Resume from May 31, 2024 File

Олександр

Керівник адміністративно-господарського відділу

Age:
69 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Р е з ю м е

Особисті дані:
ПІБ: Демус Олександр Михайлович

Дата народження: 26 листопада 1954 року
Контактний тел.: моб. [open contact info](look above in the "contact info" section)

E-mail: demuslesnik00@ gmail.com.

Місце народження: м.Львів.

Освіта: - вища технічна, інженер механік

Навчання:
1972-1977р. – Львівський лісотехнічеий інститут, механічний факультет.
Спеціальність: Інженер механік.

Досвід роботи:

1977 -1997 – Начальник лісопромислового комплексу. Білоцерківське державне лісове господарство.

Грудень 1997 – грудень 2006 Директор Клавдієвського державного лісового господарства.

Грудень 2006 – грудень 2017 Прат «Смарт-Холдинг» заступник директора ТОВ “Поділ-2000”, Керівник департаменту соціальних і гуманітарних програм. Виконавчий директор Міжнародного Благодійного Фонду на честь Пресвятої Богородиці, Директор департаменту АХО Прат «Смарт-Холдинг».В 2019 році робота -готельній комплекс”Братислава”- заступник директора з адміністративно-господарчих питань.2021 рік – Головний інженер заводу металовиробів ПрАТ Мехбуд.

Практичні навики:
заключення і супроводження угод по виконанню будівельних, ремонтних підрядних робіт та поставки послуг і матеріалів для утримання офісів компанії в м. Києві. Запоріжжі. Кривому Розі.
Забезпечення функціонування всіх інженерних мереж офісів компанії/електричні мережі тепло-газопостачання, вентиляція та кондиціювання, ліфтове господарство. .Реконструкція і ремонт інженерних мереж і дорожного покриття. Покрівель адміністративних будівель.
організація взаємодії з контролюючими та державними органами влади, вирішення земельних питань.
Організація забезпечення офісів витратними матеріалами, канцтоварами, офісними обладнаням.
організація функціонування кафе і ресторану в офісах компанії, вирішення кадрових питань.
Організація робіт що пов»язані з автотранспортним забезпеченням керівників компаніі та VIP-менеджерів.
Організація робіт по благоустрію територій офісів та офісних приміщень.
Організація роботи по охороні та забезпеченню безпеки в офісах компанії.
Створення єдиної системи підходів до правового супроводження діяльності головного офісу та мережі філій/відділень;
Трудове право (скорочення, звільнення, дисциплінарні стягнення, трудові спори тощо).

Навики роботи з компьютером: користувач Windows, Microsoft Excel, MS Office, Internet, Ліга- закон /1C-бухгалтерія, система LOTOS

Додаткова інформація:

Водійські права категорії «В». Досвід керування 40 років;

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: