- PRO
Олексій
Спеціаліст з технічної підтримки (Help Desk), 30 000 UAH
- Employment type:
- full-time, part-time
- Age:
- 41 years
- City of residence:
- Dnipro
- Ready to work:
- Dnipro, Kyiv, Lviv, Remote, Slobozhanske (Dnipro Region)
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/773024/
Work experience
Інженер-Програміст
from 04.2012 to 03.2025
(12 years 11 months)
Авіас, Дніпро (Автобізнес та автосервіс)
З другої половини 2022го року:
Супровід та обслуговування програмного комплексу від ІТБІ зі сторони замовника даного програмного комплекса, а саме:
- Контроль надходження даних від АЗС (єдиний сервер на всіх рівнях та для всіх регіонів).
- Виправлення помилок допущених операторами, бухгалтерами, менеджерами чи в наслідок збою ПЗ, як на рівні АЗС так і на центральному рівні.
- Тест оновлення ПЗ всіх рівнів. Контроль за усуненням допущених помилок в ПЗ, з боку розробника ПЗ, як знайдених під час тестування нових версій, так і виявлених у вже діючих версіях.
- Створення технічного завдання розвитку ПЗ всіх рівнів та проведення діалогу по його втіленню з момента надання ТЗ розробникам до вводу в експлуатацію даної модифікації.
- Надання консультацій, рекомендацій чи вказівок по роботі з даним програмним комплексом співробітникам чи партнерам корпорації (Менеджерам, бухгалтерам, операторам).
З літа 2024 також куратор тех.підтримки операторів АЗС.
До 2022го року:
Супровід та обслуговування програмного комплексу від NDDatex зі сторони замовника даного програмного комплекса, а саме:
- Контроль надходження даних від регіональних офісів.
- Виправлення помилок допущених операторами, бухгалтерами, менеджерами чи в наслідок збою ПЗ, як на рівні АЗС так і регіональному та центральному рівні.
- Тест оновлення ПЗ всіх рівнів. Контроль за усуненням допущених помилок в ПЗ, з боку розробника ПЗ, як знайдених під час тестування нових версій, так і виявлених у вже діючих версіях.
- Створення технічного завдання розвитку ПЗ всіх рівнів та проведення діалогу по його втіленню з момента надання ТЗ розробникам до вводу в експлуатацію даної модифікації.
- Надання консультацій, рекомендацій чи вказівок по роботі з даним програмним комплексом співробітникам чи партнерам корпорації (Менеджерам, бухгалтерам, операторам).
ГДПІ
from 10.2005 to 08.2011
(5 years 10 months)
Державна податкова інспекція в АНД районі (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)
Основні обов'язки:
- діагностика та моніторинг ІТ-обладнання, що використовується для надання ІТ-сервісів та безпосередньо самих АРМ-ів;
- відповідальність за відповідність наданих ІТ-сервісів заданим параметрам якості (згідно затвердженим SLA чи Паспортам сервісів);
- організація та участь у лагодженні не працездатного ІТ-обладнання засобом заміни непрацездатних елементів даного обладнання;
- організація та участь у відновленні надаваних ІТ-сервісів під час збоїв ІТ-обладнання чи програмного забезпечення;
- інсталяція операційних систем (Windows 98se, 2k, XP, 2003server, linux) та програмного забезпечення, як для клієнтського ІТ-обладнання так і для серверного ІТ-обладнання;
- організація, побудова та лагодження локальної мережі для отримання АРМ-ми необхідних ІТ-сервісів;
- виконання підбору та ввід в експлуатацію нового ІТ обладнання;
- підготовка та внесення на розгляд керівництву пропозицій по модернізації чи закупівлі нового ІТ-обладнання;
- супровід наявної документації щодо гарантійного та поза гарантійного обслуговування ІТ-обладнання;
- ведення переговорів по закупівлі та гарантійному супроводженню ІТ-обладнання;
- запобігання аварійним ситуаціям пов'язаним із втратою баз даних чи пошкодженням ПЗ;
- виконання контролю за діяльністю та розмежування роботи підпорядкованих системних адміністраторів;
- підтримка користувачів, як особисто на робочих місцях так і віддалено на серверному ІТ-обладнанні (увід в систему, надання прав доступу до ІТ-ресурсів системи, контроль за отриманням необхідного йому ІТ-ресурсу та захистом від несанкціонованого ним доступу).
Спеціаліст 1ї категорії
from 12.2004 to 10.2005
(10 months)
Дніпропетровський обласний господарчий суд, Дніпро (Юриспруденція)
Основні обов'язки:
- діагностика та моніторинг ІТ-обладнання, що використовується для надання ІТ-сервісів та безпосередньо самих АРМ-ів;
- участь у відновленні надаваних ІТ-сервісів під час збоїв ІТ-обладнання чи програмного забезпечення;
- лагодження не працездатного ІТ-обладнання засобом заміни непрацездатних елементів даного обладнання;
- інсталяція операційних систем та програмного забезпечення клієнтського ІТ-обладнання;
- виконання підбору, лагодження та ввід в експлуатацію нового ІТ обладнання;
підтримка користувачів.
Education
ДНУ
Факультет перепідготовки спеціалістів, Дніпропетровськ
Higher, from 2003 to 2006 (2 years 9 months)
Дніпропетровський технолого — економічний технікум
Спеціальность – “Програмування для комп'ютерних мереж та систем”, Дніпропетровськ
Specialized secondary, from 1999 to 2003 (4 years 5 months)
Additional education and certificates
Курси моушин дизайну в After Effects від Давід Томпаркерс
2023, 2 місяці
Knowledge and skills
- Користувач ПК
- Windows
- Adobe Photoshop
- Linux
- HTML
- Водійські права кат. B
- Windows Server
- Адміністрування
- C++
- Delphi
- Управлінські навички
- Архітектура ПК
- IBExpert
- Adobe After Effects
Language proficiencies
- Ukrainian — fluent
- English — average
Additional information
More resumes of this candidate
- PRO
Kamianske, Samar, 6 more cities
Higher education · Part-time
- Інженер-програміст, Лібра-ТК, 13 years 4 months
Similar candidates
-
Спеціаліст тех. підтримки
Kyiv -
Customer support representative
Remote -
Спеціаліст технічної підтримки
Remote -
Інженер технічної підтримки
40000 UAH, Dnipro -
Customer support representative
Lviv -
Support manager
Remote