Mark
Customer support representative, 30 000 UAH
- Employment:
- Full-time.
- Age:
- 22 years
- City of residence:
- Kharkiv
- Ready to work:
- Remote
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email and Instagram.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/7784121
Work experience
Customer support representative
from 08.2023 to 05.2024
(9 months)
Simply Contact, Харків (Телекомунікації, зв'язок)
Проект WizzAir:
- Відповідь на запитання клієнтів послуг авіакомпанії з великою мірою компетентності та експертизи.
- Ефективне вирішення проблем і конфліктів, що можуть виникнути, надаючи конкретні та зрозумілі рекомендації.
- Забезпечення персоналізованого обслуговування, враховуючи конкретні потреби та запитання клієнта.
- Надання інформації про нові послуги, акції, та інші аспекти, які можуть бути корисними для клієнтів.
- Підтримка ефективної та ввічливої комунікації з клієнтами, забезпечуючи надання зрозумілих та вичерпних відповідей на їхні запитання.
- Сприяння створенню позитивного враження та підвищенню рівня задоволеності клієнтів шляхом надання виняткового обслуговування.
- Постійна готовність відповідати на листи та повідомлення, надаючи швидкі та дбайливі відповіді.
Тім лідер у відділі контролю в IT компаніі
from 10.2022 to 04.2023
(6 months)
AppCake, Харків (IT)
➕Контроль співробітників через Time Doctor, перегляд скринів екрана, аналіз активності клавіатури та миші.
➕Ведення таблиць
➕Складання звітів про роботу співробітників
➕Аналіз відпрацьованого часу співробітників
Broker
from 12.2021 to 04.2022
(4 months)
Logity, Харків (Транспорт, логістика)
- шукав на спеціальних сайтах вантажі для перевезення транспортом компанії;
- спілкування з клієнтами, консультація їх з усіх важливих питань;
- координація водіїв (контроль виконання перевезення);
- робота з документальним оформленням вантажів.
Бармен, бариста, офіціант
from 01.2020 to 05.2021
(1 year 4 months)
Маринела, "Рестов Компани", "Хлебница", Харків (Готельно-ресторанний бізнес)
Education
ДБТУ
Міжнародні економічні відносини, Харків
Higher, from 2018 to 2023 (5 years)
Language proficiencies
- English — above average
- Ukrainian — fluent
- Russian — fluent
Similar candidates
Customer support agent (Intercom, Zoho, Omnydesk, Live Chat, Help Desk)
23500 UAH, Remote, Lutsk
Technical Support, IT Technician, Web developer, help desk manager
25000 UAH, Remote, Rivne
Customer support representative, Dispatch Agent, Personal Assistant
Remote
Customer support representative, sales agent
15000 UAH, Remote, Kharkiv
Customer support representative
15000 UAH, Remote, Zaporizhzhia
Customer support representative
Remote, Chernihiv