Resume from April 27, 2024 PRO

Юрій

Завідуючий господарством

Employment:
Full-time.
Age:
63 years
City:
Zaporizhzhia

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Головний фахівець сектору м.Запоріжжя відділу Південного регіону.

from 09.2023 to now (7 months)
АТ "Ощадбанк", Запоріжжя (Фінанси, банки, страхування)

Заступник начальника цеху мереж каналізації

from 11.2018 to 09.2023 (4 years 10 months)
Водоканал, Запоріжжя (Послуги для населення та бізнесу)

Заступник начальника цеху водопостачання

from 11.2015 to 11.2018 (3 years)
КП "Водоканал",, Запоріжжя (Послуги для населення та бізнесу)

Директор технічний

from 09.2014 to 11.2015 (1 year 2 months)
Водоканал, Запоріжжя (Послуги для населення та бізнесу)

— формування стратегії розвитку та технічної політики підприємства

— технічне переоснащення, модернізація, автоматизація виробництва

— керівництво технічними службами (, проектно-конструкторським відділом, відділом головного механіка, відділом головного енергетика та ін.) та інженерно-технічною підготовкою виробництва
— взаємодія з контролюючими та виконавчими органами влади.
Забезпечення безпечного та безперебійного постачання підприємства енергоресурсами.
-Раціональне використання та облік енергоносіїв. Аналіз використання та мінімізація витрат на енергоресурси, запровадження прогресивних форм енергозбереження.

-Укладання договорів із сторонніми організаціями на постачання підприємства енергоресурсами (електроенергія, природного газу, води), контроль за їх виконанням.

-Фінансове планування та контроль за дотриманням бюджету. Складання щомісячних, річних звітів за всіма статтями витрат. Контролює використання лімітів газо-, водо- та електроспоживання.

Начальник управління зі збуту

from 09.2012 to 09.2014 (2 years)
КП "Водоканал", Запоріжжя (Послуги для населення та бізнесу)

-Організація системи збуту
- Укладання договорів, контроль за дотриманням договірних зобов'язань;
- Формування плану, збільшення обсягу продажу;
- Організація та управління діяльністю підприємства
- Планування та управління бюджетом підрозділу;

Заступник директора з продажу

from 05.2011 to 09.2012 (1 year 4 months)
группа компаний АВЭК, Харків (Нерухомість)

- організація роботи підприємства із «0»;
- підбір та навчання торгових представників та адмінперсоналу на підприємстві;
- організація пошуку клієнтів та розвиток клієнтської бази;
- контроль дебіторської заборгованості клієнтів;
- ведення супровідної документації.
- планування діяльності підприємства
- виконання планових показників із продажу;
- робота з VIP клієнтами (мережі, оптові склади).
Досягнення:
- Організував функціонування офісу (оренда, обладнання);
- Підібрав та навчив штат торгових представників та адміністративного персоналу;
- Організував напрацювання бази клієнтів по Київській, Харківській областях;
- Збільшення прибутковості підприємства на 8000000 грн. в місяць

Начальник управління зі збуту

from 09.1992 to 05.2011 (18 years 8 months)
КП "Водоканал", Запоріжжя (Послуги для населення та бізнесу)

- Організація системи збуту
- Укладання договорів, контроль за дотриманням договірних зобов'язань;
- Формування плану, збільшення обсягу продажу;
- Організація та управління діяльністю підприємства
- Планування та управління бюджетом підрозділу;
Досягнення на посаді:
- Збільшення обсягів продажу та збору коштів на 6 мільйонів гривень на місяць

Education

Запорізький машинобудівний інститут ім. В.Я. Чубаря

Машинобудівний, Технологія машинобудування, металорізальні верстати та інструмент, Запоріжжя
Higher, from 1978 to 1987 (9 years)

Маю Диплом на ведення професійної діяльності щодо вдосконалення методів паспортизації об'єктів після навчання на семінарі Державної академії житлово-комунального господарства

Knowledge and skills

MS Office Пользователь Internet Windows Опыт и знания в организации и управлением предприятием Построение оргструктуры, постановка учета, анализа, бюджетирован Организация административно-хозяйственной деятельности Контроль работы складского и офисного персонала Работа с контролирующими организациями Решение вопросов аренды, оформления разрешительной документации Организация системы продаж Заключение договоров, контроль соблюдения договорных обязательст Формирование плана продаж и увеличение объемов продаж Организация работы представительства с «0» Построения оргструктуры, постановка учета, анализа, бюджетирован Решение вопросов аренды, оформления разрешительной документаци Организация работы предприятия с «0»;

Language proficiencies

  • Russian — fluent
  • Ukrainian — fluent
  • English — average

Additional information

Водійське посвідчення

Водійські права категорії В, С є власний автомобіль

Особисті якості

Аналітичний склад розуму, працездатність, здатність до прогнозування, наполегливість

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: