Інна
Спеціаліст з налаштування управлінського обліку
- Employment:
- Part-time.
- Age:
- 42 years
- City of residence:
- Kyiv
- Ready to work:
- Kyiv, Other countries, Remote
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email and address.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/7890960
Work experience
Фінансовий директор
from 04.2019 to 03.2022
(2 years 11 months)
мережа модульних АЗС, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
- координація побудови стратегічного фінансового плану;
- бюджетування
- консолідація та підготовка управлінської звітності (P&L, Баланс, Cash-Flow)
- автоматизації бізнес-процесів у 1С;
- оптимізування витрат для сприяння грошовим вливанням;
- участь у податковому плануванні;
- керівництво процесами систем управлінського обліку;
- забезпечення внутрішнього контролю;
- організація ефективної діяльності фінансово-економічного відділу та бухгалтерії;
- забезпечення формування обсягу коштів, достатнього для покриття поточних потреб;
- оптимізація грошового обороту;
- забезпечення ефективного використання вкладеного капіталу;
- максимізація прибутку при допустимому рівні ризику;
- забезпечення економічної стабільності компанії;
- інформування ТОП-менеджерів та спеціалістів з інших підрозділів, надання рекомендацій з фінансових питань;
- розрахунок зар/плати та бонусування;
- управління персоналом підлеглих служб, формуванні системи мотивації;
- аналіз відхилень план/факт та підготовка рекомендацій щодо оптимізації діяльності компанії;
- робота з банківськими/некомерційними установами;
- розробка нових бізнес-моделей.
Підпорядкованість – СЕО (власнику компанії)
У прямому підпорядкуванні 7 осіб (касир, аналітик, фінансист, заступник фінансового директора) Загальна кількість працівників фінансового відділу 14 осіб
Досягнення
Запуск з нуля програми 1с; впроваджено схему обліку палива; розроблено та впроваджено систему ціноутворення; розроблено систему бонусування співробітників (РМ, менеджерів та операторів); отримання схвалення від банківських/некомерційних установ
Керівник відділу внутрішнього аудиту
from 08.2017 to 01.2019
(1 year 5 months)
Тревел Профешнл Груп, Київ (Туризм)
- прийняття оперативних управлінських рішень, які забезпечують нормалізацію фінансової діяльності;
- контроль діяльності фінансового відділу та бухгалтерії;
- надання управлінської звітності фін. та генеральному директору;
- аналіз відхилень факт. результатів та фінансових показників від запланованих;
- складання фактичної управлінської та фінансової звітності;
- обробка даних управлінського та фінансового обліку;
а також допомога фінансовому директору у підготовці та створенні різних видів фінансових звітів;
- допомога в організації ведення обліку в 1с (наведення порядку; - розробка нових рішень та порядку відображення проведення операцій тощо);
- моніторинг цін конкурентів Допомога у складанні планів продажу;
- розробка ступінчастої системи ціноутворення;
- перевірка корректності проведення планових та фактичних витрат;
- перевірка рентабельності;
- допомога керівникам відділів продажів у побудові звітів у різних інтерпретаціях та допомогу у плануванні;
- спільна робота з програмістами для впровадження нових схем проведення операцій
Підпорядкування ген. директору
Досягнення:
впровадження нової системи ціноутворення; створення нової автоматиованої системи моніторингу
Фінансовий контролер
from 07.2015 to 08.2017
(2 years 1 month)
Компания UMH group, Київ (Телекомунікації, зв'язок)
- прийняття оперативних управлінських рішень, які забезпечують нормалізацію фінансової складової діяльності;
- планування бюджету підприємства з урахуванням аналізу попередніх помилок;
- контроль за веденням управлінського обліку;
- контроль діяльності фінансового відділу;
- надання управлінської звітності для керівника;
- аналіз відхилень факт. результатів фінансових показників від запланованих;
- складання фактичної управлінської та фінансової звітності;
- обробка даних управлінського та фінансового обліку;
ведення Cash Flow, а також допомогу керівнику у підготовці та створенні різних видів фінансових звітів;
- допомога в організації ведення обліку в 1с (наведення порядку)
Фінансовий аналітик
from 04.2013 to 06.2015
(2 years 2 months)
Корпорація "Альпака", Київ (виробництво/реклама/маркетинг)
- аналіз фінансових показників діяльності підприємства (рентабельність, чистий прибуток);
- аналіз економічної ефективності проектів;
- складання щомісячних фінансових звітів;
- планування – аналіз – складання факту;
- ведення та контроль кредиторської та дебіторської заборгованості;
- ведення банківських та касових операцій;
- складання та контроль кошторисів проектів;
- розрахунок зар/плати;
- ведення P&L (управлінський звіт про прибутки та збитки);
- допомога програмістам у розробках та впровадженні нових продуктів діяльності
Досягення:
розробка, тестування та впровадження нового продукту діяльності компанїї.
Education
Чернігівський Державний Інститут Економіки і Управління
Бух облік та аудит, Чернігів
Higher, from 1998 to 2002 (4 years)
Knowledge and skills
Language proficiencies
English — average
Additional information
Про себе
Цілеспрямованість, ініціативність, комунікативність, відкритість, чесність, орієнтація на результат, аналітичні здібності, відповідальність і пунктуальність, здатність до самоосвіти, вміння працювати з великою кількістю інформації, здатність мотивувати і надихати підлеглих, готовність приймати рішення в будь-яких питаннях з урахуванням економічних, правових та етичних норм
Similar candidates
Спеціаліст з налаштування бухгалтерського та управлінського обліку
Dnipro, Remote
Економіст, спеціаліст з управлінського обліку, бухгалтер
Remote
Спеціаліст з управлінського обліку
50000 UAH, Kyiv
Аналітик, економіст, спеціаліст з управлінського обліку
35000 UAH, Kyiv
Бухгалтер, економіст, спеціаліст з управлінського обліку
Other countries, Remote