Resume from April 29, 2024 PRO

Денис

Керівник відділу, менеджер по роботі з нерухомістю

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
36 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер по роботі з нерухомістю Департаменту нерухомості

from 12.2022 to 03.2023 (3 months)
АТ УкрСиббанк, Київ (Фінанси, банки, страхування)

-Ведення та актуалізація бази даних, щодо ринкової вартості нерухомості Банку
-Підготовка необхідних матеріалів/ пропозицій в частині управління нерухомістю для розгляду і прийняття рішення керівництвом Банку, реалізації прийнятих рішень в частині управління нерухомістю.
-Підготовка необхідних матеріалів/ пропозицій для розгляду і узгодження подальших дій/ підходів з Глобальним офісом управління нерухомістю (Франція, місто Париж).
-Робота з продажу/передачі в оренду приміщень, які знаходяться в управлінні Департаменту нерухомості.
-Підготовка необхідних матеріалів/ пропозицій в частині продажу, оренди, управління нерухомістю для розгляду і прийняття рішення керівництвом банку, реалізації прийнятих рішень в частині продажу, оренди, управління нерухомістю.
-Організація роботи з агентствами нерухомості та суб’єктами оціночної діяльності. Проведення збору та аналізу інформації для підготовки технічного завдання, ініціювання проведення тендерів/ конкурсних відборів, проведення аналізу вартості та приймання участь у виборі фірм-підрядників/ постачальників з питань основної діяльності підрозділу, забезпечення підготовки на їх основі проектів рішень та рекомендацій для затвердження відповідно до чинного в Банку порядку.
-Моніторинг погашення дебіторської заборгованості
-Своєчасне формування і надання передбаченої звітності

Керівник відділу оренди

from 08.2013 to 07.2021 (7 years 11 months)
ВТОРПОЛІМЕРИ ( входить в групу компаній Інтергал-Буд), Київ (Нерухомість)

- Впровадження системи обліку та контролю за Договорами оренди, яка дозволяє оптимізувати кількість менеджерів, підготовка і надання оперативної та фінансової звітності.

- Реалізація заходів, спрямованих на перепланування та модернізацію нерухомості, що надається в оренду, для збільшення доходу орендодавця.

- Вміння переконати співрозмовника в тому, що вартість оренди нерухомості, по якій вона була запропонована в оренду - є найдоцільніша.

- Розробка та адаптація проекту Договору оренди, в залежності від специфіки об'єкту оренди.

- Формування ставки експлуатаційних витрат враховуючи особливості об'єкту нерухомості.

- Розробка ефективної рекламної компанії, для просування об'єктів на ринку оренди комерційної нерухомості.

- Пошук інвестиційно привабливих об'єктів нерухомості та земельних ділянок.

- Проведення огляду та оцінка комерційної привабливості нерухомості та земельних ділянок з подальшим формуванням висновків. Подання інвестиційно привабливих об'єктів на розгляд керівництву.

- Проведення перемовин та збір необхідних матеріалів та документів про право власності для подальшого придбання нерухомості або земельних ділянок.

- Проведення перемовин з орендарями стосовно зміни комерційних умов Договорів оренди ( 190 орендарів та більше 200 Договорів оренди), а саме: Збільшення або зменшення вартості оренди, шляхом укладання Додаткової угоди чи нового Договору оренди.

- Збільшення або зменшення площі, що надається в оренду, шляхом укладання Додаткової угоди чи нового Договору оренди.

- Збільшення або зменшення ставки експлуатаційних послуг, шляхом підписання Додаткової угоди до Договору оренди.

- Продовження терміну дії Договору шляхом укладання Додаткової угоди до Договору оренди або підписання нового Договору оренди.

- Пошук та проведення перемовин з потенційними орендарями.

- Надання в оренду та організація контролю за дотриманням умов та строків дії Договорів оренди комерційної нерухомості ( 39527 кв.м.), а саме :

- Офісно -складський комплекс, що знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Магнітогорська, 1,1Е ( 15168 кв.м.)

- Складський комплекс , що знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Лютнева, 58Г ( 3572 кв.м.)

- Офісно - складській комплекс, що знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Кирилівська, 60 ( 15345 кв.м.)

- Офісно -складський комплекс, що знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Нагірна, 47 ( 2077 кв.м.)
- Фасадні нежитлові приміщення, які розташовані на першому поверсі житлового будинку ( street retail), що знаходяться за адресою: м. Київ, вул. Січьових Стрільців (Артема) 14-А (734 кв.м.)

- Фасадне нежитлове приміщення, яке розташоване на першому поверсі житлового будинку (street retail), що знаходиться за адресою: м.Київ, вул. Михайла Грушевського 34/1 ( 100 кв.м.)

- Фасадне нежитлове приміщення, яке розташоване на першому поверсі житлового будинку (street retail), що знаходиться за адресою: м.Київ, вул. Цитадельна 6/8 (

Менеджер з оренди

from 08.2011 to 07.2013 (1 year 11 months)
ВТОРПОЛІМЕРИ, Київ (Нерухомість)

- контроль та передача в оренду нерухомості; ( Офісно- складський комплекс 15168 кв.м.)

- пошук та проведення переговорів з потенційними орендарями;

- організація та контроль за підписанням договорів оренди;

- ведення підписаних договорів оренди ( контроль строків та комерційних умов договору) 72 орендарі ;

- ведення перемовин з орендарями які мають дебіторську заборгованість;

- надання оперативної та фінансової звітності

Генеральний директор

from 08.2007 to 07.2011 (3 years 11 months)
Перший рієлторський дім, Київ (Нерухомість)

- Пошук покупців та продавців нерухомого майна, орендарів та орендодавців.

- Проведення переговорів з потенційними клієнтами;

- Вміння переконати співрозмовника в тому, що ціна нерухомості по якій він придбаває нерухомість - найдоцільніша;

- Достатній досвід успішних продажів та відносин з клієнтами;

- Підготовка всіх необхідних документів ( інвентаризація БТІ , витяги БТІ, довідки Ф-3, про заборгованість по комунальним платежам та ін.) для проведення угод з купівлі-продажу та оренди нерухомого майна;

- Досвід робота з будівельними компаніями по залученню інвестиційних коштів фізичних та юридичних осіб для будівництва житлових та нежитлових приміщень (договори резервування, договори купівлі-продажу цінних паперів, інвестиційні договори, попередні договори купівлі-продажу нерухомого майна, договори міни облігацій на кв.м);

- Досвід складання договорів купівлі-продажу, оренди, ріелторських послуг, проведення незалежної експертної оцінки майна колісних транспортних засобів, договорів про співпрацю;

- Складання звітів з експертної оцінки майна, звітів про суму збитків при ДТП колісних транспортних засобів ;

- Аналіз стану ринку нерухомості та автотранспортних засобів, визначення найбільш привабливої ціни на нерухомість;

- Розробка медіа-планів просування об'єктів нерухомості на ринку продажу, оренди нерухомості;

Education

Київский національный економічний університет імені Вадима Гетьмана

Факультет економіки АПК (стаціонар),спеціальність – Облік та аудит, Київ
Higher, from 2004 to 2010 (6 years)

Кваліфікація – магістр з обліку та аудиту

Additional education and certificates

Свідоцтво Фонду державного майна України про реєстрацію у Державному реєстрі оцінювачів № 8374 від 05.08.2010

2010, 1 рік та 3 місяці

Knowledge and skills

Маю водійське посвідчення категорії В Зосередженість Ведення переговорів CRM Уміння аналізувати Управлінські навички Розвиток продажів Впровадження системи KPI Самостійне прийняття рішень

Additional information

Відповідальний

Орієнтований на досягнення

Орієнтований на клієнта

Маю аналітичне мислення

Організований Комунікабельний

Маю водійське посвідчення категорії «В»

Маю власний автомобіль

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: