- PRO
Наталія
HR-менеджер, рекрутер, інспектор відділу кадрів, 35 000 UAH
- Considering positions:
- HR-менеджер, рекрутер, інспектор відділу кадрів, Адміністратор, Акаунт-менеджер, Менеджер з освітніх програм, Керівник відділу
- Employment type:
- full-time, part-time
- Age:
- 52 years
- City of residence:
- Odesa
- Ready to work:
- Remote
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/7958746/
Work experience
Менеджер з продажу
from 01.2023 to 01.2024
(1 year)
Фарма Люкс Україна, Дистанційно (Освіта, наука)
•презентувала послуги онлайн - навчання;
•допомагала знаходити ідеальне рішення по вибору послуг та укладати угоди;
•я знаю, що заперечення – це не відмова, а сумнів і вмію з ним працювати;
•робота в CRM – cистемі;
•впевнений користувач Google – сервісів (документи, таблиці, пошта, звіти)
HR – менеджер, рекрутер
from 01.2022 to 01.2024
(2 years)
Реди – мейд, ТОВ, Одеса (Нерухомість)
• Підбір ключових спеціалістів, організація підбору лінійного персоналу;
• Організація та проведення співбесід;
• Формування та ведення електронної бази кандидатів. робота над створенням кадрового резерву;
•Складання профілю вакансії;
• Розробка системи адаптації/введення на посаду нових співробітників, контроль процесу адаптації;
• Робота з персоналом (виявлення потреб персоналу, вирішення конфліктних ситуацій, створення сприятливої психологічної атмосфери у трудовому колективі);
•Створення системи оцінки персоналу на відповідність профілю посади, проведення тестування, оцінка результатів;
• Проведення досліджень мотивації, задоволеності персоналу, аналіз результатів та надання рекомендацій керівниками підрозділів;
•Участь у розробках нових систем компенсацій (оплати праці, стимулювання досягнення результатів) та утримання персоналу;
•Аналіз причин плинності персоналу, підготовка рекомендацій для вирішення цього питання;
• Моніторинг та аналіз ринку праці з позицій, що цікавлять;
• Розробка систем з навчання та розвитку персоналу;
•Розробка та проведення семінарів та тренінгів для персоналу;
• Контроль за коректністю ведення кадрового діловодства компанії
Менеджер з продажу, оператор колл - центру
from 01.2022 to 01.2023
(1 year)
Respect, Дистанційно (Роздрібна торгівля)
•продаж дрібної побутової техніки;
* робота на телефоні ( вхідні та вихідні дзвінки, консультаціЇ);
•вирішення складних питань з клієнтами;
• вміння працювати з холодною базою;
•досвід ведення документообігу;
•вміння працювати з базами даних;
•відповідальність, оперативність, оптимізм;
•орієнтація на результат;
• стресостійкість
• досвід роботи віддалено 2 роки;
• вміння досягати поставленої мети.
Директор
from 03.2005 to 01.2022
(16 years 10 months)
Заклад освіти, Одеса (Освіта, наука)
- Ведення процесу пошуку, підбору, адаптації персоналу;
- Закриття вакансій, проведення співбесід;
- Супроводжувала працівників під час адаптації, забезпечувала належний рівень навчання та розвитку працівників.
- Взаємодіяла з державними органами та вела ділову кореспонденцію.
- Займалася розробленням установчих та організаційних документів.
- Розробляла правила внутрішнього трудового розпорядку.
- Вела кадрове діловодство:
1) документально оформляла прийоми, переміщення, суміщення,
2) звільнення, відпустки працівників відповідно до трудового законодавства;
3) складала накази з кадрових питань та основної діяльності;
4) вела журнали реєстрації наказів, трудових книжок;
5) вела бази даних з особового складу (особові справи, картки П-2);
6) займалась архівацією особових справ працівників після звільнення;
7) подавала звіти до державних органів у встановлені законодавством терміни;
8) складала, коригувала та підтримувала штатний розклад з урахуванням класифікатора професій;
9) складала графік відпусток;
10) вела облік трудових книжок;
11) розробляла посадові інструкції для всіх рівнів та категорій працівників.
- Удосконалювала знання КЗпП, законів України, нормативно-правових актів, національних стандартів і класифікаторів, уніфікованих форм по веденню кадрової документації.
- Постійно підвищувала рівень конкурентоспроможності закладу за допомогою сучасних PR-технологій, встановлення партнерських контактів з іншими освітніми закладами, проведення дня відкритих дверей, благодійних ярмарок, майстер класів, відкриття музею обласного рівня на базі ЗДО, участі у рейтингових конкурсах.
- Маю досвід роботи з охорони праці, протипожежної безпеки та цивільного захисту (є посвідчення з навчання з ОП та ПБ):
1) Розробляла інструкції з охорони праці та пожежної безпеки.
2) Вела документацію з охорони праці, цивільного захисту та пожежної безпеки.
3) Проводила всі види інструктажів з охорони праці та пожежної безпеки).
4) Розробляла заходи безпечного виконання робіт.
Education
Південноукраїнський державний педагогічний університет ім. К.Д.Ушинського
Факультет дошкільної педагогіки та психології, Одеса
Higher, from 1991 to 1995 (4 years)
Additional education and certificates
Київська національна академія педагогічних наук України ДВНЗ «Університет менеджменту освіти»
2018, 1 рік
Вища школа освітнього менеджменту. Тема курсу: «Документи керівника: державний нагляд та контроль»
2020, 3 м.
•Регулярне навчання на семінарах, тренінгах, конференціях, тривалих курсах навчання, читання фахової літератури
2000 р. по теперешній час
Навчання в навчальному центрі Genius.Space. Напрямок: HR-Manager
2022 р. тривалість навчання 3 м.
Навчання в навчальному центрі Genius.Space. Напрямок: Менеджер з продажу
2022 р. тривалість навчання 2 м.
Дія. Цифрова освіта
1 день
Certificate
Knowledge and skills
- Навичка ведення переговорів
- Навичка організаторської діяльності
- Навичка ефективної комунікації
- Навичка управління комунікацією
- Навичка управління змінами
- Навички продажу
- Навички роботи з комп’ютером ( ПК и Internet)
- Наставництво та навчання нових співробітників
Language proficiencies
Ukrainian — fluent
Additional information
- Підвищила імідж закладу та отримала вагомі результати в конкурсах. В 2019 заклад освіти, під моїм керуванням, зайняв перше рейтингове місце серед 100 кращих закладів України.
- Розробила програму розвитку закладу.
- Розробила програму професійного та кар'єрного розвитку працівників і, як показник ефективності роботи програми, мотиваційна готовність до роботи підвищилась та показники плинності кадрів знизились на 22%.
-З 2017 р. по 2021 р. була керівником районної методичної комісії для директорів закладі освіти.
More resumes of this candidate
- PRO
25 000 UAH
Odesa
Higher education · Full-time
- HR – менеджер, рекрутер, Реди – мейд, ТОВ, 2 years
- Директор, Заклад дошкільної освіти, 16 years 10 months
- PRO
25 000 UAH
Remote
Higher education · Full-time
- Менеджер з продажу, Фарма Люкс Україна, 1 year
- Менеджер з продажу, оператор колл - центру, Респект, 1 year
Similar candidates
-
Спеціаліст з персоналу
25000 UAH, Remote -
Фахівець з пошуку персоналу
25000 UAH, Remote -
Спеціаліст з персоналу
25000 UAH, Remote -
HR-менеджер
15000 UAH, Remote, Odesa -
Інспектор відділу кадрів, рекрутер (HR), помічник керівника
25000 UAH, Remote, Nizhyn -
HR-менеджер
Remote, Ternopil