Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 22 апреля 2024 PRO

Наталія

HR-менеджер, рекрутер, інспектор відділу кадрів, 35 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
50 лет
Город проживания:
Одесса
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Менеджер з продажу

с 01.2023 по 01.2024 (1 год)
Фарма Люкс Україна, Дистанційно (Освіта, наука)

•презентувала послуги онлайн - навчання;
•допомагала знаходити ідеальне рішення по вибору послуг та укладати угоди;
•я знаю, що заперечення – це не відмова, а сумнів і вмію з ним працювати;
•робота в CRM – cистемі;
•впевнений користувач Google – сервісів (документи, таблиці, пошта, звіти)

HR – менеджер, рекрутер

с 01.2022 по 01.2024 (2 года)
Реди – мейд, ТОВ, Одеса (Нерухомість)

• Підбір ключових спеціалістів, організація підбору лінійного персоналу;
• Організація та проведення співбесід;
• Формування та ведення електронної бази кандидатів. робота над створенням кадрового резерву;
•Складання профілю вакансії;
• Розробка системи адаптації/введення на посаду нових співробітників, контроль процесу адаптації;
• Робота з персоналом (виявлення потреб персоналу, вирішення конфліктних ситуацій, створення сприятливої психологічної атмосфери у трудовому колективі);
•Створення системи оцінки персоналу на відповідність профілю посади, проведення тестування, оцінка результатів;
• Проведення досліджень мотивації, задоволеності персоналу, аналіз результатів та надання рекомендацій керівниками підрозділів;
•Участь у розробках нових систем компенсацій (оплати праці, стимулювання досягнення результатів) та утримання персоналу;
•Аналіз причин плинності персоналу, підготовка рекомендацій для вирішення цього питання;
• Моніторинг та аналіз ринку праці з позицій, що цікавлять;
• Розробка систем з навчання та розвитку персоналу;
•Розробка та проведення семінарів та тренінгів для персоналу;
• Контроль за коректністю ведення кадрового діловодства компанії

Менеджер з продажу, оператор колл - центру

с 01.2022 по 01.2023 (1 год)
Respect, Дистанційно (Роздрібна торгівля)

•продаж дрібної побутової техніки;
* робота на телефоні ( вхідні та вихідні дзвінки, консультаціЇ);
•вирішення складних питань з клієнтами;
• вміння працювати з холодною базою;
•досвід ведення документообігу;
•вміння працювати з базами даних;
•відповідальність, оперативність, оптимізм;
•орієнтація на результат;
• стресостійкість
• досвід роботи віддалено 2 роки;
• вміння досягати поставленої мети.

Директор

с 03.2005 по 01.2022 (16 лет 10 месяцев)
Заклад освіти, Одеса (Освіта, наука)

- Ведення процесу пошуку, підбору, адаптації персоналу;
- Закриття вакансій, проведення співбесід;
- Супроводжувала працівників під час адаптації, забезпечувала належний рівень навчання та розвитку працівників.
- Взаємодіяла з державними органами та вела ділову кореспонденцію.
- Займалася розробленням установчих та організаційних документів.
- Розробляла правила внутрішнього трудового розпорядку.
- Вела кадрове діловодство:
1) документально оформляла прийоми, переміщення, суміщення,
2) звільнення, відпустки працівників відповідно до трудового законодавства;
3) складала накази з кадрових питань та основної діяльності;
4) вела журнали реєстрації наказів, трудових книжок;
5) вела бази даних з особового складу (особові справи, картки П-2);
6) займалась архівацією особових справ працівників після звільнення;
7) подавала звіти до державних органів у встановлені законодавством терміни;
8) складала, коригувала та підтримувала штатний розклад з урахуванням класифікатора професій;
9) складала графік відпусток;
10) вела облік трудових книжок;
11) розробляла посадові інструкції для всіх рівнів та категорій працівників.
- Удосконалювала знання КЗпП, законів України, нормативно-правових актів, національних стандартів і класифікаторів, уніфікованих форм по веденню кадрової документації.
- Постійно підвищувала рівень конкурентоспроможності закладу за допомогою сучасних PR-технологій, встановлення партнерських контактів з іншими освітніми закладами, проведення дня відкритих дверей, благодійних ярмарок, майстер класів, відкриття музею обласного рівня на базі ЗДО, участі у рейтингових конкурсах.
- Маю досвід роботи з охорони праці, протипожежної безпеки та цивільного захисту (є посвідчення з навчання з ОП та ПБ):
1) Розробляла інструкції з охорони праці та пожежної безпеки.
2) Вела документацію з охорони праці, цивільного захисту та пожежної безпеки.
3) Проводила всі види інструктажів з охорони праці та пожежної безпеки).
4) Розробляла заходи безпечного виконання робіт.

Образование

Південноукраїнський державний педагогічний університет ім. К.Д.Ушинського

Факультет дошкільної педагогіки та психології, Одеса
Высшее, с 1991 по 1995 (4 года)

Дополнительное образование и сертификаты

Київська національна академія педагогічних наук України ДВНЗ «Університет менеджменту освіти»

2018, 1 рік

Вища школа освітнього менеджменту. Тема курсу: «Документи керівника: державний нагляд та контроль»

2020, 3 м.

•Регулярне навчання на семінарах, тренінгах, конференціях, тривалих курсах навчання, читання фахової літератури

2000 р. по теперешній час

Навчання в навчальному центрі Genius.Space. Напрямок: HR-Manager

2022 р. тривалість навчання 3 м.

Навчання в навчальному центрі Genius.Space. Напрямок: Менеджер з продажу

2022 р. тривалість навчання 2 м.

Дія. Цифрова освіта

1 день
Сертификат

Знания и навыки

Навичка ведення переговорів Навичка організаторської діяльності Навичка ефективної комунікації Навичка управління комунікацією Навичка управління змінами Навички продажу Навички роботи з комп’ютером ( ПК и Internet) Наставництво та навчання нових співробітників

Знание языков

Украинский — свободно

Дополнительная информация

- Підвищила імідж закладу та отримала вагомі результати в конкурсах. В 2019 заклад освіти, під моїм керуванням, зайняв перше рейтингове місце серед 100 кращих закладів України.
- Розробила програму розвитку закладу.
- Розробила програму професійного та кар'єрного розвитку працівників і, як показник ефективності роботи програми, мотиваційна готовність до роботи підвищилась та показники плинності кадрів знизились на 22%.
-З 2017 р. по 2021 р. була керівником районної методичної комісії для директорів закладі освіти.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: