Резюме від 2 травня 2024 PRO

Наталія

HR-менеджер, рекрутер, інспектор відділу кадрів, 35 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
50 років
Місто проживання:
Одеса
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з продажу

з 01.2023 по 01.2024 (1 рік)
Фарма Люкс Україна, Дистанційно (Освіта, наука)

•презентувала послуги онлайн - навчання;
•допомагала знаходити ідеальне рішення по вибору послуг та укладати угоди;
•я знаю, що заперечення – це не відмова, а сумнів і вмію з ним працювати;
•робота в CRM – cистемі;
•впевнений користувач Google – сервісів (документи, таблиці, пошта, звіти)

HR – менеджер, рекрутер

з 01.2022 по 01.2024 (2 роки)
Реди – мейд, ТОВ, Одеса (Нерухомість)

• Підбір ключових спеціалістів, організація підбору лінійного персоналу;
• Організація та проведення співбесід;
• Формування та ведення електронної бази кандидатів. робота над створенням кадрового резерву;
•Складання профілю вакансії;
• Розробка системи адаптації/введення на посаду нових співробітників, контроль процесу адаптації;
• Робота з персоналом (виявлення потреб персоналу, вирішення конфліктних ситуацій, створення сприятливої психологічної атмосфери у трудовому колективі);
•Створення системи оцінки персоналу на відповідність профілю посади, проведення тестування, оцінка результатів;
• Проведення досліджень мотивації, задоволеності персоналу, аналіз результатів та надання рекомендацій керівниками підрозділів;
•Участь у розробках нових систем компенсацій (оплати праці, стимулювання досягнення результатів) та утримання персоналу;
•Аналіз причин плинності персоналу, підготовка рекомендацій для вирішення цього питання;
• Моніторинг та аналіз ринку праці з позицій, що цікавлять;
• Розробка систем з навчання та розвитку персоналу;
•Розробка та проведення семінарів та тренінгів для персоналу;
• Контроль за коректністю ведення кадрового діловодства компанії

Менеджер з продажу, оператор колл - центру

з 01.2022 по 01.2023 (1 рік)
Respect, Дистанційно (Роздрібна торгівля)

•продаж дрібної побутової техніки;
* робота на телефоні ( вхідні та вихідні дзвінки, консультаціЇ);
•вирішення складних питань з клієнтами;
• вміння працювати з холодною базою;
•досвід ведення документообігу;
•вміння працювати з базами даних;
•відповідальність, оперативність, оптимізм;
•орієнтація на результат;
• стресостійкість
• досвід роботи віддалено 2 роки;
• вміння досягати поставленої мети.

Директор

з 03.2005 по 01.2022 (16 років 10 місяців)
Заклад освіти, Одеса (Освіта, наука)

- Ведення процесу пошуку, підбору, адаптації персоналу;
- Закриття вакансій, проведення співбесід;
- Супроводжувала працівників під час адаптації, забезпечувала належний рівень навчання та розвитку працівників.
- Взаємодіяла з державними органами та вела ділову кореспонденцію.
- Займалася розробленням установчих та організаційних документів.
- Розробляла правила внутрішнього трудового розпорядку.
- Вела кадрове діловодство:
1) документально оформляла прийоми, переміщення, суміщення,
2) звільнення, відпустки працівників відповідно до трудового законодавства;
3) складала накази з кадрових питань та основної діяльності;
4) вела журнали реєстрації наказів, трудових книжок;
5) вела бази даних з особового складу (особові справи, картки П-2);
6) займалась архівацією особових справ працівників після звільнення;
7) подавала звіти до державних органів у встановлені законодавством терміни;
8) складала, коригувала та підтримувала штатний розклад з урахуванням класифікатора професій;
9) складала графік відпусток;
10) вела облік трудових книжок;
11) розробляла посадові інструкції для всіх рівнів та категорій працівників.
- Удосконалювала знання КЗпП, законів України, нормативно-правових актів, національних стандартів і класифікаторів, уніфікованих форм по веденню кадрової документації.
- Постійно підвищувала рівень конкурентоспроможності закладу за допомогою сучасних PR-технологій, встановлення партнерських контактів з іншими освітніми закладами, проведення дня відкритих дверей, благодійних ярмарок, майстер класів, відкриття музею обласного рівня на базі ЗДО, участі у рейтингових конкурсах.
- Маю досвід роботи з охорони праці, протипожежної безпеки та цивільного захисту (є посвідчення з навчання з ОП та ПБ):
1) Розробляла інструкції з охорони праці та пожежної безпеки.
2) Вела документацію з охорони праці, цивільного захисту та пожежної безпеки.
3) Проводила всі види інструктажів з охорони праці та пожежної безпеки).
4) Розробляла заходи безпечного виконання робіт.

Освіта

Південноукраїнський державний педагогічний університет ім. К.Д.Ушинського

Факультет дошкільної педагогіки та психології, Одеса
Вища, з 1991 по 1995 (4 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Київська національна академія педагогічних наук України ДВНЗ «Університет менеджменту освіти»

2018, 1 рік

Вища школа освітнього менеджменту. Тема курсу: «Документи керівника: державний нагляд та контроль»

2020, 3 м.

•Регулярне навчання на семінарах, тренінгах, конференціях, тривалих курсах навчання, читання фахової літератури

2000 р. по теперешній час

Навчання в навчальному центрі Genius.Space. Напрямок: HR-Manager

2022 р. тривалість навчання 3 м.

Навчання в навчальному центрі Genius.Space. Напрямок: Менеджер з продажу

2022 р. тривалість навчання 2 м.

Дія. Цифрова освіта

1 день
Сертифікат

Знання і навички

Навичка ведення переговорів Навичка організаторської діяльності Навичка ефективної комунікації Навичка управління комунікацією Навичка управління змінами Навички продажу Навички роботи з комп’ютером ( ПК и Internet) Наставництво та навчання нових співробітників

Знання мов

Українська — вільно

Додаткова інформація

- Підвищила імідж закладу та отримала вагомі результати в конкурсах. В 2019 заклад освіти, під моїм керуванням, зайняв перше рейтингове місце серед 100 кращих закладів України.
- Розробила програму розвитку закладу.
- Розробила програму професійного та кар'єрного розвитку працівників і, як показник ефективності роботи програми, мотиваційна готовність до роботи підвищилась та показники плинності кадрів знизились на 22%.
-З 2017 р. по 2021 р. була керівником районної методичної комісії для директорів закладі освіти.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: