Resume from April 19, 2024 File

Тетяна

Специалист по продажам

Age:
46 years
City:
Monastyryshche

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Рога – Маковецька Тетяна Олександрівна

Дата народження: 19.09.1977
Місто проживання: Монастирище
Моб. телефон: +38 (673178794)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Ціль: Заміщення вакантної посади менеджера зі збуту.
Освіта: повна вища
1994 – 1999 рр. Вінницький Держаний Технічний університет, інженер – програміст.
Додаткова освіта:
Курси секретарів тендерних комітетів на базі Державного Центру Зайнятості.
Досвід роботи:

Головний спеціаліст – системний адміністратор.

травень 2000 р. – червень 2007 р. –Монастирищенський районний центр зайнятості.
Функціональні обов’язки:
— забезпечення безперебійної роботи мережі та усіх робочих станцій;
— створення статистичних звітів та подання звітності на обласний центр зайнятості;
— обробка тендерних пропозицій, робота тендерного комітету в період обрання пропозицій та ведення тендерних договорів;
— навчання усіх працівників роботі у новій оболонці на базі Windows при переході з старої версії програми.
Менеджер з логістики.
січень 2008 – листопад 2019 – ТОВ Юніверс Лоджістик Партнер ( по переходу: ТОВ Монтенернгомаш, ТОВ Юніверс Логістика)
Функціональні обов’язки:
— пошук перспективних клієнтів, здійснення холодних дзвінків, розсилка пропозицій співпраці, відвідання профільних виставок з метою залучення нових клієнтів;
— надання цінових пропозицій на запити по перспективним перевезенням
— ведення прямих переговорів щодо затвердження деталей перевезень з клієнтами;
— підписання та ведення договорів з перевізниками та клієнтами;
— забезпечення безперебійного інформування клієнта щодо подробиць прямування вантажу до пункту призначення;
— контроль виконання умов договорів щодо платежів, погодження спірних питань;
претензійно – позовна робота.
Професійні навички:
— володіння MS Word, MS Exel, 1C, користування інтернет – ресурсами та офісною технікою;
— вміння вести переговори, пропонувати власні послуги, навички переконання клієнтів;
— навички ведення договірної роботи, пошук конструктивних рішень;
— вміння швидко та якісно вирішувати конфліктні ситуації, знаходити компрміс;
— навички ведення претензійно-позовної роботи;
— навички складання бухгалтерських документів; — вміння тримати на контролі поточні справи;
— знання мов: українська — вільно; російська – вільно, англійська – читаю, перекладаю зі словником, розмовний - початковий рівень.
Особисті якості:
Чесність, відповідальність, уважність до деталей.
Дисциплінованість, пунктуальність, комунікабельність, стресостійкість..
Додаткова інформація:
Сімейний стан: заміжня, неповнолітні діти –син 2006 р.
Можливість відряджень: так.
Хобі: фітнес (HIIT).

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: