Resume from March 18, 2024 PRO

Віталій

Регіональний представник, 40 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
38 years
City of residence:
Dnipro
Ready to work:
Dnipro, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and Facebook.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Регіональний представник

from 08.2019 to 11.2023 (4 years 3 months)
Kanlux, Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Менеджер з питань регіонального розвитку ТОВ "Канлюкс" (Запорізька, Харківська, Дніпропетровська обл.).
Сфера діяльності: висвітлення.
Основні обов'язки:
Пошук дилерів та дистриб'юторів на даній території
Упорядкування бази клієнтів регіону.
Відстеження залишків товару, ротація товару.
Збільшення покриття території
Збільшення обсягу продажу бази активних клієнтів
Введення норм та форм звітності
Планування та прогнозування
Забезпечення та контроль розміщення POS - матеріалів;
Результати діяльності: розробка клієнтської бази, розвиток старих клієнтів, збільшення продажів

Керівник представництва

from 01.2017 to 08.2019 (2 years 7 months)
Boucle, Днепр (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Ведення VIP-клієнтів;
Управління співробітниками філії;
Ведення сторінок у соціальних мережах Instagram та Facebook;
Розробка контент-плану;
Відрядження до довірених регіонів (м. Дніпро, м. Запоріжжя, м. Кривий Ріг, м. Одеса, м. Харків, м. Миколаїв, м. Херсон);
Робота з існуючою клієнтською базою;
Пошук та залучення нових клієнтів;
Супровід продажу;
Виконання плану продаж;
Проведення презентацій нових колекцій;
відстеження дебіторської заборгованості;
Повне ведення клієнта - від замовлення до відвантаження зі складу;
Проведення переговорів та бізнес листування;
формування звітності;
Участь у розробці та реалізації проектів компанії;
Систематизування клієнтської бази;

Директор магазина

from 05.2012 to 10.2017 (5 years 5 months)
1001 Ковер, Днепропетровск (Роздрібна торгівля)

Продаж килимів, штор, сонцезахисних систем, перголи і т.д.;
• Підготовка рекомендацій щодо побудови якісної системи просування продукту, пропозицій у розрізі асортименту, упаковок, POS-матеріалів;
• Налагодження взаємовигідних відносин зі стратегічними та новими клієнтами;
• Реалізація програми, спрямованої на просування продукції;
• Організація та контроль роботи магазину;
• Проведення переговорів, підготовка брифів та укладання договорів з поліграфічними виданнями, маркетинговими агентствами та ін. підрядниками.
• Кадрова робота: здійснення оперативного керівництва працівниками; підприємства, проведення оцінки ефективності роботи, оцінки ресурсів для виконання необхідного обсягу роботи, підбір та адаптація персоналу, прийом та звільнення працівників;
• Аналіз ринку (потенціалу регіону), визначення частки компанії над ринком, SWOT аналіз, АВС аналіз, аналіз виконання планів продажів;
• Координація діяльності підприємства, забезпечення взаємозамінності працівників;
• Аналіз та контроль ходу виконання поставлених завдань;
• Аналіз продажів та забезпечення попиту;
• Забезпечення виконання планових обсягів продажу;
• Контроль за дотриманням касової дисципліни;
• Контроль та оптимізація витрат магазину;
• Вирішення адміністративних питань;
• Організація та проведення інвентаризації;

Керівник відділу продажу

from 08.2010 to 04.2012 (1 year 8 months)
"Подія-Интерьер", Днепропетровск (Роздрібна торгівля)

• Розвиток напряму оптового продажу з нуля
• Виведення нової ТМ на ринок України
• Активний пошук нових потенційних клієнтів, встановлення тривалих ділових контактів із зарубіжними партнерами (країни СНД та ЄС)
• Аналіз ринку продажів конкурентів
• Контроль за дотриманням дисципліни під час виконання завдань та зобов'язань усіх підрозділів підприємства.
• Розвиток та просування напряму
• Розробка формування та продаж продукту
• Моніторинг та аналіз цін за напрямом
• Ведення переговорів із першими особами компаній.
• Контроль за своєчасним виконанням договірних зобов'язань, контроль взаєморозрахунків, ведення звітності про продаж.
Повне ведення рекламних компаній (поліграфія, інтернет), розробка буклетів, каталогів тощо.
• Постановка виробничого обліку. Аналіз виробничих витрат, розробка та впровадження заходів щодо їх зменшення.
• Управління ефективною взаємодією між структурними підрозділами безпосередньо або делегуючи повноваження менеджерам, включаючи забезпечення адекватного навчання та розробки компенсаційних програм для підвищення продуктивності праці працівників компанії.
• Забезпечення виконання договірних зобов'язань з постачання продукції (за кількістю, номенклатурою, асортиментом, якістю, строками та ін.)

Education

ДДАУ (Дніпропетровський державний аграрний університет)

Агрономія, Дніпро
Higher, from 2003 to 2009 (6 years)

Additional education and certificates

Тренинг - Активные продажи (г.Киев)

2010

Тренинг- Управление персоналом (г. Киев)

2011

Корпоративные тренинги профессиональных продаж (г. Днепропетровск)

2012

Knowledge and skills

MS Office Користувач Internet Водіння авто

Language proficiencies

  • English — beginner
  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: