Resume from October 31, 2023 File

Галина

Начальник відділу

Age:
33 years
City:
Slavuta

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ

Петрик Галина Вікторівна

Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Е-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Дата народження: 23.04.1991
Ціль: отримати гідну та перспективну роботу, стати цінним працівником і працювати в команді для досягнення спільних цілей.
Освіта
Навчальний заклад: Український державний університет фінансів та міжнародної торгівлі (м. Київ, 2012р)
Факультет: менеджмент та фінанси.
Спеціальність: менеджмент
Кваліфікація: бакалавр
Навчальний заклад: Український державний університет фінансів та міжнародної торгівлі (м .Київ, 2014р)
Факультет: менеджмент та фінанси.
Спеціальність: менеджмент зовнішньоекономічної діяльності
Кваліфікація: магістр.
Володіння мовами:
Українська - рідна, російська - вільно, англійська - початкова.
Досвід роботи:

З 17.09.2013 по 26.08.2014 ПАТ "Імекс банк " м.Київ
Посада: кредитний експерт
Обовязки:
• Комунікація з менеджерами автосалонів, з клієнтами та партнерами
• Консультація клієнтів
• Аналіз документів необхідних для видачі позики
• Обробка кредитного процесу
• Формування висновків та аргументів щодо можливості кредитування Позичальника
З 26.08.2014 по 04.02.2015 ПАТ "Імекс банк" м.Київ
Посада: провідний економіст
Обовязки:
• Налагодження довгострокових стосунків з клієнтами
• обслуговування фізичних осіб
• відкриття та ведення рахунків фізичних осіб
• залучення депозитів фізичних осіб
• відкриття та обслуговування карткових рахунків фізичних осіб
• надання констультацій клієнтам щодо продуктів та програм , які надає банк

З 11. 11.2015 по 16.04.2016 БФ "Промінець надії" м.Київ
Посада: помічник голови правління з організаційних питань
Обовязки :
• Робота з вхідною, вихідною кореспонденцією
• пошук волонтерів, організація роботи волонтерів
• організація благодійних акцій
• організація допомоги дитячим будинкам
• ведення переговорів з патнерами

З 18.07.2016 по 28.07.2020 ПАТ "Альфа банк" м.Київ
Посада:
• З 18.07.2016 - 18.08.2016 молодший спеціаліст з операційно-касової роботи
• 18.08.2016 - 01.11.2016 спеціаліст з операційно-касової роботи
• 01.11.2016 -13.03.2017 спеціаліст з сервісу та касових операцій
• 13.03.2017-28.07.2020 старший спеціаліст з сервісу та касових операцій
Обвязки:
• Налагодження довгострокових стосунків з клієнтами
• обслуговування фізичних осіб
• відкриття та ведення рахунків фізичних осіб
• залучення депозитів фізичних осіб
• відкриття та обслуговування карткових рахунків фізичних осіб
• надання консультацій клієнтам щодо продуктів та програм які надає банк
• кредитування позичальників
• вирішення конфлітних ситуацій
• касове обслуговування клієнтів (юридичних, фізичних осіб)
• ведення касової документації
• відкриття/закриття операційного дня каси
• продаж і обмін грошової валюти
• прийом платежів

З 13.03.2023 – ТОВ « Зелений Парк»
Посада: менеджер відділу матеріального-технічного постачання

Обовязки:
• організаційна робота тендерного комітету
• ведення супровідної документації ( протоколи, рішення тентерних засідань, договора)
• введення документації іноземного вантажу, організація перевезення вантажу
• ведення переговорів з контрагентом

ПК: Internet, e-mail, Microsoft Offise (Word, Excel), ОДБ,IS-cart, Sabel та інші,
SmartTender

Оргтехніка: ксерокс, сканер, принтер, касовий апарат.
Додатково:
Пунктуальна, комунікабельна, наполеглива, цілеспрамована, вчасно виконую поставлені цілі, стійка до стресових ситуацій, аналітичний склад розуму, вміння структурувати інформацію, готовність вчитися.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: