Resume from April 24, 2024 PRO

Мирослава

Асистент керівника, 15 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
22 years
City of residence:
Ternopil
Ready to work:
Remote, Ternopil

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and Instagram.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Бариста

from 08.2023 to 03.2024 (7 months)
Простір здорового руху "Момент", Тернопіль (Готельно-ресторанний бізнес)

Менеджер з продажу

from 10.2022 to 06.2023 (8 months)
Man's set, Одеса (Роздрібна торгівля)

Бариста

from 07.2022 to 10.2022 (3 months)
Freedom coffee place, Одеса (Готельно-ресторанний бізнес)

Консультант

from 03.2022 to 04.2022 (1 month)
Агро-маркет, Одеса (Роздрібна торгівля)

Старший бариста

from 05.2021 to 09.2021 (4 months)
TJ Coffee

Перукар-адміністатор

from 09.2020 to 12.2020 (3 months)
Перукарня "руки-ножиці", Рівне (Краса, фітнес, спорт)

Організатор івентів

from 01.2018 to 10.2022 (4 years 9 months)
Сама на себе, Рівне (Шоу-бізнес, мистецтво, культура)

Адміністратор

from 01.2017 to 09.2021 (4 years 8 months)
Книжковий магазин, Рівне (Роздрібна торгівля)

Education

ДПТНЗ

Стиліст-перукар, Рівне
Specialized secondary, from 2019 to 2021 (2 years)

Additional education and certificates

Цифрові медіа та основи маркетингу Від Університет Іллінойсу в Урбана-Шампейн

2024
Certificate

Knowledge and skills

MS Excel MS Word Касові операції Організаторські здібності Ораторське мистецтво Ведення CRM Адміністрування сайту Знання технік продажу Неконфліктність Ведення переговорів Робота в команді Розвиток продажу Стратегічне планування Підбір персоналу Бренд-менеджмент Проведення презентацій Уміння аналізувати Комунікабельність Пунктуальність Відповідальність MS Office Грамотна усна та письмова мова Привітність Організованість Ведення документації Користувач 1С MS PowerPoint

Language proficiencies

English — average

Additional information

Soft Skills (М'які навички):

Комунікативність
Лідерство та здатність збирати команду
Організаційні навички (організація івентів, робота з дітьми, організація весіль та корпоративних заходів)
Аналітичне мислення (аналіз подій, поведінки людей та обставин)
Креативність та розвиток творчого потенціалу
Тактовність та вміння працювати з різними людьми
Координація та управління проектами (ведення блогу, організація івентів, ведуча на свято)
Підприємливість та проблемне мислення
Емоційний інтелект та співпереживання (ведення блогу, надихання людей)
Вміння працювати в команді та співпрацювати з колегами

Hard Skills (Технічні навички):

Знання комп'ютерів та оперативних систем (macOS, Windows)
Використання СРМ систем
Навички перукарства
Робота з кавовою культурою
Вміння писати сценарії
Робота з монтажем відео
Знання кассової дисципліни
Знання англійської мови (рівень А2-В1)

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: