• PRO

Марія

Менеджер з продажу, спеціаліст по роботі з клієнтами, адміністратор

Employment:
Full-time.
Age:
43 years
City:
Lviv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Територіальний менеджер

from 08.2023 to now (11 months)
Укрпошта, Львів (Транспорт, логістика)

Адміністратор ресторану

from 08.2022 to now (1 year 11 months)
ОККО, Городок (Львівська обл.) (Готельно-ресторанний бізнес)

-організація надання гостям хорошого сервісу,;
- керівництво командою ( підбір, розподіл обов'язків, табелювання, контроль за виконанням поставлених завдань),;
-виконання операційних завдань пов'язаних з роботою закладу ( організація дрібного ремонту, оновлення інвентарю і т д);
- робота з обліком (замовлення сировини, списання, контроль залишків)

Менеджер з логістики

from 07.2014 to 09.2014 (2 months)
Фуршет, Львів (Роздрібна торгівля)

Формування замовлень товару, контроль залишків, проведення списання товару, повернення, переоцінка, резервування товару у постачальника, інвентаризація, контроль за подачею(викладкою) товару в торговому залі. Навчання продавців, організація роботи відділу.

Менеджер з питань оренди

from 09.2009 to 07.2014 (4 years 10 months)
Фуршет, Львів (Роздрібна торгівля)

Пошук орендарів,укладання договорів оренди, контроль оплат, формування бази даних потенційних клієнтів ("списку очікування").

Начальник відділу оренди

from 04.2006 to 08.2009 (3 years 4 months)
ТОВ "Ліга Партнерів", Львів (комерційна нерухомість)

організація роботи відділу оренди;
здійснення аналізу ринку комерційної нерухомості;
написання бізнес-планів (в тому числі фінансової частини);
розроблення комерційних пропозицій;
проведення переговорів з фінансовими установами що до залучення кредитних коштів.

Education

МАУП

Економіка та управління бізнесом
Higher, from 2000 to 2005 (5 years)

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: