Resume from March 3, 2023 PRO

Олег

Unity developer, 25 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
25 years
City of residence:
Odesa
Ready to work:
Odesa, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Unity developer

from 03.2022 to 11.2022 (8 months)
7tam, Інші країни (IT)

Працював програмістом, писав внутрішньоігрову логіку для Android ігор: управління гравцем, переміщення та поведінку внутрішньоігрових персонажів та об'єктів, левел дизайн, робота з камерами, трохи працював зі світлом та риґінгом анімацій, а також верстка UI та логіка до нього
Фреймворки, що використовувалися: Dreamteck splines, Unity Animation rigging, Cinemachine, Odin, Zenject, Unity Timeline

Релізовані проекти, у яких я брав участь:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.stam.herotarget3d&hl=en_US&gl=US
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.stam.crazypig&hl=en_US&gl=US

Unity developer

from 01.2021 to 03.2022 (1 year 2 months)
Особистий проект, Одеса (IT)

Працював над власним проектом поодинці, займався всім: логіка персонажів та ігрових об'єктів, створення (в Blender і Magica Voxel) моделей, підбір та імпорт ассетів, UI (малювання, верстка і логіка для нього), оптимізація для мобільних пристроїв

Github проекту - https://github.com/Bakaley/NuclearAlchemy

Education

ОНПУ

Кафедра розробки ПЗ, спеціальність - інженер ПЗ, Одеса
Higher, from 2016 to 2021 (5 years)

Additional education and certificates

Школа Hilel, курси Java Elementary

6 місяців

Language proficiencies

  • English — average
  • Ukrainian — advanced
  • Russian — fluent

Additional information

Шукаю роботу unity програмістом, маю півроку досвіду роботи у двох комерційних проектах та рік у власному проекті

Відповідальний, здатний до самонавчання та самостійного вирішення проблем, здатний швидко знаходити спільну мову з іншими людьми

Закінчив магістратуру за спеціальністю "Інженерія програмного забезпечення", поверхово знайомий з безліччю мов, інструментів і методик, що використовуються у створенні (java, sql, html, нейромережі, архітектурні патерни, тестування)

Знаю ООП та SOLID принципи, працював з Git, працював з левелем дизайном, камерами, трохи зі світлом та ригінгом анімацій, займався версткою UI
Працював з архітектурними патернами, знайомий із процесом оптимізації ігор для мобільних пристроїв.
Працював з Unity Mirror, Dreamteck splines, Unity Animation rigging, Cinemachine, Odin, Zenject, Unity Timeline, Adressables

Мій гітхаб - https://github.com/Bakaley?tab=repositories
На ньому старі проекти, Diploma - мій дипломний проект на Java, Nuclear Alchemy - мій Unity пет проект, решта проектів - тестові завдання в інші студії

Мій тг https://t.me/slish_kupi

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: