• PRO

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/8204601/

IT-спеціаліст

Employment type:
full-time, part-time
City of residence:
Zhytomyr
Ready to work:
Remote, Zhytomyr

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Провідний фахівець Управління змінами

from 03.2025 to now (5 months)
Фінанси, банки, страхування

Technical support specialist

from 01.2024 to 02.2025 (1 year 1 month)
Lumen Global, Дистанційно (IT)

Супровід продукту
Підтримка клієнтів щодо продукту
Вирішення питань з провайдерами щодо транзакцій та інтеграцій

Адміністратор даних

from 10.2022 to 01.2024 (1 year 3 months)
NovaPay, Дистанційно (Фінанси, банки, страхування)

2 лінія підтримки.

Начальник відділу (Управління технічної підтримки)

from 09.2011 to 06.2022 (10 years 9 months)
АТ МР Банк, Житомир (Фінанси, банки, страхування)

•Реєстрація та первинна консультація по зверненнях користувачів.
•Налаштування робочих станцій користувачів, встановлення програмного забезпечення, підключення периферійних пристроїв.
•Віддалена діагностика, аналіз та вирішення проблем, пов’язаних з роботою ПЗ, периферії, комплектуючих.
•Надання консультацій користувачам по телефону/чату/email задля вирішення апаратних та програмних інцидентів.
•Моніторинг інфраструктури.
•Підготовка звітів.
•Організація та контроль роботи відділу (формування штату, навчання, розподіл задач, звітність. Залучення співробітників в активності інших підрозділів)..
•Контроль виконання SLA
•Побудова звітів та дашбордів по інцидентах та проблемах.
•Адміністрування Jira.

Впровадження та супровід продуктів Atlassian. Як результат – перехід від Service Desk HP Open View до Atlassian Jira.

Побудова регламентів, технологічних карт та інструкцій

IT-фахівець

from 06.2011 to 08.2011 (2 months)
ПАТ Укрсоцбанк, Житомир (Фінанси, банки, страхування)

•Встановлення, налаштування та регулярне оновлення програмного та апаратного забезпечення для користувачів;
•Діагностування помилок або технічних проблем та визначення шляхів вирішення;
•Здійснював установку, ремонт, усунення несправностей та обслуговування комп'ютерного обладнання;
•Складання робочих станцій персоналу та підключення периферійних пристроїв.

IT-фахівець

from 09.2007 to 05.2011 (3 years 8 months)
ПАТ Імексбанк, Житомир (Фінанси, банки, страхування)

•Складання робочих станцій персоналу та підключення периферійних пристроїв.
•Забезпечення оновлення/ремонту мережі та робочих станцій;
•Допомога клієнтам в аналізі та вирішенні апаратних і програмних проблем

Education

Житомирський державний технологічний університет

Факультет інформаційно-комп'ютерних технологій, Житомир
Higher, from 2002 to 2007 (5 years)

Additional education and certificates

Oracle Database: SQL Fundamentals

2014

Веб-програмування

2015

Курс англійської мови (Intermediate)

2017

OT-LA-I: Linux Administration + OT-LA-II: Linux Administration

2019

ITIL. Service Desk and Incident management

2020

Knowledge and skills

  • Windows
  • Linux
  • SQL
  • Active Directory
  • Операційні системи
  • Адміністрування
  • Jira
  • Confluence
  • Service Desk
  • Адміністрування серверів Windows

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — average

Disability

3rd degree.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: