Resume from September 26, 2023 PRO

Дарина

Директор з маркетингу, 180 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
30 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Kyiv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email, Facebook, Instagram and LinkedIn.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Директор департаменту інформаційної політики, маркетингу та реклами

from 08.2022 to now (1 year 10 months)
Укргазбанк, АБ, Київ (Фінанси, банки, страхування)

• Дослідження ринку та цільової аудиторії (роздріб, МСБ, корпоративні клієнти)
• Створення маркетингової стратегії на 2023 рік, метою якої є збільшення кількості нових транзакційно-активних клієнтів на 40%, ріст депозитного портфелю на 15% та позитивна зміна іміджу банку.
• Впровадження сервісної стратегії, яка спрямована на покращення комунікації банку з клієнтами у всіх онлайн каналах.
• Запуск омніканальної рекламної кампанії по гривневим депозитам, результатом якої став приріст портфелю на 90 млн за місяць.
• Створення креативного відеоролику (від ідеї та вибору підрядників до реалізації) з метою просування мобільного застосунку банку та збільшення його впізнаваності.
• Організація усіх необхідних маркетингових активностей задля участі і спільному всеукраїнському проекті від НБУ - "Power banking".
• Підготовка контенту для соцмереж та адаптація продуктів банку під ситуативний контекст.
• Успішна антикризова комунікація з медіа під час інформаційного рейдерства та атаки на імідж банку.
• Організація та підготовка перших осіб до інтерв'ю або коментарів у медіа.
• Організація роботи департаменту, визначення поточних пріоритетів, постановка задач та контроль їх виконання.
• Бюджетування усіх маркетингових активностей.
• Підготовка звітів.
• Організація та проведення тендерів.

Marketing strategist

from 04.2020 to 07.2020 (3 months)
Skin Cafe, Братислава (Краса, фітнес, спорт)

• Проведення якісних та кількісних досліджень б'юті ринку Словаччини.
•Проведення глибинних інтерв'ю з ЦА.
•Розробка бренд платформи та позиціонування.
•Розробка комунікаційної стратегії.
•Створення стратегії Smm.
•Розробка pr стратегії та pr-кита.
•Організація та проведення іміджевої та комерційної фотозйомки.
•Планування та бюджетування проекту.

Директор з маркетингу

from 06.2019 to now (5 years)
ТОВ КАМІОН-ОІЛ (LIQUI MOLY UKRAINE, BIZOL UKRAINE), Київ (Автомобілі/Технічні рідини/Автосервіси)

•Створення маркетингової стратегії, завдяки якій прибуток компанії виріс на 15% у 2020 році і на 18% 2021.
•Створення стратегії розвитку В2В напряму, завдяки якій кількість нових партнерів на рік збільшилась у 2 рази (2020 рік - 4 нових СТО, 2021 - 9 нових СТО).
•Дослідження ринку та цільової аудиторії (В2В та В2С клієнти)
•Підтримка спортсмена та участь у встановленні рекорду України (Замість заявлених 3 км спортсмен проїхав 5 км і став першим, і поки що єдиним українцем, який проїхав Дніпром на звичайному кросовому мотоциклі).
•Участь у профільних всеукраїнських виставках.
•Понад 1500 згадок у регіональних, всеукраїнських та міжнародних ЗМІ.
•Участь LIQUI MOLY UKRAINE у Чемпіонаті Світу з Дріфту - FIA Intercontinental Drifting Cup, Чемпіонаті Європи з дрифту - European Championship Drift Masters GP, Parimatch Eastern European Drift Cup, United Drift Challange.
•Широка присутність компанії у всіх видах авто та мото спорту: дріфт, ендуро, офроад, ралі, шосейно-кільцеві мотогонки, водні перегони.
•Партнерство з виключно топовими чемпіонами в авто та мото спорті.
•Організація соціального благодійного проекту "Медик доїде", спрямованого на допомогу водіям, які допомагали медикам у період Covid19. (Допомога отримали понад 1400 водіїв, охоплення рекламної кампанії - 14 млн.)
•Успішний досвід запуску СТО із 0, створення стратегії його просування. Результат - за 4 місяці роботи, СТО зайняло 3 місце в номінації "Кращий Автосервіс із заміни техрідин в рейтинг-акції Найкраще СТО 2021".

Head of marketting

from 03.2019 to 06.2019 (3 months)
Smartass Club (Smartass kitchen&bar), Київ (Краса, фітнес, спорт)

•Розробка бренд платформи.
•Розробка та реалізація маркетингової стратегії.
•Організація та управління інструментами: локального маркетингу та івент-маркетингу.
•Організація щотижневих масових заходів.
•Крос-промо та залучення партнерів.
•Аналіз та оцінка активностей, що проводяться.
•Планування та бюджетування проекту.

Brand manager

from 01.2018 to 03.2019 (1 year 2 months)
BAO Modern Chinese Cuisine, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

•Розробка та реалізація комунікаційної стратегії.
•Організація та управління інструментами: торгового маркетингу, локального маркетингу, івент-маркетингу та іншими BTL інструментами.
•Brand&product PR, організація виробництва рекламних та інформаційних матеріалів.
• Крос-промо та залучення партнерів.
•Аналіз та оцінка активностей, що проводяться.
•Планування та бюджетування проекту.

Brand manager

from 01.2018 to 03.2019 (1 year 2 months)
NAM Modern Vietnamese Cuisine, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

• Розробка та реалізація бренд-стратегії.
•Розробка та реалізація комунікаційної стратегії.
•Організація та управління інструментами: торгового маркетингу, локального маркетингу, івент-маркетингу та іншими BTL інструментами.
•Розробка та впровадження нових продуктів;
•Brand&product PR, організація виробництва рекламних та інформаційних матеріалів.
•Крос-промо та залучення партнерів.- Аналіз та оцінка активностей, що проводяться.
•Контроль реалізації SMM стратегії брендів, медіа планування та контент плану, репутаційного brand&product PR.
•Планування та бюджетування проекту.

Head of marketting

from 05.2016 to 01.2018 (1 year 8 months)
Euro House, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

•Розробка та бюджетування PR стратегії.
•Аналіз медіа активності конкурентів.
•Організація процесу підготовки рекламно-інформаційних матеріалів та їх розміщення у ЗМІ, у соцмережах тощо.
•Організація та проведення PR заходів, контроль бюджетів та ефективності.
•Контроль розробки поліграфічної та сувенірної продукції.
•Участь у організації внутрішньокорпоративних заходів.
•Розробка та бюджетування Smm стратегії.
•Активне ведення акаунтів у соцмережах та їх модерація (ВК, Instsgram, Facebook, Twitter).
•Налаштування та запуск рекламних кампаній у соцмережах.
•Робота над покращенням іміджу компанії в соціальних мережах, ведення діалогу між компанією та клієнтами.
•Розробка та бюджетування контент плану на сезон (фото, відео, макети).
•Організація та контроль виїзних зйомок.

Education

Київський національний університет імені Б. Грінченка

Факультет журналістики, Київ
Higher, from 2015 to 2017 (2 years)

Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка

Факультет української мови, літератури та редагування видань, Чернігів
Higher, from 2011 to 2015 (4 years)

Additional education and certificates

Києво-Могилянська бізнес школа (KMBS) - Стратегічна програма з маркетингу

7 місяців

Практична школа комунікацій Bazilik - Курс з pr та бренд комунікацій

4 місяці

Language proficiencies

  • English — average
  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: