Лілія
Секретар, офіс менеджер, діловод, 7 000 UAH
- Employment:
- Full-time.
- Age:
- 33 years
- City:
- Cherkasy
Contact information
The job seeker has entered a phone number, email and Facebook.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/825980
Work experience
Секретар
from 05.2018 to 08.2018
(3 months)
ФОП ГЛАДКИЙ, Черкассы (Торговля)
- облік, реєстрація, розгляд і підготовка поступаючої кореспонденції для доповіді керівництву; створення анкет та накладних в 1С
- оформлення (в тому числі друкування) і розсилка розподільних документів, листів, телеграм, телефонограм, факсів
аналіз довідок і доповідей структурних підрозділів з висновками і пропозиціями по них;
- підготовка і своєчасна розсилка матеріалів до засідань, нарад, конференцій, семінарів і з'їздів;
- телефонне обслуговування;
- забезпечення офісу всим необхідним , замовлення : канцелярії, води, кави
- робота з оргтехнікою: принтер, сканер, факс, комп’ютер
Спеціаліст
from 05.2017 to 12.2017
(7 months)
Управління соціального захисту населення, Черкассы (Управління соцвиплат, та компенсаційних витрат)
В обов'язки входив прийом, збір та формування документації в справи, які надалі передаються на обробку спеціалісту, який нараховує субсидію та консультація громадян відносно субсидії.
Оператор ПК
from 04.2010 to 03.2012
(1 year 11 months)
ТОВ Телеперфоменс, Черкассы (Продаж, консультація та обслуговування клієнтів відносно товарів компанії)
В обов'язки входило: прийом дзвінків, ведення бд клієнтів
Дана работа покращила навики спілкування з людьми, що впливало на роботу та на об'єм продажу товарів,
Працювали в програмах : Word, Cisco, Sibel
Секретар (практика під час навчання в університеті)
from 03.2009 to 09.2009
(6 months)
Міська Рада, Черкассы (Архівний відділ)
Обов’язки – прийом дзвінків, діловодство, робота з клієнтами по телефону, ведення бази даних клієнтів. Був здобутий досвід роботи з документами ,формування справ, видача довідок, забезпечення життєдіяльності відділу, закупи канцелярії, підтримка порядку робочого місця, працювала а програмах Word, Excel, Internet, E-mail.
Education
Східноєвропейський університет економіки та менеджменту
Документознавство та інформаційна діяльність - діловод, Черкаси
Higher, from 2007 to 2012 (4 years 9 months)
Additional education and certificates
Cпеціалізований навчальний центр підготовки та перекваліфікації - курси 1С
2021, 2 місяці
Knowledge and skills
Language proficiencies
- Ukrainian — fluent
- Russian — average
Additional information
Про себе
Я, Мислюк Лілія Олександрівна
Тел.: [
Місце народження: місто Черкаси
Дата народження: 15.09.1990р.
Сімейний стан: незаміжня, є дитина 7 років
Освіта: повна вища, 2007-2012рр. - Черкаський Східноєвропейський університет економіки та менеджменту спеціальність "Документознавство та інформаційна діяльність"
Рівень - спеціаліст.
Особисті та ділові якості: відповідальність, цілеспрямованість, комунікабельність, доброзичливість, трудолюбивість, прагну до розвитку і професійного росту!
Маю права категорії "В", за кермом вже 7років
Similar candidates
Документознавець, секретар, офіс-менеджер, помічник керівника
15000 UAH, Cherkasy
Офис-менеджер, секретарь-делопроизводитель
15000 UAH, Cherkasy
Офіс-менеджер, помічник керівника, бухгалтер
30000 UAH, Cherkasy
Администратор, офис-менеджер, секретарь
Cherkasy
Офіс-менеджер, помічник керівника (ЗЕД), торговий представник
Cherkasy
Офіс-менеджер, діловод, секретар
Cherkasy