Resume from May 15, 2024 PRO

Альона

Адміністратор, бізнес-асистент, 15 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
24 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and Instagram.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Account manager

from 10.2022 to 06.2023 (8 months)
HedgeHog, Київ (Пошук персоналу, HR)

Спілкування з клієнтами в телефонному режимі і режимі ділового листування на англійській мові;
Контроль вантажоперевезення;
Ведення звітності по вантажоперевезенню.
Робота з таблицями google sheet ,excel.
Робота з Trello

Менеджер адміністративної діяльності

from 07.2021 to 02.2022 (7 months)
Education hub, Київ (Нерухомість)

Прийом вхідних дзвінків.
Ведення документації, необхідної для перерахованої вище роботи (укладання договорів, організація підписання рахунків, актів, зберігання чеків, накладних);

Створення контенту в соціальних мережах, розміщення реклами на маркетплейсах.
Організація івентів.

Досвід продажів по телефону або онлайн

Контроль порядку та чистоти в офісу.

Управління внутрішніми відносинами з персоналом;

Привітання співробітників з днем народження і річницями;

Робота в 1С.

Робота з оргтехнікою.

Прийом гостей компанії .

Забезпечення життєдіяльності офісу (замовлення води, канцелярії, витратних матеріалів).

Комунікація зі співробітниками, орендодавцями, постачальниками товарів та послуг, інтернет-провайдерами, обслуговчими
організаціями;

Організація корпоративних заходів, кава брейків;

Ведення бюджету з адміністративної діяльності;

Адміністратор

from 06.2020 to 01.2022 (1 year 7 months)
Неофіційно, Київ (Нерухомість)

Прийом вхідних дзвінків.

Координація роботи переговорних кімнат, допомога в організації зустрічей.

Підготовка документів та презентацій в PowerPoint;

Робота з оргтехнікою.

Прийом гостей компанії

Забезпечення життєдіяльності офісу (замовлення води, канцелярії, витратних матеріалів).

Комунікація зі співробітниками, орендодавцями, постачальниками товарів та послуг, інтернет-провайдерами, обслуговчими організаціями;

Організація корпоративних заходів, кава брейків;

Контроль порядку та чистоти в офісу.

Education

Національний транспортний університет

Менеджменту, логістики та туризму, Київ
Higher, from 2021 to 2022 (1 year)

Національний транспортний університет

Економіки та права , філологія, Київ
Higher, from 2017 to 2021 (4 years)

Спеціальність філологія та технічний переклад .( Англійська та німецька мова)

ДНЗ "Згурівський професійний ліцей"

Адміністратор,оператор ПК, секретар, Згуровка
Specialized secondary, from 2014 to 2017 (3 years)

Additional education and certificates

Курс Богдана Коночука " hard skill design"

1 місцяць

Knowledge and skills

Zoom Readymag Figma Управління командою MS Office MS PowerPoint MS Excel Google Docs Google Drive Google Meet MS Word Dispatching of transport Користувач 1С Лідерство Доброзичливість Ведення CRM Комунікабельність Управлінські навички Ведення документації Адміністрування офісу Здатність до навчання

Language proficiencies

  • English — average
  • German — beginner

Additional information

Один із головних досвідів - це відкриття закладу харчування під час війни .
Ми знайшли приміщення, змінили концепт , створили сучасне меню , новий персонал і так далі.
Ви скажете ,що я отримали від цього, найперше багатозадачність , стресотсійкість ,управління персоналом та багато іншого.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: