Альона
Адміністратор, бізнес-асистент, 15 000 UAH
- Employment:
- Full-time.
- Age:
- 24 years
- City of residence:
- Kyiv
- Ready to work:
- Remote
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email and Instagram.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/8270863
Work experience
Account manager
from 10.2022 to 06.2023
(8 months)
HedgeHog, Київ (Пошук персоналу, HR)
Спілкування з клієнтами в телефонному режимі і режимі ділового листування на англійській мові;
Контроль вантажоперевезення;
Ведення звітності по вантажоперевезенню.
Робота з таблицями google sheet ,excel.
Робота з Trello
Менеджер адміністративної діяльності
from 07.2021 to 02.2022
(7 months)
Education hub, Київ (Нерухомість)
Прийом вхідних дзвінків.
Ведення документації, необхідної для перерахованої вище роботи (укладання договорів, організація підписання рахунків, актів, зберігання чеків, накладних);
Створення контенту в соціальних мережах, розміщення реклами на маркетплейсах.
Організація івентів.
Досвід продажів по телефону або онлайн
Контроль порядку та чистоти в офісу.
Управління внутрішніми відносинами з персоналом;
Привітання співробітників з днем народження і річницями;
Робота в 1С.
Робота з оргтехнікою.
Прийом гостей компанії .
Забезпечення життєдіяльності офісу (замовлення води, канцелярії, витратних матеріалів).
Комунікація зі співробітниками, орендодавцями, постачальниками товарів та послуг, інтернет-провайдерами, обслуговчими
організаціями;
Організація корпоративних заходів, кава брейків;
Ведення бюджету з адміністративної діяльності;
Адміністратор
from 06.2020 to 01.2022
(1 year 7 months)
Неофіційно, Київ (Нерухомість)
Прийом вхідних дзвінків.
Координація роботи переговорних кімнат, допомога в організації зустрічей.
Підготовка документів та презентацій в PowerPoint;
Робота з оргтехнікою.
Прийом гостей компанії
Забезпечення життєдіяльності офісу (замовлення води, канцелярії, витратних матеріалів).
Комунікація зі співробітниками, орендодавцями, постачальниками товарів та послуг, інтернет-провайдерами, обслуговчими організаціями;
Організація корпоративних заходів, кава брейків;
Контроль порядку та чистоти в офісу.
Education
Національний транспортний університет
Менеджменту, логістики та туризму, Київ
Higher, from 2021 to 2022 (1 year)
Національний транспортний університет
Економіки та права , філологія, Київ
Higher, from 2017 to 2021 (4 years)
Спеціальність філологія та технічний переклад .( Англійська та німецька мова)
ДНЗ "Згурівський професійний ліцей"
Адміністратор,оператор ПК, секретар, Згуровка
Specialized secondary, from 2014 to 2017 (3 years)
Additional education and certificates
Курс Богдана Коночука " hard skill design"
1 місцяць
Knowledge and skills
Language proficiencies
- English — average
- German — beginner
Additional information
Один із головних досвідів - це відкриття закладу харчування під час війни .
Ми знайшли приміщення, змінили концепт , створили сучасне меню , новий персонал і так далі.
Ви скажете ,що я отримали від цього, найперше багатозадачність , стресотсійкість ,управління персоналом та багато іншого.
Similar candidates
Референт, секретар, офіс-менеджер, діловод, адміністратор, культуролог
Remote, Kyiv
Адміністратор, асистент, помічник, ресепшионіст
25000 UAH, Remote, Kyiv
Помічник керівника, бізнес-адміністратор, офіс-менеджер
20000 UAH, Remote
Керівник середньої ланки, менеджер, помічник керівника, адміністратор
19000 UAH, Remote, Kyiv, Irpin
Проджект, бізнес-асистент, помічник керівника, куратор, заступник директора
Remote
Помічник, асистент, офіс-менеджер, адміністратор
Remote, Fastiv