- PRO
Діна
Менеджер ЗЕД, керівник відділу, 60 000 UAH
- Employment type:
- full-time
- Age:
- 50 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/8281645/
Work experience
Менеджер ЗЕД, керівник відділу
from 08.2023 to 12.2024
(1 year 4 months)
ТОВ «АФЕС», Київ (Легка промисловість)
1. Створення відділу ЗЕД з «0».
2.Пошук виробників товарів, логістичних компаній, митних брокерів для співпраці.
3. Проведення запитів комерційних умов.
4. Організація доставки зразків продукції для тестування якості.
5. Проведення переговорів з новими постачальниками щодо умов співпраці, укладання договорів.
6. Розміщення замовлень продукції, готування інструкцій/перевірка супровідної документації.
7. Контроль термінів виробництва.
8. Співпраця з логістичними та митно-брокерськими компаніями з питань доставки та розмитнення вантажів.
9. Бюджетування у межах своїх зон відповідальності.
10. Претензійна робота з постачальниками, вирішення питань з приводу браку.
Спеціаліст контролю якості колл-центра
from 08.2022 to 08.2023
(1 year)
ТОВ «Новий Зір», Киів (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
1. Створення карт якості.
2. Створення скриптів для телефонних консультацій.
3. Прослуховування телефонних консультацій менеджерів call-центру з метою покращення їх якості.
4. Проведення індивідуальних і групових тренінгів для менеджерів call-центру з метою підвищення рівня якості консультацій.
5. Оцінювання менеджерів call-центру відповідно критеріїв, вказаних в карті якості. Надання індивідуальних порад і зауважень.
6. Підготовка щомісячних звітів для керівництва.
Керівник відділу продажу
from 11.2021 to 03.2022
(4 months)
ТОВ «Century21 home», Київ (Нерухомість)
1. Створення відділу продажу «з нуля».
2. Підбір та навчання персоналу.
3. Постановка задач, контроль та управління відділом.
4. Вирішення всіх поточних питань щодо роботи відділу.
5. Проведення планерок.
6. Звітність перед керівництвом про результати роботи.
Керівник відділу продажу
from 03.2020 to 09.2020
(6 months)
ТОВ «Імола», Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
1. Постановка поточних завдань менеджерам (Акції, рекламні компанії, промо-заходи). Контроль за виконанням.
2. Контроль за виконанням плану по товарообігу відділів.
3. Контроль за виконанням детального плану за ціновими сегментами всередині категорії. Оцінка коректності виставленого плану, зворотний зв'язок із зав. відділами.
4. Контроль середньої ціни.
5. Прийняття іспитів у стажистів за програмою 1С.
6. Взаємодія з директором з Персоналу з питань мотивації, підбору та ротації персоналу відділів продажу.
7. Керівництво зав. відділами. Проведення планерок із зав. відділами.
8. Ведення табелів обліку робочого дня торгового залу. Контроль дисципліни у торговому залі, графіків відділів продажу. Контроль мінімального нормативну чисельності у відділах та виконання стандартів роботи відділів продажів.
9. Контроль виставленості складського товару у торговому залі.
10. Контроль резервів.
11. Контроль виконання завдань за чек-листами. Перевірка відповідності нарахування KPI виконаним завданням.
12. Контроль трафіку та конверсії.
13. Контроль дефіциту.
14. Ведення проекту "крос-продажу".
15. Контроль клієнтоорієнтованості у менеджерів.
16. Заміщення адміністратора.
17. Контроль форми одягу та наявності бейджу у менеджерів, співробітників міні-складу.
18. Прийняття іспитів у стажерів з техніки продажів, проведення тренінгів з техніки продажів у залі, визначення потенціалу у нових менеджерів, визначення проф. придатності менеджерів та прийняття рішень про подальше навчання, розвиток або звільнення менеджера.
Керівник відділу продажів
from 12.2016 to 09.2019
(2 years 9 months)
ТОВ «Новбуд», Киев (Нерухомість)
1. Підбір та навчання Команди менеджерів, організація відділу з «0».
2. Постановка та контроль виконання завдань.
3. Допомога менеджерам з усіх питань, прийняття рішень щодо виконання завдань, поставлених перед відділом.
4. Погодження умов щодо укладання договорів із клієнтами та проведення угод.
5. Проведення планерок, підбиття підсумків, аналіз помилок, обговорення нових планів.
6. Звіт про результати перед керівництвом.
7. Контроль та вирішення всіх питань постпродажного обслуговування.
8. Взаємодія з відділом маркетингу та спільна розробка маркетингових заходів.
9. Взаємодія з архітектурним відділом та контроль проектних розробок для майбутніх продажів.
Менеджер з продажу
from 10.2014 to 12.2016
(2 years 2 months)
ТОВ «Новбуд», Киев (Нерухомість)
1. Консультація клієнтів, виконання поставлених завдань щодо кількості продажів.
2. Участь у маркетингових технологіях.
3. Участь у планерках та нарадах.
4. Ведення звітності за результатами.
Менеджер ЗЕД (імпорт)
from 09.2005 to 08.2014
(8 years 11 months)
ТПГ «Алеф», Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
1. Участь у переговорах із закордонними постачальниками, відрядження, відвідування виставок.
2. Розміщення замовлень у виробництво та контроль термінів їх виконання.
3. Перевірка та підготовка всієї супровідної документації для здійснення відвантажень.
4. Взаємодія із відділами митниці, сертифікації, бухгалтерією.
5. Замовлення транспорту, контроль постачання.
6. Планування платежів. Контроль взаєморозрахунків з постачальниками та перевізниками.
Менеджер ЗЕД (експорт)
from 10.2004 to 06.2005
(8 months)
НПІГ «Інтерпайп», Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
1. Ведення переговорів із клієнтами, укладання зовнішньоекономічних контрактів.
2. Контроль за виконанням договірних зобов'язань з боку клієнтів.
3. Контроль платежів.
4. Взаємодія із відділом логістики, контроль відвантажень.
5. Ведення переговорів із виробниками щодо розподілу обсягів поставок для замовників.
Менеджер ЗЕД (імпорт)
from 04.2002 to 08.2004
(2 years 4 months)
ТПГ «Rainford”, Дніпро (Транспорт, логістика)
1. Пошук клієнтів.
2. Зустрічі з потенційними клієнтами, відрядження, презентації, обговорення та укладання договорів.
3. Розміщення замовлень для виробництва, контроль термінів їх виконання, взаємодія із закордонними постачальниками з усіх питань до моменту постачання товару в Україну.
4. Замовлення транспорту, контроль поставок та всієї супровідної документації.
5. Взаємодія із брокерами, відділом сертифікації, бухгалтерією.
6. Ведення обліку по взаєморозрахунках із постачальниками та перевізниками.
7. Організація доставки вантажів до складу клієнтів.
Помічник керівника, референт-перекладач
from 05.2000 to 04.2002
(1 year 11 months)
ТПГ Raiford”, Дніпро (Транспорт, логістика)
Референт-перекладач Зам. Голови правління
from 11.1997 to 02.2000
(2 years 3 months)
КБ «Приватбанк», Дніпро (Фінанси, банки, страхування)
Education
Дніпропетровський університет экономіки та права
Міжнародна экономика, Днепр
Higher, from 2007 to 2009 (2 years)
Дніпропетровський Державний Університет
Психологія, англійська мова, Днепр
Higher, from 1992 to 1997 (5 years)
Additional education and certificates
Агентство “InforManager”. Методы активных продаж.
2004
Агентство “InforManager”. Управление временем и делегирование.
2005
Knowledge and skills
- MS Excel
- MS Word
- 1С
- Користувач ПК
- CRM
- Управлінські навички
- Продаж
- amoCRM
- Техніки продажу
- Інкотермс
Similar candidates
-
Директор з логістики, керівник відділу, керуючий офісом, supply chain, logist
Kyiv -
Керівник відділу
Kyiv, Vinnytsia , more 7 cities -
Керівник відділу продажу
100000 UAH, Kyiv, Ivano-Frankivsk , more 3 cities -
Директор, заступник директора, керівник відділу, менеджер
Kyiv, Odesa -
Керівник напряму
Kyiv -
Директор департаменту розвитку, керівник відділу оренди та нерухомості
Kyiv, Dnipro , more 4 cities