- File
Олена
Менеджер з внутрішніх комунікацій
Contact information
The job seeker has entered a email and LinkedIn.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/8306355/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Корпоративні / внутрішні / бренд-комунікації та PR
[
[
Olena Riabenko
Червень 2023 – цей час
ТОВ «СІЛЬПО-ФУД»
Україна, www.silpo.ua
Менеджер внутрішніх комунікацій
(Офіс персоналу Управління мережі)
ФУНКЦІЇ:
– Консолідація внутрішніх комунікацій компанії
– Розробка та реалізація стратегії просування проєктів замовників серед співробітників (HR, маркетинг, операційка, ВТМ, «Лавка Традицій», IТ та інші бізнеси компанії)
– Організація внутрішніх зустрічей та конференцій (операційний офіс, топменеджмент)
– Ведення комунікаційного плану за всіма каналами (Viber-групи, дайджест, портал, e-mail розсилки)
– Розвиток бренду роботодавця, участь у формуванні EVP
– Підготовка спікерів до виступу на конференціях (HR Brand, виступи у вишах)
– Комунікаційна підтримка КСВ ініціатив
ДОСЯГНЕННЯ:
– Створення єдиного центру внутрішніх комунікацій, консолідація функцій
– Супровід дослідження індексу здоров’я організації (ОНІ) та залученості персоналу (чек-пульси)
– Дослідження ефективності внутрішніх каналів комунікації та формування action plan-у покращень
– Розвиток корпоративного порталу
– Трансформація стилю комунікацій
– Повний супровід та запуск проєкту «Портал пам’яті полеглих Сміливовершників»
– Співроорганізаторка зеленої ініціативи «Ековершники Сільпо» (проведено понад 10 толок у 3 містах України), учасниця Штабу підтримки Перевершників (робота з мобілізованими)
– Автоматизація рутинних процесів (інформування про новачків компанії)
– Уніфікована комунікаційна програма адаптації співробітників
– Перемога у премії HR Brand 2023 у номінації «Human to Human Strategy»
Квітень – червень 2023
ТОВ «ТД “БТУ-ЦЕНТР”»
Україна, www.btu-center.com
Менеджер зі зв’язків з громадськістю
ФУНКЦІЇ:
– Підготовка пропозицій та реалізація плану активностей для розвитку бренду групи компаній БТУ-ЦЕНТР як виробника біологічних препаратів на українському ринку засобами PR
– Робота з медіа, підготовка статей, інтерв'ю, офіційних повідомлень та їх супровід від імені компанії
– Повний цикл організації заходів, що стосуються іміджу компанії (волонтерство, корп.
заходи)
– Супровід партнерств, до яких залучена компанія (УКАБ, Органічна Україна, АФЗУ та інші)
на рівні PR
– Реалізація комунікаційної стратегії для посилення бренду роботодавця для внутрішньої та
зовнішньої аудиторії
– Розвиток особистого бренду генерального директора групи компаній
ДОСЯГНЕННЯ:
– Реалізована кампанія просування бренду виробника як міжнародної компанії (репозиціонування).
– Промоція тематики деградації ґрунтів (спільно з ГС «Органічна Україна»), створили лендінг Стратегічного комітету з відродження родючості ґрунтів (https://grunt.btu-center.com/)
– Ініційований та спланований благодійний пробіг у Ладижині (спільно з МХП та Ладижинською міською радою)
– БТУ-ЦЕНТР - вибір №1 серед студентів-учасників програми «Ігри заводів» (отримали найбільше позитивних відгуків та оцінок серед компаній-учасників)
Серпень 2019 —
квітень 2022
АТ «Сенс Банк» (раніше «Альфа-Банк Україна»)
Україна, sensebank.com.ua
Старший фахівець із внутрішніх комунікацій відділу з розвитку корпоративної культури, внутрішніх комунікацій, бренду роботодавця
ФУНКЦІЇ:
– Розробка та впровадження внутрішньої комунікаційної стратегії та корпоративної культури відповідно до цілей Банку. Канали: корпоративна пошта, корпоративний портал, скрінсейвери та плазми, SMS-розсилки, соцмережі
– Розвиток та аналіз бренду роботодавця, промоція амбасадорства оновлених цінностей
– Співпраця з Фондами «Твоя опора», «Благомай», інститутом Амосова (донорство крові працівниками, придбання ШВЛ для немовлят). Членство у Центрі КСВ Марини Саприкіної, Асоціація корпоративних медіа
– PR топменеджменту банку: інтерв'ю, організація зустрічей, сніданків зі співробітниками
– Ведення комунікацій за проєктами бізнес-підрозділів (мобільний додаток Sense SuperApp, мотиваційні програми для співробітників відділень, адаптація нових співробітників, дослідження залученості тощо)
– Розробка SMM-стратегії бренду роботодавця та її реалізація спільно з дизайнером в соціальних мережах (Facebook, Telegram, Viber)
– Антикризові комунікації (Covid-19, російсько-українська війна)
– Повне ведення проєктів, орієнтованих на репутацію Банку: благодійність, корпортативне волонтерство, майстер-класи для дітей співробітників тощо.
– Проведення тендерів та робота з документацією, контроль взаєморозрахунків з підрядниками
ДОСЯГНЕННЯ:
– Антикризові комунікації (2021 пандемія) – розробка плану комунікацій: аналіз і оновлення каналів комунікації, підготовка та запуск у найкоротші терміни (за 3 дні) корпоративного радіо для всіх співробітників. Результат – 3 тисячі слухачів щодня, підвищення залученості співробітників згідно дослідження на 7% (до 79%).
– 2021 р. – проєкт «Корпоративне радіо» у топ-20 проєктів премії HR Бренд.
– Організація та комунікаційний супровід заходів для внутрішнього клієнта:
• Новорічний корпоратив – 1500 учасників
• Літній фестиваль Alfa Burning F est – 3 дні, 3500 учасників, 3 формати участі
• Leopolis Jazz Fest – 200 волонтерів (набір, ПЛР-тестування, логістика тощо)
• Бізнес-конференції (300 – 1000 учасників: Kick-Off Meeting, Town Hall Meeting with CEO, тощо)
– Реалізовані КСВ-ініціативи:
• День донора – забір крові та плазми для пацієнтів Національного інституту серцево-судинної хірургії імeні М.М. Амосова – близько 200 учасників щорічно
• «Фінансова грамотність», «Мрія в подарунок», «Повний портфель» (волонтерські проєкти для вихованців дитбудинків) – залучення до проєктів близько 500 співробітників, допомога 10 дитячим будинкам у 7 регіонах України. Розробка навчальної програми «Фінансова грамотність»
– Проєкти допомоги Будинкам Дитини ввійшли у ТОП-3 проєктів конкурсу КСВ кейсів від CSR Ukraine за 2018-2020 рр.
Жовтень 2017 — серпень 2019
ТОВ «Органік Стандарт»
Україна, www.organicstandard.ua
Менеджер з PR і реклами
ФУНКЦІЇ:
– Формування рекламної стратегії Органік Стандарт
– SMM-менеджмент, таргетування та аналітика (Facebook, Google, e-mail розсилки)
– Дослідження внутрішнього та зовнішнього ринку органічної продукції
– Впровадження корпоративної соціальної відповідальності в компанії
– Організація та комунікаційна підтримка конференцій, створення позитивного іміджу компанії (щорічні конференції з органічного рослинництва, ягідництва, переробки та збуту, Дні органічного поля)
– Вичитка та переклад матеріалів та документації українською, російською та англійською мовами
– Ведення первинної документації з партнерами, контроль взаєморозрахунків з підрядниками
ДОСЯГНЕННЯ:
– Успішно сформована і впроваджена рекламна стратегія компанії, збільшення впізнаваності бренду на 40%
– Залучення більше 300 учасників на нішеву конференцію з органічного вирощування польових культур (2018 та 2019 роки)
– Збільшення аудиторії у соціальних мережах на 240%
– Проведені дослідження внутрішнього та зовнішнього ринку органічної продукції (2018-2019)
- Налагоджена тісна співпраця із профільними медіа
Освіта
2017
Київський національний економічний університет
ім. В. Гетьмана, Київ
Бакалаврська програма «Облік та аудит»
2016
Національний університет "Києво-Могилянська академія", Київ
Магістерська програма «Філософія»
Ключові вміння та навички
Володіння мовами
Українська — рідна
Англійська — C1 — Advanced
Компетенції
– Досвід побудови стратегії корпоративних комунікацій
– Просування продуктів/сервісів
– Відмінні письмові та усні навички спілкування та презентації
– Досвід роботи з медіа
– Проактивний підхід до роботи та ініціативність
– Вміння вибудовувати роботу команди, кросфункціональність
More resumes of this candidate
Kyiv, Lviv
Helen Riabenko Front-End developer Lviv/Kyiv, Ukraine PROFILE I have over 1 year of experience in front-end with a focus on website development from prototypes to responsive design. During this time...
Similar candidates
-
Менеджер з внутрішніх комунікацій
Kyiv -
Менеджер з внутрішніх комунікацій
Kyiv -
Менеджер з продажу
45000 UAH, Kyiv -
Копірайтер, адміністратор, менеджер
Lviv, Remote -
Менеджер з внутрішніх комунікацій
Kyiv -
HR-менеджер
Kyiv, Remote