Resume from March 15, 2023 PRO

Надія

Менеджер з продажу, оператор кол-центру інтернет-магазину, 17 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
44 years
City of residence:
Kalush
Ready to work:
Kalush, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Оператор call-центра з продажу послуг

from 05.2022 to 11.2022 (6 months)
Примус, Дистанційно (Автобізнес та автосервіс)

Інформування (потенційних) клієнтів про акції та зміни, що проходять Компанії замовника; продаж його продукту чи виявлення потреб клієнта та запрошення його до сервісу - в залежності від завдання замовника послуги.

Мене приваблює сфера автобізнесу і я б хотіла продовжувати працювати у цьому напрямку. Мене мотивує як хороша зарплата, дружня робоча атмосфера, комфортна комунікація між співробітниками та відділами, спільні корпоративні міроприємства так і сам факт вдало завершених угод. Особливий драйв - від "важких" клієнтів, які підписали з нами договір. Мені подобається допомагати людям у підборі кращих варіантів, зацікавлювати вигідними пропозиціями, згладжувати "гострі кути", консультувати, знаходити вирішення проблем, що у них виникають (як інформаційно так і технічно). І не тому, що так потрібно по роботі, а тому, що це мене надихає і я потребую себе реалізовувати саме так. "Незручних", "дурних" чи "дивних" питань не боюсь - це скоріше викликатиме у мене "спортивний інтерес" - ще один плюсик у архів вдалої допомоги та додаткової можливості покреативити у пошуку нестандартних варіантів позитивного розв'язку.

Менеджер служби підтримки

from 09.2017 to 02.2022 (4 years 5 months)
4Service Holdings GmbH, Інші країни (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

• Розгляд скарг і вирішення конфліктних ситуацій. Підняття рівня задоволення Компанією та брендом в цілому.
• Участь у розробці нових стратегій відділу.
• Підготовка текстів для розсилки та власне виконання самого розсилання.
• Створення нових шаблонів та скриптів.

• Вдосконалено систему автовідповідей.
• Введено систему КРІ та прийняття участі у її перегляді.
• На час тимчасової призупинки роботи із-за пандемії в рамках змін стратегії по переорієнтації Компанії працювала у сфері холодних ( страховка від коронавірусу) та гарячих ( текстиль) продаж. Згенеровані мною за час роботи ідеї по покращенню текстів скриптів та вдосконаленню процесу комунікацій з клієнтами були впроваджені в роботу.

Менеджер відділу продаж

from 09.2016 to 09.2017 (1 year)
"Плеєр.Ру", Інші країни (Роздрібна торгівля)

Робота із теплими та гарячими лідами по типу В2С.

Спеціаліст з охорони праці

from 04.2000 to 07.2008 (8 years 3 months)
Укрреставрація, Укравтодор, Івано-Франківськбуд, Київ-Калуш (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

За час роботи освоїла безпечні методи роботи з новою німецькою спецтехнікою по ремонту та будівництву доріг ( а саме, таких виробничих марок : SCHAFER, WIRTGEN, HOFFMAN). Налагодила взаємовигідні відносини з представниками санітарного, пожежного нагляду та інспекторами Держнаглядохоронпраці.
Налагоджені закупівлі спецодягу та спец харчування з більш вигідними торгівельними фірмами.

Продавець-дистриб'ютор

from 05.1998 to 10.1999 (1 year 5 months)
Л'Амбре, Калуш (парфумерія та косметика)

Дистриб'юторство у мережевій Компанії дало основні поняття і навики системи прямих продаж, уміння відчувати потенційного клієнта та знаходити точки зацікавлення. Тут я пройшла перші курси по роботі із запереченнями.

Тур.агент

from 09.1997 to 03.2000 (2 years 6 months)
Формула, Фламінго, Веста, Київ (Туризм)

- Пошук потенційних покупців, оцінка їх платоспроможності, консультація, зацікавлення продуктом, запрошення на презентацію.
Подобалось працювати поруч із компаніями-конкурентами. Так як між агентами був договір, що можемо контактувати із тими клієнтами, які "зірвались" у колеги-конкурента. Це був особливий драйв - переконати клієнта, якого не зацікавив конкурент.

Education

КДТУБіА (КІБІ)

ПЦБ, Київ
Higher, from 1997 to 2002 (5 years)

Additional education and certificates

тайм-менеджменту, курс інформаційної гігієни, ознайомлення із CRM.

2 місяці

Розпочала навчання по курсу "SMM та таргетингу"

(в процесі навчання)

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MS Outlook CRM Бітрікс24 1С:Бухгалтерія Skype Бухгалтерський облік CSS HTML Google Sheets Zoiper Google Багатозадачність Стресостійкість Доброзичливість

References

  • Слєсаренко Єлєна

    Слєсаренко Єлєна

    Керівник Служби Підтримки ТП ЦП Росія/Білорусія, 4Service Holdings GmbH

    Contact details are hidden
  • Пільщикова Марія

    Пільщикова Марія

    Керівник відділу HR, 4Service Holdings GmbH

    Contact details are hidden

Additional information

• Грамотна українська та російська мови. Обома мовами володію вільно і легко переходжу з однієї на іншу.
• Розумію, що ви шукаєте молодого спеціаліста, але зверніть увагу, що у мене втричі довший "гарантійний термін". Мені уже не потрібно буде йти у декрет чи відпрошуватись у дит.садок. Я не палю - це ще 20% економії часу на перекури і плюс до ефективності та екологічності.
• Подобається робота, де потрібно допомагати людям визначатись із вибором, надавати їм докладну інформацію, бути джерелом їх натхнення і причиною гарного настрою від процесу купівлі.
• Люблю генерувати ідеї. Тому що в процесі роботи завжди є що вдосконалити, пришвидшити чи модернізувати. Мої пропозиції ( не один десяток ) по вдосконаленню робочого процесу були втілені компаніями, в яких я працювала раніше.
• Умію працювати в стресових ситуаціях та з людьми різного темпераменту, різного віку, різного інтелектуального розвитку.
• Швидко аналізую проблеми користувача і швидко знаходжу актуальні варіанти їх вирішення відповідно до поточної ситуації.
• Невідомі мені програми чи платформи - викликають у мене бажання вивчити їх, якщо вони необхідні для полегшення та вдосконалення робочих процесів.
• Для мене інтереси Клієнта, його задоволеність сервісом, продуктом чи брендом - це найперший пріоритет. Готова любити кожного нашого Клієнта та дарувати йому гарний настрій.
• Нагороджена грамотою за стійкість і позитив в роботі.
• Пишу тексти пісень на "рибу" чи по сюжету, рекламні тексти пісень на задану мелодію, слогани та акровірші.
• У 1999-2000рр працювала ведучою ВУТ (вуличного телебачення). Ми самі розробляли матеріали для соціально-політичних тем і потім втілювали їх на вуличних майданчиках і телемостах.

* З початком війни наша консалтингова Компанія пішла з ринків Росії та Білорусії. Я втратила роботу, але шикарний досвід залишився мені у поміч. Наш колектив щиро вболівав за результат роботи, ми всі були щирими прибічниками нашого бренду. Наша Компанія вибудовувала правильну політику з точки зору цінностей, покращення сервісу та потреб Клієнта. У колективі була товариська атмосфера, взаємовиручка і взаємопідстраховка, особливий драйв у роботі. Ми постійно щось вдосконалювали у робочому процесі, до наших ідей та пропозицій прислухались. Всі вони згодом втілювались у нових стратегіях. Кожен вболівав за свою роботу зокрема і за спільні показники також. Очолював нашу службу чудовий керівник, такий же дипломатичний і добросовісний, як і кожен з нас. Хоча ми були із різних країн, та старались зустрічатись 1-3 рази на рік. Компанія стала для мене відмінним місцем для розвитку, моєю другою сім'єю. Надіюсь потрапити у таку ж старанну, згуртовану і позитивну атмосферу.
П.С. Весь колектив був молодим. Може тому я і досі почуваю себе років на 25.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: