Resume from September 21, 2023 PRO

Ольга

Адміністратор, бухгалтер, оператор ПК, 15 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
33 years
City:
Zhytomyr

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Фахівець з управління проектом

from 08.2019 to now (4 years 9 months)
Beeper Contact Center, Житомир (Телекомунікації, зв'язок)

Управління групою співробітників до 30 осіб із метою забезпечення необхідних показників.
Оцінка якості дзвінків, проведення коучингів, надання зворотного зв'язку.
Контроль за виконанням показників, формування графіку згідно необхідної завантаженості лінії.
Аналіз показників.
Письмова комунікація з замовником.
Навчання персоналу.

Бухгалтер

from 02.2017 to 06.2018 (1 year 4 months)
Обрій-2002, Житомир (торгівля)

Прийом та обрабка заявок в програмі Smart Bricks(інфополіс), відправка електронних накладних в програмі Ехite, Comarchedi, підшивка накладных.

Оператор

from 12.2011 to 01.2017 (5 years 1 month)
Beeper Contact Center, Житомир (Телекомунікації, зв'язок)

Прийом вхідних дзвінків: робота зі скаргами та побажаннями, надання клієнтам інформації про компанію: послуги, акції, тарифи тощо.
Здійснення вихідних інформаційних дзвінків: ведення телефонних продажів.

Education

Національний університет державної податкової служби України

Економіка та підприємництво/облік та аудит, податковий контроль та аудит, Ірпінь
Unfinished higher, from 2008 to 2010 (1 year 9 months)

Житомирський Кооперативний коледж бізнеса та права

Економіка та підприємництво, бухгалтерський облік, Житомир
Specialized secondary, from 2005 to 2008 (2 years 9 months)

+диплом оператора ПК

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MS Office MS Access

Language proficiencies

  • Russian — fluent
  • English — beginner
  • Ukrainian — fluent

Additional information

Більше 7 років досвіду роботи в Contact Centre.
За час роботи навчилась працювати з великим об'ємом динамічної інформації, роботі з аналітикою, контролю, плануванню, а також налагоджувати контакт з клієнтом, виявляти потреби клієнтів та вирішувати конфліктні ситуації.

Відповідально ставлюсь до роботи та покладених завдань, ввічлива, комунікабельна. Швидко навчаюсь новому.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: