• File

Ірина

Support officer

Considering positions:
Support officer, Економіст
City of residence:
Chernivtsi
Ready to work:
Chernivtsi, Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

The file contains 1 more page.

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ

МИРОНОВА ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА
[open contact info](look above in the "contact info" section)
[open contact info](look above in the "contact info" section)
Україна, Чернівці

Освіта:
• 09.2002 – 06.2005 – Чернівецький Національний університет імені
Ю. Федьковича, економічний факультет, кафедра «Фінанси»,
спеціаліст.
• 09.2000 – 06.2002 – Чернівецький промислово-економічний
технікум, спеціальність «Банківська справа», молодший спеціаліст.

Досвід роботи:

11.2024 – даний час
Pact Inc. міжнародна організація
Київ, вул. Володимирська, 38 (робота віддалено)
Посада: Молодший фахівець з грантів
Проєкт «Інновації для подолання епідемії ВІЛ» (USAID)
Функціональні обов`язки:
Допомога в організації та веденні документації (наприклад, політики,
посібники, інструкції, контрольні списки), пов'язаної з суб-грантами.
Підготовка грантової документації відповідно до вимог грантодавця.
Організація оцінювання перед наданням гранту та моніторингові візити із
дотриманням внутрішніх процедур.

09.2023 – 10.2024
People in Need чеська гуманітарна організація
м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 11
Посада: Фахівець програми
Проєкт економічного відновлення «DOVIRA» (USAID/BHA) - мікрогранти
мікро-, малому та середньому бізнесу.
Функціональні обов`язки:
Виконання та супровід проєкту, що включає в себе такі практичні аспекти як
організація презентацій проєкту в громадах, проведення інтерв'ю з
потенційними грантоотримувачами, аналіз бізнесу, здійснення польових
візитів на місця діяльності бізнесів, оцінка отриманих заявок, включаючи
бізнес плани, підготовка грантових договорів, перевірка та аналіз документів
та фінансових звітів, моніторингові візити, а також співпраця з місцевими
органами влади, фасилітація груп при проведенні круглих столів в громадах.

04.2023 – 08.2023
Чернівецька міська рада
м. Чернівці, Центральна площа, 1
Посада: Головний спеціаліст (економіст) відділу бухгалтерського обліку
та звітності
Функціональні обов`язки:
Робота по забезпеченню бюджетного процесу виконавчого комітету
Чернівецької міської ради.
12.2016 – 04.2023
Управління культури Чернівецької міської ради
м. Чернівці, Центральна площа, 5
Посада: Головний спеціаліст (економіст)
Функціональні обов`язки:
Робота по забезпеченню бюджетного процесу виконавчого органу місцевого
самоврядування – управління культури.
Робота в управлінні культури, в тому числі реалізація проєктів в галузі
культури.
Виконання покладених на управління завдань щодо реалізації державної
політики у сфері планування видатків на утримання установ та підприємств з
дотриманням вимог Бюджетного Кодексу України. Впровадження
програмно-цільового методу фінансування – планування цілей та результатів,
бюджетування та звітування про результати. Також відповідала за прозорість
бюджетного процесу та залучення громадськості. Здійснення роботи із
бюджетними програмами, показниками виконання бюджетних програм,
формування бюджетних запитів та зведених розрахунків до проєкту
бюджету, складання паспортів бюджетних програм та звітів про виконання
паспортів та моніторинг та оцінка бюджетних програм.
Розроблення нормативно-правових актів, розробляла програми розвитку
культури. У 2017 році - Програму розвитку культури міста Чернівців на
2018-2020 роки «Чернівці – місто культури» (затверджена рішенням
Чернівецької міської ради від 08.12.2017р. № 990), у 2020 році - Програму
розвитку культури міста Чернівців на 2021-2023 роки «Чернівці – місто
культури» (затверджена рішенням Чернівецької міської ради від 18.11.2020 р.
№2472).
Звітування за програмами, розробником яких є управління культури та за
програмами, згідно яких управління культури є відповідальним виконавцем –
щоквартальні й річні звіти та інформації.
Виконувала обов’язки відповідно до посадової інструкції, багато завдань
виконувала із власної ініціативи. Наприклад, робота по комунікаціям
Управління культури – комунікації як внутрішні, так й зовнішні.

05.2016 – 12.2016 – бухгалтер по нарахуванню заробітної плати (неофіційно),
приватна фірма «Вікна-Стиль».
09.2014 – 04.2016
ПАТ «УКРСОЦБАНК» (UniCredit bank)
м. Чернівці, вул. Міцкевича, 2
Посада: Головний економіст мікро- та малого бізнесу
Функціональні обов`язки:
Робота з фізичними особами-приватними підприємцями та юридичними
особами.

01.2014 – 08.2014
ПАТ «УКРСОЦБАНК» (UniCredit bank)
м. Чернівці, вул. Міцкевича, 2
Посада: Головний економіст відділу зарплатних проектів Чернівецької
області
Функціональні обов`язки:
Забезпечення організації роботи напрямку банківських послуг – «зарплатні
проекти», в тому числі активне залучення клієнтів та якісна підтримка
існуючої бази.

04.2011- 12.2013 – робота в сфері підприємництва.

03.2010 – 04.2011
ПАТ «УКРСОЦБАНК» (UniCredit bank)
м. Чернівці, вул. Головна, 189
Посада: Економіст мікро- та малого бізнесу

10.2007 – 02.2009
ПАТ «УКРСИББАНК» (UKRSIBBANK BNP Paribas Group)
м. Чернівці, вул. Головна, 119
Посада: Спеціаліст середнього та малого бізнесу
Функціональні обов`язки:
Робота з фізичними особами-приватними підприємцями та юридичними
особами:
- відкриття та обслуговування поточних рахунків;
- видача та супровід кредитних продуктів;
- аналіз бізнесу, складання описів діяльності відповідно процедури
отримання кредитів;
- продаж інших продуктів банку – еквайринг тощо;
- залучення нових клієнтів зазначеного сегменту.

Неформальна освіта, підвищення кваліфікації, проходження тренінгів та
семінарів (2017-2021):

Січень 2017: Англійська мова «Розмовний курс»;
Серпень 2017: тренінг «Управління проектами» в рамках проекту
«Інтегрований розвиток міст в Україні», що виконується німецькою
урядовою компанією GIZ;
20-23 листопада 2017: стажування для представників органів місцевого
самоврядування в рамках проекту Волинського ресурсного центру
«Зміцнення демократичної культури серед молодих депутатів України»
(м.Рівне). Теми стажування: «Агенції місцевого розвитку», «Місцевий
економічний розвиток», «Розвиток людського капіталу»;
22 грудня 2017: тренінг «Методологія і практика проведення тесту малого
підприємництва (м – тест)» Центру міжнародного приватного
підприємництва (CIPE);
26-28 квітня 2018: Базовий тренінг Програми «Молодіжний працівник» -
2018, модулі «Молодіжна політика і молодіжна робота», «Громада і
молодіжна робота в громаді», «Компетенції молодіжного працівника»;
16 серпня 2018: «Поговоримо про креативну економіку. Лекція у
Чернівцях», тренер Katerina Zaslavskaya;
26-28 вересня 2018: тренінг по Експортній діяльності для представників
культурних та креативних індустрій із Чернівців, Одеси та Молдови (м.
Кишинів, Молдова), проекту «Common Space for Creative and Cultural
Industries» за підтримки Програми сприяння територіальному
співробітництву країн Східного партнерства «Молдова – Україна».
Тематичні блоки тренінгу: «Креативні та культурні індустрії – суть, тенденції
розвитку, кейси», «Стратегії та методи міжнародної експортної діяльності.
Цифрові стратегії та бізнес-моделі», «Міжнародне партнерство: моделі,
робота із партнерами», тренер Lidia Varbanova;
30 жовтня 2018: «Хакатон для креативників» - для дизайнерів, програмістів,
менеджерів, власників бізнесу (м. Одеса), в рамках проекту «Common Space
for Creative and Cultural Industries» за підтримки Програми сприяння
територіальному співробітництву країн Східного партнерства «Молдова –
Україна»;
5-8 листопада 2019: тренінг "Школа культурного менеджменту та
креативних індустрій" (ШКУМ`19), організатори ГО «СТАН» за підтримки
Українського культурного фонду (м. Кам`янець-Подільський);
27-28 листопада 2019: участь у «Глобальному нетворкінгу ШКУМ`19:
розбудова партнерств у сфері культури, мистецтва та креативних індустрій»
(м. Івано-Франківськ).

30-31 серпня 2021: тренінг «Проєктний менеджмент: рівень PRO»,
організатор ГО «Освітньо-аналітичний центр розвитку громад», за підтримки
Європейського фонду за демократію (EED) в м. Тернопіль.
Додаткова інформація:
• Досконале володіння українською та російською мовами;
• Володіння англійською мовою на середньому рівні;
• Вільне володіння Microsoft office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook),
SharePoint, спеціалізованими банківськими програмами – впевнений
користувач;
• Навики та практика контент-менеджменту;
• Знання маркетингу, просування продуктів, в тому числі в галузі
культури;
• Володію високим рівнем обслуговування клієнтів (згідно стандартів
банків), маю дипломатичні навики;
• Маю досвід роботи (більше 10 років) таємним покупцем (Mystery
Shopping), що здійснює оцінку рівня обслуговування роздрібних
мереж, знайома із вимогами сервісу у роздрібних мережах сфери
обслуговування;
• Наявність творчої (швейної) освіти (училище у 1997-2000рр.) та
досвіду роботи в галузі створення одягу;
• У вільний від роботи час займаюся дизайном, пошиттям одягу та
аксесуарів, дизайном інтер’єрів та територій;
• Є активною учасницею громадських процесів, постійно беру участь в
житті міста, регіону;
• Завжди приймаю участь у волонтерстві – в основному по частині
культури, екології;
• Була координаторкою (2018 р.) волонтерів у Чернівецькій області по
програмі WWF «Лісова варта»;
• У 2019-2020 рр на волонтерських засадах була в команді проєкту
«Осінь на Плутоні 2.0. Всеукраїнський культурно-освітній проект» (ГО
«Інтерактивний екотеатр «Вітер змін»). Відповідала за логістику,
організацію зйомок на місцях та комунікації проєкту;
• Починаючи з 2022 року є активною волонтеркою організації Chysto.de
(ГО «Чисто.Де»), що займається відновленням Закарпатського моря
(Вільшанське водосховище), щомісяця беру участь в Екопікніках із
прибирання території водосховища;
• У 2022 році стала волонтеркою ГО «Допомагаємо виїхати» Helping to
leave, z. s., що допомагає українцям під час війни.

Особисті якості:
Відповідальність, ініціативність, цілісне та стратегічне мислення,
дипломатичні здібності, уміння працювати з великим обсягом інформації,
дисциплінованість, уміння чітко дотримуватися інструкцій та дедлайнів,
високий рівень емпатії, чесність, творче мислення та креативність.

Мої головні принципи в роботі: оптимізація / автоматизація / саморозвиток.
Головне очікування від роботи: отримувати віддачу, результат.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: