• PRO

Тетяна

Директор з персоналу

Employment type:
full-time
Age:
49 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Директор з персоналу АТ УЗ ПЗЗ/директор філії

from 03.2023 to 03.2025 (2 years)
Укрзалізниця, АТ, Київ (Транспорт, логістика)

Регіональна філія Південно-Західна (Центральна) АТ УКРЗАЛІЗНИЦЯ.
Штат співробітників у підпорядкуванні -(HR вертикаль) 116 осіб.
Штат регіональної філії - 26 тис. співробітників.
Управління повного циклу HR напрямку: стратегічний розвиток,бюджетування, кадрова вертикаль, оплата праці та нормування, соціальна вертикаль, військово-обліковий напрямок, навчання та розвиток, ветеранська політика та безбар'єрність).

Філія оздоровлення та відпочинку АТ УКРЗАЛІЗНИЦЯ Директор:
функціональний напрямок: лікування, оздоровлення, психологічна адаптація та реабілітація залізничників та військовослужбовців. Відпочинок та оздоровлення дітей.
Управління (адміністративне та операційне) філією (56 окремих виробничо-структурних об'єктів по Україні: санаторії, оздоровчо-лікувальні комплекси, бази дитячого оздоровлення, спортивні комплекси, стадіони, інш.)
Штат філії 1700 співробітників.

Директор з персоналу, HRBP

from 09.2015 to 11.2023 (8 years 2 months)
Медична компанія, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Робота з персоналом повного циклу.
Проходження та отримання ISO 90001 міжнародного медичного стандарту (в т.ч. для наукової біологічної роботи).
Робота в BPM Terrasoft.
Организація роботи та розвитку HR-департамента.
Розробка та налаштування бізнес-процесів в компанії.
Розробка системи мотивації та адаптації персоналу .
Контроль та ведення кадрової документації.
Бюджетування статей витрат на развиток персоналу/оплату праці/соціальні та мотиваційні пакети.
Щоквартальний аудит діючої структури компанії.
Корпоративний та фаховий розвиток персоналу/навчання.
Робота з соціальними мережами та ресурсами/платформами інтернету та публічними заходами на укріплення позитивного іміджу компанії, як надійного роботодавця.
Участь у національних та міжнародних медичних заходах.

Директор з персоналу

from 08.2009 to 09.2015 (6 years 1 month)
Концерн «ОРЛАН ТРАНС ГРУП», Україна (Транспорт, логістика)

Група компаній: ВИРОБНИЦТВО напоїв ЗАТ «РОСИНКА»
ФАРМАЦЕВТИЧНА мережа «Аптека доброго дня»
ТРАНСПОРТ/ЛОГІСТИКА послуги(національні та міжнародні) «ОРЛАН-ТРАНС»

Управління та розвиток HR-процесів в кожному напрямку діяльності групи компаній.
Проходження ISO на підприємстві «РОСИНКА».
Реалізація стандартів в напрямку HR-політик.
Розробка системи управління проєктами; постановка системи стратегічного управління.
Участь в розробці корпоративної ї організаційної структурах компанії.
Діюче та перспективне планування потреб в персоналі.
Розробка професійних критеріїв в відборі персоналу різних рівнів. Моніторинг ринку праці, визначення рівнів оплати праці для персоналу/грейди.
Розробка та організація системи навчання та адаптації персоналау. Діагностика потреб в навчанні.
Розробка системи підвищення кваліфікації з залученням внутрішніх та зовнішніх ресурсів.
Робота з кадровим резервом.
Атестація персонала.
Организація та проведення заходів в напрямку мотивації і стимулювання персоналу, включаючи і нематериальну мотивацію.
Організація та развиток корпоративної культури/іміджу компанії.
Контроль за веденням кадрової документації.
Робота с претензіями та звільненнями (досудова робота).
Оцінка задовільності працівниками умовами праці, корегування проблемних місць та ситуацій, психодіагностика.

Директор з персоналу

from 04.2007 to 08.2009 (2 years 4 months)
Компанія LTD «NEWTON", Україна-Нідерланди (Транспорт, логістика)

Група компаній: «Нюьтон-Консалтинг» - консалтингова діятельність, «Ньютон-Трейд» - мережа будівельних маркетів, «Ньютон-Транс» та «Ньютон-Логістик» міжнародна логістична діяльність, «Ньютон» - офіційний представник ЗАТ «Оболонь» -дистрибьюція алкогольних, слабоалкогольних та безалкогольних напоїв.
Організація роботи департаменту з персоналу, развиток управлінського та лінійного персоналу.
Контроль в організації підбору, оцінкі та навчання співробітників.
Оцінка/атестація/тестування персоналу.
Організація та ведення кадрового документообігу.
Участь в розробці бізнес-планів развитку компанії.

Ведучий менеджер з персоналу

from 07.2003 to 03.2007 (3 years 8 months)
«SPAR-Україна», Україна (Роздрібна торгівля)

Підбір, навчання та розвиток персоналу для мережі супермаркетів «SPAR».
Розробка атестаційних та мотиваційних пакетів для обслуговуючого та управлінського персоналу.
Розробка функціональних обов»язків та стандартів обслуговування для адміністративного персоналу «SPAR-Украина».
Робота с консалтинговими та тренінговими центрами м Київ, м. Варшава.
Ведення кадрового обліку та документообігу.
Розробка штатного розкладу персоналу.

Education

Копенгаген Університет Данія

Менеджмент та управління, Копенгаген Данія
Higher, from 2000 to 2002 (2 years)

Переяслав-Хмельницький Державний Університет ім. Г.Сковороди

Філологія та Психологія, Переяслав
Higher, from 1990 to 1995 (5 years)

Additional education and certificates

Інформаційна безпека та кібербезпека

2024

Законодавство у сфері інформації

2023

Безпека з документами грифом /конфіденційно/секретно

2024

Безбар'єрна грамотність

2023

Курс ,,Охорона праці та нормативно-правові акти з охорони праці. НПАОП 0.00-7.15-18 ,,

2024

Knowledge and skills

  • Користувач Terrasoft CRM
  • Business Process Management
  • Операційний менеджмент
  • Megapolis.DocNet
  • IT-Enterprise
  • Доктор Елекс

Language proficiencies

Ukrainian — fluent

Additional information

Амбасадор корпоративних цінностей. Маю досвід в управлінському та операційному керуванні. Значний досвід в HR-вертикалі різногалузевих національних та міжнародних компаніях.
Структурне та системне мишлення.
Сильні аналітичні здібності.
Оріентована на результат, вмію эфективно будувати роботу в команді в умовах військового стану.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: