• File

Іван

Фінансовий директор, СЕО

Age:
42 years
City:
Lviv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Резюме
Крючков Іван Сергійович

Особисті дані :
дата народження-10 липня 1983року
телефон +30685947337 e-mail : [open contact info](look above in the "contact info" section)
місце народження- м. Львів
національність-українець
сімейний стан-неодружений
місце проживання:м. Львів, вул. Вербицького, буд. 5 кв.11
водійські права категорії А, В, В1
МЕТА:
Посада фінансового директора, керівника підприємства(проекту), виконавчого директора (CEO)
Регіон: м. Львів

ОСВІТА
вересень 1999 – липень 2004
Львівський Національний Університет ім. І.Я. Франка
філологічний факультет, освітньо-кваліфікаційний рівень - магістр (диплом з відзнакою)
Львівський Національний Університет ім. І.Я. Франка
Економічний факультет, спеціальність «Фінанси і кредит», кваліфікація- спеціаліст, дата закінчення-2018р. Львівський Національний Університет ім. І.Я. Франка
Юридичний факультет, спеціальність «Право», освітня програма «Право», професійна кваліфікація «Юрист», ступінь вищої освіти- бакалавр, дата закінчення-2020р.

ДОСВІД РОБОТИ:
квітень 2019 - по сьогоднішній день – приватна практика у якості фінансового директора (радника) та юриста - супровід інвестиційних проектів.
грудень2014- квітень 2019 - ТзОВ «Проектний інститут», м.Львів, - директор
(профіль підприємства- надання консалтингових та юридичних послуг підприємствам-забудовникам, від моменту оформлення землевпорядної документації, до моменту введення об’єктів будівництва в експлуатацію, надання послуг бухгалтерського супроводу з оптимізації оподаткування підприємств-девелоперів, генпідрядників будівництва, побудова та аудит внутрішнього управлінського обліку підприємств будівельної сфери економіки)
березень2014-листопад 2014- приватна практика у якості бухгалтера та юриста
квітень2013-лютий2014 - ТзОВ «Агротек-Продакш», смт. Війтівці, Хмельницька область - директор
(профіль підприємства : агро-кластер по вирощуванню зернових культур з земельним банком приблизно 10 тисяч Га та підприємство по наданню послуг елеватора) -проведення повного аудиту агро-кластера та елеваторного підприємства перед придбанням: оцінка реальної вартості активів, проведення переговорів по придбанню корпоративних прав підприємств групи компаній; -розробка системи фінансової безпеки, управлінського та складського обліку на аграрному підприємстві; -повний контроль за діяльністю бухгалтерії підприємства; -побудова системи податкового обліку підприємства; -повне керівництво процесом реконструкції елеваторного комплексу підприємства: прийняття участі в розробленні проектно-кошторисної документації, юридичний та фінансовий супровід процесу введення іноземної інвестиції в статутний капітал підприємства, супровід усіх операцій ЗЕД, отримання дозвільної документації, контроль виконання всіх етапів реконструкції;) -проходження перевірок контролюючих органів; -супроводження операцій по експорту зернових культур, операцій по викупу зернових культур в Аграрному Фонді Укроаїни; -загальне керівництво поточною діяльністю усіх підрозділів групи підприємств;
грудень 2010 – вересень 2012 - ПП «Вікно-опт» м. Ужгород, Закарпатская обл. фінансовий директор
(профіль підприємства -Торгівельна марка Компанія Nobilex-завод по виробицтву метало-пластикових віконно-дверних конструкцій)
березень 2012 – вересень 2012- (за сумісництвом)- директор Готельно-ресторанного комплексу «Чарда» м.Ужгород, Закарпатська обл. (за сумісництвом з наведеним вище пунктом)
-фактично виконував функції фінансового директора та директора по розвитку
-функціональні обовязки: -запуск з нульового циклу готельно-ресторанного комплексу
-розробка та запровадження системи обліку та контролю на підприємстві;
стратегічне планування діяльності підприємства;
- контроль за бухгалтерським та податковим обліком на підприємстві;
- впровадження та аналіз управлінського обліку та звітності;
- впровадження бюджетування;
-оптимізація податкового планування на підприємстві
- розробка, впровадження та контроль за автоматизованою системою обліку на підприємстві.
-підбір працівників в бухгалтерію підприємства.
- безпосередня участь в створенні концепції та структури самого підприємства.
- заключення угод з постачальниками та клієнтами (лоббіювання при цьому інтересів підприємства)
- повний аналіз ринку готельно-ресторанного бізнесу України.

травень2007 – листопад 2010 -ТзОВ «ХІМІФАРБ» м. Львів- фінансовий директор (профіль підприємства- гуртовий магазин будівельних матеріалів);
жовтень2006 - травень2007 - ТзОВ «ХІМІФАРБ» м. Львів - заступник фінансового директора;
- планування, організація, а також загальне керівництво фінансово - економічною діяльністю підприємства;
- розробка та запровадження системи обліку та контролю на підприємстві(корпоративні стандарти обліку, формування внутрішньої фінансової звітності, внутрішній аудит операційних витрат);
- стратегічне планування діяльності підприємства;
- контроль за бухгалтерським та податковим обліком на підприємстві;
- впровадження та аналіз управлінського обліку та звітності;
- впровадження бюджетування;
- оптимізація податкового планування на підприємстві;
- розробка, впровадження та контроль за автоматизованою системою обліку на підприємстві;
-робота у сфері ЗЕД повний супровід операцій з імпорту);
- упраління ризиками;
-контроль проблемних клієнтів та зменшення простроченої заборгованості; -проходження планових, позапланових документальних та камеральних перевірок Державної податкової інспекції та інших перевірок конролюючих органів;
- підготовка документації та участь в адміністративних та судових процессах оскарження актів документальних перевірок Державної податкової інспекції та Державної митної служби.

січень2005р.-жовтень 2006 ПП «Юридична фірма «Сфінкс»- референт
-надання усних та письмових консультацій з податкових питань: податок на прибуток, ПДВ, податок з доходів фізичних осіб, податок з доходів нерезидентів, інших видів податків і зборів; -складання та подання податкової звітності клієнтів підприємства;
-податкова діагностика договорів;
-податкова підтримка позовних заяв;
-реєстрація підприємств та фізичних осіб підприємців;--представлення інтересів клієнтів в органах державної влади;

вересень 2004р.-лютий 2005р. СП ТзОВ «Компанія «Інтелект» - адміністратор-методист

ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ І ЗНАННЯ
Windows, MS Office, Internet ,Linux– досвідчений користувач
знання програм 1С,(різні конфігурації)
відмінне знання податкового, цивільного та кримінального законодавства, норм та стандартів бухгалтерського обліку, принципів фінансового аналізу, бюджетування підприємтв. Досвід ведення переговорів, підписання контрактів, участь в тендерах.
Глибоке знання принципів функціонування та управління підприємств гуртової, роздрібної та мережевої торгівлі, вантажних перевезень, експедиторських послуг, готельного бізнесу, громадського харчування, виробництва, будівництва.

ЗНАННЯ МОВ

Українська, російська-вільно
Англійська розмовна

ІНШЕ

Хобі – спорт(великий теніс,баскетбол, більярд), література, історія
високий ступінь відповідальності;серйозність, урівноваженість;
активність, заповзятливість;аналітичний склад розуму;
системність, послідовність;здатність працювати в команді;
організаторські здібності;стресостійкість

Рекомендації з попередніх місць роботи можуть бути надані при необхідності

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: