• File

Олена

Тестувальник, спеціаліст з технічної підтримки, адміністратор бази даних

Age:
43 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Мінько Олена Володимирівна
Тел. GSM [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Дата народження: 18.02.1982
Місце проживания: м.Бровари

Бажана ЗП – від 20 000

Досвід роботи:

Жовтень 2020 – на даний момент - начальник відділу підтримки продажів СК “ARX”

Основні обов’язки:
Навчання, організація, контроль роботи співробітників служби підтримки продажів (у прямому підпорядкуванні 2 співробітника);
взаємодія з аналітичним відділом з приводу роботи внутрішніх фронтендів компанії, збір інформації щодо вимог по налаштуванню нових програм, продуктів;
виявлення та опис проблем на основі інформації, отриманої від інших підрозділів або від клієнтів.
внесення змін у налаштування фронтендів компанії – параметризація в автоматизованих інформаційних системах;
участь в проектах по створенню і введення в дію нових функціональних вимог, правил; тестування і усунення недоліків;
постановка ТЗ для розробників.
формування звітності на вимогу Директора

Травень 2017 – жовтень 2020 - фахівець відділу підтримки продажів СК “ARX”

Основні обов’язки:
підтримка відділів продажів Компанії, яка полягала у наступному:
надання консультацій продавцям щодо внесення договорів в системи (фронтенди) Компанії;
внесення правок в системах в договори страхування на правах адміністратора;
робота в фронтендах (внесення оновлених даних в довідники);
взаємодія з відділом андерайтингу.

Травень 2012 – травень 2017 - Асистент бізнес-підрозділу інформаційних технологій ПрАТ «Київстар»

Основні обов’язки:
Виконання поточних доручень керівника департаменту
Організаційна підтримка по проведенню заходів департаменту
Оформлення та надання на підпис та для візування документів
Створення, організація та підтримка ефективної системи зберігання документів
Обробка документів через корпоративні інформаційні системи
Підготовка презентацій
Переклад з/на українську/російську мову

Травень 2011 – березень 2012 - Асистент фінансового департаменту Київської філії ПрАТ «Київстар»

Основні обов’язки:
Виконання поточних доручень керівника департаменту
Організаційна підтримка по проведенню заходів департаменту
Оформлення та надання на підпис та для візування документів
Створення, організація та підтримка ефективної системи зберігання документів
Обробка документів через корпоративні інформаційні системи
Контроль відповідності до стандартів оформлення документації співробітниками департаменту

2002 – квітень 2011 – маркетолог НВП «Актив-97»

Основні обов’язки:
Прийом вхідних дзвінків
Збір маркетингової інформації в телефонному режимі
Обробка і введення інформації в бази даних
Ведення бази даних по клієнтам
Ділова переписка

__________
Освіта.
1999г.–2005г. Київський Національний Економічний Університет
Присвоєна кваліфікація : «Магістр з маркетингу».

Додаткова інформація:

Впевнений користувач ПК Microsoft Office: (Word, Excel, Outlook), PowerPoint, Internet, Jira, Сonfluence.
Знання мов: українська, російська
Відповідальність, цілеспрямованість, працьовитість, старанність, ініціативність, чесність, здатність працювати з великою кількістю інформації – основні якості характеру.
Швидко пристосовуюсь до обставин і навчаюсь.
Маю права водія категорії «В»

Сімейний стан:

Заміжня, маю 2 дітей 2006 та 2013 р.н.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: