Людмила
Адміністратор, помічник керівника, офіс-менеджер
- Age:
- 38 years
- City:
- Lviv
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/8590353
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Секретар-помічник керівника
ДОСВІД РОБОТИ
Секретар-помічник міського голови та першого
заступника
МЕРЕФЯНСЬКА МІСЬКА РАДА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ. ЛЮТИЙ 2022
- здійснювала офісне адміністрування
-організовувала зустрічі для керівника
- координувала і планувала робочий тиждень керівника
- працювала з вхідною / вихідною документацією, поштою
- контролювала виконання наказів і розпоряджень керівника
-організовувала відрядження керівника (бронювання готелів, авіа
квитків) та готувала супроводжуючи документи
- виконувала поточні доручення та обовязки, делеговані керівником
Інспектор з харчування відділу освіти
КОМПЕТЕНЦІЇ МЕРЕФЯНСЬКА МІСЬКА РАДА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ. ЛЮТИЙ 2019 -ЛЮТИЙ
2022
- Упевнено користуюсь ПК та -приймала замовлення
оргтехнікою (MS Office, Excel, Word) -розраховувала потреби у продуктах та контролювала залишки
- Працювала в 1С -працювала з договорами
-Контролювала строки переоформлення -підтримувала робочі процеси із підлеглими (60 співробітників)
та актуальності діючих договорів -зводила узагальнені видаткові накладні та контроль за
-Вела інформаційні бази даних своєчасним фінансуванням
-Своєчасно надавала звітність -контролювала впровадження системи HACCP на підприємствах
контролюючим органам
Товарознавець
-Сприяла виходу підприємства з
АТ"УКРПОШТА" ( ХАРКІВСЬКА ДИРЕКЦІЯ). ЛИСТОПАД 2018-ЛЮТИЙ 2019
кризового стану та розробила
оперативні рішення для менеджменту -робота з договорами, корегування за необхідності
-Отримала 13 ранг посадової особи Комірник
місцевого самоврядування
ЮВЕЛІРНИЙ ЗАВОД( М. ХАРКІВ). ЧЕРВЕНЬ 2017-ВЕРЕСЕНЬ 2018
-Здійснювала ефективну комунікацію з
іншими відділами щодо функціонування -приймала та розміщувала товари на складі
офісу - контролювала залишки на складі
-біркування товару
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ
-організовувала роботи по завантаженню та розвантаженню
-Відповідальна- організація роботи товару
офісу (60 осіб) -нараховувала заробітну плату працівникам відповідно до
-Активна життєва позиція виконаних робіт
-Здатність швидко навчатися Головний спеціаліст відділу соціального захисту
-Здатність знаходити спільну мову як населення
з колективом, так і з контрагентами
ФІНАНСОВИЙ ДЕПАРТАМЕНТ ЛУГАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.
ЖОВТЕНЬ 2008 -ТРАВЕНЬ 2012
МОЇ КОНТАКТИ ОСВІТА
Донбаський державний технічний університет
Телефон: [
(Viber, Telegram) СПЕЦІАЛІСТ З ЕКОНОМІКИ І ПІДПРИЄМСТВА, ОБЛІКУ Й АУДИТУ, ЧЕРВЕНЬ 2007
Електронна пошта: Семінар "Вимоги та практичні аспекти впровадження HACCP",
[
Львів
Similar candidates
Офіс-менеджер, помічник керівника, адміністратор, секретар, мeнeджер з адміністративної діяльності
Lviv
Асистент, помічник керівника, офіс-менеджер, клієнт-менеджер
25000 UAH, Lviv
Офіс-менеджер, адміністратор офісу, помічник керівника
20000 UAH, Lviv
Адміністратор, офіс-менеджер, помічник керівника, секретар, консультант
Lviv, Remote
Адміністратор, помічник керівника, секретар, менеджер, рецепціоніст
Lviv
Менеджер, адміністратор, діловод, секретар, помічник керівника
Lviv