Оксана

Адміністратор, офіс-менеджер, асистент керівника, 40 000 UAH

Considering positions: Адміністратор, офіс-менеджер, асистент керівника, Реєстратор, Закупівельник, Менеджер з продажу, Територіальний менеджер, Помічник керівника, Торговий представник, Оператор 1C, Акаунт-менеджер, Координатор
Employment type: full-time, part-time
Age: 44 years
City: Kyiv
Considering positions:
Адміністратор, офіс-менеджер, асистент керівника, Реєстратор, Закупівельник, Менеджер з продажу, Територіальний менеджер, Помічник керівника, Торговий представник, Оператор 1C, Акаунт-менеджер, Координатор
Employment type:
full-time, part-time
Age:
44 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email, Facebook and Instagram.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Територіальний менеджер

from 09.2025 to now (4 months)
Come-for, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Пошук та залучення клієнтів,
Презентування продукції,
Відвідування торгових точок, виявлення потреб клієнта,
Передача замовлень,
Документальний супровід замовлень,
Виконання плану,
Супровід клієнтів, контроль оплат, дебіторської заборгованості.
Шукаю нову роботу у зв'язку зі скороченням даної вакансії в компанії

Офіс-менеджер

from 03.2023 to 09.2025 (2 years 7 months)
Салтівський м'ясокомбінат, ТОВ, Київ (Харчова промисловість)

Організація робочого процесу, пов'язаного з видачею грошових коштів (оформлення, внесення, підписання, отримання, передача) Робота в 1С, Google Disk, Word, Excel
Своєчасне забезпечення двох офісів канцтоварами, водою, кавою, медикаментами, господарчими товарами та всім необхідним (збір потреби, замовлення, розподіл)
Комунікація з постачальниками (замовлення, контроль оплат, термінів доставки, пакет документів)
Комунікація з усіма відділами компанії (керівництвом, складом, бухгалтерією, ВУТЗ, операційним відділом, завгоспами, комірниками та ін) компанії для забезпечення безперебійної роботи (в рамках виділеного сегменту обов'язків)
Співпраця з юристами компанії, щодо підписання та передачі договорів (отримання, підписання, облік, повернення)
Комунікація з орендодавцями, бухгалтераєю, щодо вчасної сплати аренди та комунальних платежів)
Комунікація з кур'єрськими службами (заключення договорів для безготівкового розрахунку, координація доставки, отримання, відправлення, ведення електронного кабінету, оформлення доручень).
Комунікація з ДСО та комунальними службами, укладання договорів охооони та вивіз побутових відходів.
У зв'язку зі скороченням вакансії офіс-менеджер, перейшла до відділу персоналу на посаду менеджера з адаптації (де працювала не довго).
По відновленню вакансії знову посіла посаду офіс-менеджера (наразі посаду знову вивели зі штату)
З 2023 по 2025 паралельно торговельний представник СМК-Груп

Адміністратор

from 12.2021 to 10.2025 (3 years 11 months)
Swancircus, Київ (Краса, фітнес, спорт)

Повний супровід клієнтів (переписка, телефонні розмови, адміністрування чатів за філіями)
Робота в CRM системі по клієнтам та тренерам (створення, редагування БД та повний супровід по філіям, складання календарного розкладу тренувань), працювала з Google таблицями
Звіти, контроль оплат, виконання дорученнь керівничого складу, повна співпраця з тренерами та клієнтами
Наразі власники ведуть справи самотужки у зв'язку зі зменшенням попиту їх діяльності, що пов'язано з ситуацією в країні

Адміністратор з продажу

from 09.2016 to 02.2020 (3 years 6 months)
Магазин ІТЕГРА, Київ (Роздрібна торгівля)

Наповнення сайту товаром
Демонстрація товару в торговому залі, продаж супутніх товарів та комплексу робіт з монтажу, співпраця з тех відділом.
Листування, телефонні розмови
Підтримання життєдіяльності офісу (замовлення канцтоварів, картриджів, обідів) організація відряджень
Робота з оргтехнікою, офісні програми
Участь у виставках
Причина припинення роботи - закриття магазину
Це був сімейний бізнес

Бухгалтер

from 03.2015 to 02.2016 (1 year)
Зернотрейд, Киев (Транспорт, логістика)

Починала працювати оператором з обробки бухгалтерських даних, пізніше переведена на посаду бухгалтера (ведення первинної документації, облік ПММ)
Робота з оргтехнікою,
Комунікація зі службами доставки

Продавець-консультант аксесуарів для ванної кімнати

from 11.2013 to 02.2015 (1 year 4 months)
Магазин Ітегра, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Побудова дилерської мережі з реалізації аксесуарів для ванної кімнати компанії Kleine Wolke,
Роздрібна торгівля та робота з диллерами
замовлення товарів за кордоном, прийомка продукції, оформлення супровідних документів, комплектація замовлень,
комунікація зі службами доставки
участь у виставках

Власна справа

Адміністратор з продажу покриттів для підлоги

from 02.2007 to 11.2007 (10 months)
Євро-Еліт, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Презентація зразків у торговому залі, оформлення замовлень, організація доставки
Комунікація з постачальниками, кінцевими споживачами, службою доставки, тех-відділом
Робота з офісною технікою
Причина припинення співпраці - народження дитини

Адміністратор з продажу

from 10.2005 to 10.2006 (1 year)
ТОВ "Будкомплект", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Конроль роботи менеджерів з продажу, звітна діяльність
Робота з міні АТС, кур'єрами, арендодавцями, офісною технікою, продаж та демонстрація продукції за зразками та продаж з каталогів. Підтримка життєдіяльності офісу (замовлення обідів, води, кави, ліків, канцтоварів, подарунків)
Організація заходів, підготовка до відряджень (придбання квитків, бронювання отелів)
Виконання поточних завдань керівника

Education

КНТЕУ

Товарознавство та комерційна діяльність, Київ
Higher, from 2000 to 2005 (5 years)

Товарознавець непродовольчих товарів, магістр

ВПУ#2 КНТЕУ

Продавець 2 категорії, Київ
Specialized secondary, from 1998 to 2000 (2 years)

Knowledge and skills

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS PowerPoint
  • Робота з оргтехнікою
  • Водійські права кат. B
  • Знання офісних програм
  • CRM
  • Google
  • Google Drive
  • Користувач 1С
  • Ведення документації
  • Комунікабельність
  • Здатність до навчання
  • Адміністрування офісу
  • Стресостійкість

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • English — beginner

Additional information

Відповідальна, комунікабельна, маю здатність до навчання, із задоволенням опановуватиму нові для себе навички, не конфліктна, самоорганізована.
Не за довго до початку війни почала працювати у школі циркового мистецтва адмінітратором (дистанційно), дещо змінивши рід діяльності. За два тижні повністю опанувала нову для себе CRM систему. Та війна внесла свої корективи.
До цього працювала адміністратором з продажу покриттів для підлоги, продавцем з продажу аксесуарів для ванної кімнати, бухгалтером з обліку ПММ, адміністратором офісу, мала невеликий досвід роботи диспетчером в таксі та промоутером
Шукаю довгострокову роботу.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: