Resume from March 31, 2024 PRO

Катерина

Помічник керівника, офіс-менеджер, адміністратор рецепції, продавець

Employment:
Full-time.
Age:
45 years
City:
Poltava

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Помічник керівника

from 03.2023 to 02.2024 (11 months)
Будівельна компанія, Полтава (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- діловодство: реєстрація вхідної та реєстрація і відправлення вихідної кореспонденції, службових та доповідних записок, наказів, розпоряджень;
- виконання особистих доручень керівника;
- ведення обліку робочого часу співробітників (табель);
- ведення кадрового обліку співробітників;
- відповідь на телефонні дзвінки, надання інформації і консультування стосовно продажів;
- організація корпоративних заходів;
- забезпечення життєдіяльності офісу : замовлення канцтоварів та інших витратних матеріалів, закупка продуктів харчування, води, миючих засобів;
- контроль чистоти і порядку в офісі.

Заступник керуючого магазином

from 09.2022 to 03.2023 (6 months)
Магазин "Делві", Полтава (Роздрібна торгівля)

- здійснення замовлень товару, його прийому, оформлення накладних та переміщення до складу;
- касова дисципліна;
- контроль ротаціі товару, робота з постачальниками;
- керівництво та організація роботи продавців-касирів, контроль за якістю обслуговування покупців;
- контроль порядку та чистоти торгівельного залу;
- складання графіків та ведення табелю обліку робочого часу співробітників;
- забезпечення виконання планів продажів;
- проведення інвентаризацій, інкасації;
- забезпечення збереження ТМЦ магазину.

Секретар

from 10.2002 to 02.2022 (19 years 4 months)
ПрАТ "БАЛЦЕМ", Балаклея (Будівельна промисловість, деревообробка)

- підготовка документів і матеріалів, необхідних для роботи керівника;
- прийом документів та особистих заяв від працівників структурних підрозділів на розгляд і підпис керівнику;
- прийом і реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції, службових та доповідних записок, наказів, розпоряджень (діловодство);
- прийом, обробка та сортування електронної кореспонденції;
- ведення електронного документообігу;
- ведення ділового листування;
- прийом і розподіл дзвінків, робота з міні АТС;
- вміння працювати з конфіденційною інформацією та зберігати комерційну таємницю;
- організація зовнішніх і внутрішніх нарад, зустрічей та переговорів;
- виконання особистих доручень керівника;
- робота з кур’єрською службою;
- участь в організації різних масових заходів;
- забезпечення життєдіяльності офісу : замовлення канцтоварів та інших витратних матеріалів, замовлення продуктів харчування, води;
- облік роботи співробітників;
- замовлення квитків, оформлення відряджень керівника та співробітників;
- контроль чистоти і порядку в офісі.

Education

Харківський національний університет імені Каразіна

Філологічний факультет, Харків
Higher, from 1995 to 2001 (6 years)

Additional information

уміння працювати з базовими програмами MS Office (Word, Exl), 1С Підприємство, CRM;
грамотна усна і письмова мова;
знання основ діловодства та документообігу;
досвід організації зовнішніх і внутрішніх нарад, зустрічей та переговорів;
досвід підготовки та організація відряджень;
навички забезпечення життєдіяльності офісу.

Є досвід продажів взуття та одягу.

Добросовісність, відповідальність, комунікабельність, пунктуальність, толерантність, стресостійкість, гарне почуття гумору, вміння працювати у режимі багатозадачності.

Сімейний стан: одружена.
Діти: син Іван 15 років.
Без шкідливих звичок.
Хобі: йога, читання художньої літератури та літератури особистісного розвитку; відвідування театру та різних творчих заходів.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: