- PRO
Personal information hidden
This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/8624843/
Project-менеджер
- Considering positions:
- Project-менеджер, Операційний менеджер, Операційний директор, Бізнес-асистент
- Employment type:
- full-time
- City of residence:
- Ternopil
- Ready to work:
- Remote
Contact information
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
Work experience
Операційний менеджер/СОО
from 10.2023 to 08.2024
(10 months)
LeadPrice, Дистанційно (Маркетинг, реклама, PR)
Мета посади: Зняти повністю операційну діяльність агенства з власника. Ефективно управляти операційною діяльністю компанії, оптимізувати, систематизувати і контролювати процеси, розвивати корпоративну культуру і комунікації, а також досягати високого рівня обслуговування клієнтів і успішної реалізації проєктів.
- Виконання адміністративних та організаційних завдань для підвищення ефективності роботи.
- Організація і структуризація процесів компанії та роботи команд.
- Розробка і впровадження стандартів, систем мотивації та інструкцій.
- Контроль і планування роботи підрозділів.
- HR-функція і рекрутинг.
- Проєктний менеджмент і робота з клієнтами.
- Організація корпоративної культури.
- Управління доступами та безпекою.
- Участь у ключових проєктах та ініціативах.
Розроблені рішення:
По організації робочого процесу: Впровадила корпоративний месенджер Slack, організувала стандарт ведення проектних каналів і синхронізаційні дзвінки для команди, впровадила таск-трекер, що покращило комунікацію та координацію, а також зменшило кількість прихованих проблем.
По систематизації процесів і безпеки: Розробила і впровадила повний цикл HR-процесів і стандартів, систематизувала особисті дані команди. Знайшла бухгалтера для податкових питань, впровадила інвойси для клієнтів і організувала роботу з доступами і безпекою: структурувала дані по доступах до сервісів співробітників, впровадила НДА, мінімізувавши втрати при вході і виході співробітників з компанії. Розробила системи мотивації, стандарти і інструкції для всіх посад. Описала шлях від першого контакту до підписання договору, розробила базову звітність і вимоги для відділу продажів, які необхідні при передачі клієнта на борт.
По управлінню персоналом, рекрутингу і корпоративній культурі: Почала формування корпоративної культури. Впровадила правила комунікації і використання корпоративного месенджера, що покращило взаємодію всередині команди. Розширила кількість каналів лідогенерації для рекрутингу і реалізувала можливість аналізувати результативність кожного, розробила плани співбесід для різних посад, а також програму онбордингу для сейлз-менеджерів, яка включає навчання і подальшу систему оцінки кандидатів, що дозволило знизити стартові вимоги і ресурсозатрати на адаптацію.
По участі у ключових проєктах і ініціативах поза зоною мого функціоналу: Сприяла вирішенню проблеми низького LTV, поганих відгуків і труднощів під час онбордингу клієнтів, за рахунок виявлення і опису критеріїв ідентифікації клієнтів, створення чіткого списку питань, які повинні бути донесені до клієнта до старту, зміни підходу до каверів, проведення аналізу наших конкурентів.
CEO assistant/ проектний менеджер
from 10.2021 to 06.2023
(1 year 8 months)
T-Spark (Embedded разработка), Харків (IT)
Мета посади: операційна та проектна діяльність, оптимізація процесів компанії та підвищення продуктивності вирішення клієнтських завдань
- Збір даних та аналіз з ведення проектів компанії
- Інтеграція та адміністрування сервісів управління проектами та обліку робочого часу
- Комунікація з персоналом у двох офісах (різні міста), організація робочих груп
- Планування зустрічей, комунікація з партнерами, пошук підрядників та кандидатів, організація заходів, адміністративна підтримка
- Формування звітності відділів PM та HR
- Ведення комерційних проектів
Розроблені рішення:
- Створення системи автоматичного формування інвойсів
- Модернізація системи складського обліку компонентів
- Створення системи обліку персоналу
- Створення системи обліку робочого часу з перспективою створення програми
- Створення системи преонбордингу для HR відділу
- Розробка ряду стандартів для HR та РМ відділів
В комерційних проектах:
- успішне закриття проекту в черезвичайних умовах (початок війни); налогодження еффективної роботи команди в дистанційному режимі, зміна процесів; підвищення лояльності клієнта до компанії за умови змінення АМ, вимушеної зміни терміниів виконання і відправки, повернення клієнта для подальшої роботи
- успішне налагодження комуникації між стейкхолдерами, створення спільного бачення кінцевого результату; робота з договором; успішно представлений проект перед замовником (отримано оплату, fixed price)
Асистент керівника відділу
from 08.2018 to 10.2021
(3 years 2 months)
NTU "KhPI", Харків (Освіта, наука)
Мета посади: оптимізація роботи підрозділу з урахуванням зменшення кількості співробітників, збільшення кількості слухачів курсів, інформаційна підтримка абітурієнтів університету
- організація роботи колективу та навчальних груп
- запис та організація онлайн конференцій/занять
- перевірка документів, комунікація з учнями та викладачами
- просування курсів (ведення соціальних мереж, сайту)
- продаж курсів
Результати:
Підвищення ефективності процесів:
- Зменшила час обробки заявок.
- Зменшила кількість помилок під час реєстрації.
- Зменшила кількість конфліктних ситуацій та запитів на повернення коштів.
- Створила централізовану базу для аналізу аудиторії.
Зростання ключових показників:
- Збільшила набір студентів на 22% за рахунок автоматизації та маркетингу.
Підтримка та розширення роботи під час пандемії:
- За рахунок зміни процесу запису на курси з очного на дистанційний ще до пандемії, команда курсів змогла швидко перебудуватися та продовжити роботу у віддаленому форматі. Також віддалений формат дозволив нам розширити нашу роботу на всю Україну.
Education
NTU"KhPI"
Мікро- та наноситемна техніка, Харків
Higher, from 2019 to 2023 (4 years)
бакалавр
Additional education and certificates
Основы цифрового маркетинга Google (сертификат)
2023
Certificate
Knowledge and skills
- MS Office
- Canva
- Jira
- Figma
- Slack
- Сервіси Google
- Створення діаграм
- XMind
- GitHub
- Upwork
- Finmap
- Привітність
- Комунікабельність
- MS Word
- MS Excel
- Здатність до навчання
- Ведення документації
- MS PowerPoint
- Уміння аналізувати
- Аналітичне мислення
- Сумлінність
- Уміння планувати
- Стратегічне мислення
- Аналіз даних
- Робота з великим обсягом інформації
- Ведення соціальних мереж
- Ведення телефонних переговорів
- Ведення клієнтської бази
- Управление проектом
- Выполнение личных поручений
- Тайм-менеджмент
- Административная поддержка
- Ділове листування
- Поиск и подбор персонала
- Організаторські здібності
- Організація службових відряджень
- Організація заходів
- Організація роботи персоналу
- Організованість
- Уміння організувати свій робочий день
- Контроль роботи персоналу
- Формирование отчетности
- Оптимізація бізнес-процесів
- Адаптивність
- Дисциплінованість
- Толерантність
- Висока працездатність
Language proficiencies
- English — average
- Ukrainian — fluent
- Russian — fluent
Additional information
Ефективно керую оперативною діяльністю, систематизую та оптимізую процеси, розробляю стандарти для підвищення ефективності. Маю значний досвід у проектному менеджменті та управлінні людськими ресурсами.
Завжди за цікаві виклики. Маю технічну освіту
Написати мені можна тут: https://t.me/rudneva_sonya
Similar candidates
-
Project manager
Remote, Kyiv -
Assistant project manager
70000 UAH, Remote, Kyiv -
Менеджер проєктів
Remote, Kamianets-Podilskyi -
Менеджер проєктів
20000 UAH, Remote -
Project Manager, менеджер проєктів
Remote, Kyiv -
Керівник проєкту
50000 UAH, Remote, Kyiv