Resume from July 24, 2023 PRO

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/864177

Керівник операційного департаменту, логістики, розвитку, 80 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Kyiv, Other countries, Remote

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Керівник підрозділів та проектів з розвитку бізнес напрямків та бізнес процесів

from 08.2001 to now (22 years 9 months)
Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт

ТОВ "Новус Україна" (інтернет гіпермаркет), ТОВ "Атраком" (телекоммунікації), ТОВ ЕСУ (телекоммунікації); ГК «Omnic Consulting Group» (розробка ПО, контакт-центри, інтернет торгівля, служба доставки, почтомати), ТОВ «ТД Міст Экспресс» (національна служба доставки); ТОВ «Интайм» (національна служба доставки), Zakaz.ua (інтернет гіпермаркет), Оптима-фарм, ЛТД (Торгівля оптова фармпрепаратами/ Дистрибуція), Альба Украина, ПАТ(Торгівля оптова фармпрепаратами/ Дистрибуція), ТОВ «Імпорт Офіс» (Дистрибуція та виробництво канцтоварів), ПАТ «РК Євротек» (Рітейл FMCG), ТОВ "Valmi Ukraine"(Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт автозапчастин) ТОВ "Inter Cars Ukraine"(Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт автозапчастин), ПАТ «Rainford» (Рітейл FMCG)

Робота в масштабних та локальних проектах. Виконував функції керівника департаментів, керівника проектів, бізнес-аналітика

Education

Університет «Україна»

Менеджмент організацій, Київ
Higher, from 2002 to 2008 (6 years)

ДОДАТКОВА ОСВІТА
2017 - Курс "Управління проектами з методології Agile (Scrum, Kanban)"
2016 - Курс “Методи процесного управління з використанням інструментарію Business Studio”
2009 – Курс «Комерційна логістика»;
2008 - Курс «Інтегрована логістика: управління ланцюгом постачання»
2006 – Курс-тренінг «Бізнес-моделювання в середовищі Aris»

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MS Office MS Outlook MS Access MS Project MS Visio HCL Notes Jira SQL Oracle Database WMS Microsoft Dynamics AX SharePoint ARIS Directum Business Studio PWA Стратегічне планування Ведення переговорів MS Power BI SAP ERP

Language proficiencies

  • English — average
  • German — average
  • Polish — advanced
  • Russian — fluent

Additional information

1.Запуск операційної діяльності з «0». Повний економічний розрахунок, організація підбору персоналу, закупівля ресурсів, впровадження інформаційних систем, супровід і координація діяльності.
2.Керівництво підрозділами: складської, транспортної, закупівельної логістики; обслуговування клієнтів (контакт центри), розробки та аналітики бізнес процесів, навчання, підбору та адаптації персоналу,
3.Розробка і системний аналіз KPI операційних підрозділів.
4.Участь в повномасштабному запуску гіпермаркетів з «0». Розрахунок площ, розташування, формату, контроль етапів будівництва, введення в експлуатацію, розробка асортиментної матриці.
5.Повномасштабний запуск нових складів (в т.ч. РЦ). Розрахунок площ, розташування, типу і кількості обладнання, розрахунок точки беззбитковості роботи складу. Складання тех.вимог і пошук приміщень.
6.Керівництво проектом повного запуску e-commerce на базі однієї з найбільших національних роздрібних мереж.
7.Розрахунок типу і кількості транспортних засобів, пошук і оренда територій для розміщення автопарку, формування і контроль роботи гаражів (ПММ, з/ч). Робота з лізингом. Розрахунок оптимальних маршрутів, впровадження трекерів, gps-навігації, підбір і управління персоналом (водії, логісти, диспетчера, механіки і т.д.).
8.Управління товарними запасами: ABC-аналіз, розрахунок оборотності, рівня товарного запасу і т.д.
9.Управління виробничою логістикою. Розрахунок кошторисів, закупівля обладнання, розрахунок і закупівля сировини і матеріалів, організація процесів виробництва.
10.Стратегічне й оперативне планування, бюджетування (визначення політики, стратегій розвитку, розрахунок бюджетів, складання планів покрокової реалізації стратегій).
11.Проведення тендерів на закупівлю продукції, обладнання, транспорту, ПО, послуг (розробка критеріїв, ранжування);
12.Розробка та проведення тренінгів, навчальних програм. Є членом асоціації викладачів у сфері ІТ.
13.Розробка, опис та оптимізація бізнес-процесів компанії, аналіз (as is) і моделювання (to be) бізнес-процесів засобами Business Studio, Visio, Bizagi , ARIS (методи: BPMN, BPWin, еЕРС, IDEF0).
14.Управління та робота в проектах автоматизації продажів, логістики, управління персоналом, фінансів, виробництва - як повнофункціональні впровадження, так і розробка окремих модулів, постановка локальних завдань програмістам (використання: MS Project, JIRA, Trello. Kanban і т.д. ) .
15. Впровадження: WMS, TMS, DMS, CRM, ERP, BI. Вибір ПО, розробка ТЗ, тестування, супровід.
16. Участь в проектах консалтингу з опису та автоматизації бізнес-процесів в державному секторі.
17. Підготовка звітів, аналітика виникаючих проблем в роботі інформаційних систем (засобами Power BI, PL / SQL Oracle, SQL, Google Analytics, Access, Excel, OLAP).
18.Підготовка і проведення переговорів, презентацій.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: