Resume from April 6, 2024 File

Наталія

Інспектор відділу кадрів

Age:
39 years
City:
Kolomyia

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Мосюра Наталія Олександрівна

Про себе:
29.05.1984 (38р.)
Я з міста Краматорськ, Донецької області. Зараз маю статус ВПО, та проживаю в місті Коломия.
т. [open contact info](look above in the "contact info" section)
Освіта:
з 2008 по 2011 р. — Бахмутський педагогічний фаховий коледж.
2015 — Навчальні курси «Бухгалтерський облік»
2016 — Навчальні курси “Кадровий облік”
2020р – 2021р – НR школа, від проекту (USAID)
Досвід роботи:

Інспектор з відділу кадрів (HR -менеджер)- 2019 – по теперішній час.
З 24.02.2022р. працюю дистанційно.
ТОВ НПП “КРАМТЕХЦЕНТР” Машинобудівний завод.

Функціональні обов’язки:
Веденння кадрового обліку у повному обсязі (повний цикл); прийом, кадрові переміщення, звільнення, відпустки, графіки відпусток, відрядження,лікарняні і т.д., відповідно до КЗпП. Пошук та підбір персоналу різного рівню; (штат співробітників 250 і більше чол.).
Співпраця с Центром зайнятості та Пенсійним фондом.
- Організація корпоративних заходів;
- Організація та проводження екскурсій для учнів з вищих професійних навчальних закладів.

Знання та володіння офісними програмами (MS Word, Excel, 1 С 8.2,8.3 (ЗУП), Медок

бухгалтер-касир, внутрішнє сумісництво інспектор відділу кадрів - 2016 - 2019 р. Дистриб'юторська компанія ТОВ УА “ Євромікс” І І.

Основні обов'язки:
- ведення касової книги, занесення проводок до бази 1с;
- рознесення банківської виписки;
- прийом коштів від торгових представників;
- видача коштів під звіт;
- підготовка до інкасації;
- складання звітів щодо руху коштів підприємства;
- оформлення видаткових накладних та супровідних документів;
- рознесення витрат з ремонту службових автомобілів;
- ведення первинної бухгалтерської документації.

внутрішнє сумісництво інспектора відділу кадрів: — Веденння кадрового обліку у повному обсязі (повний цикл); прийом, кадрові переміщення, звільнення, відпустки, графіки відпусток, відрядження,лікарняні і т.д., відповідно до КЗпП. Пошук та підбір персоналу різного рівню; (штат співробітників 100 і більше чол.). Співпраця с Центром зайнятості та Пенсійним фондом.

Менеджер з офісної роботи, Гобинський м’ясокомбінат - з 2015 – по 2016р.

Функціональні обов’язки:
- Робота з первинною документацією;
- Оформлення видаткових накладних;
- Оформлення накладних на повернення продукціії від клієнтів до комбінату;
- Робота з оформленням договорів та листів підпиємства;
- Прийом, відправка та реєстрація вх/вих кореспонденції;
- Взаємодія з підрозділами компанії;
- Участь у організації кадрового документообігу компанії;
- Виконання службових доручень.
- Перевірка товарно-супровідної документації;

Бухгалтер-касир - з 2005 - 2015 р. Дистриб'юторська компанія УА ТОВ “Євромікс” ІІ

Функціональні обов'язки :

- ведення касової книги, занесення проводок до бази 1С;
- підготовка платіжних доручень, рознесення банківських виписок;
- прийом коштів від торгових представників;
- підготовка до інкасації;
- складання звітів щодо руху коштів підприємства;
- оформлення видаткових накладних;
- рознесення витрат з ремонту службових автомобілів;
- ведення первинної бухгалтерської документації.

Ділові та особисті якості:
- З усією серйозністю ставлюся до виконання роботи, покладених завдань,
- психологічно стійка до стресів,
- високий рівень відповідальності, уважність.
.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: