Resume from May 15, 2017

Ирина

Бухгалтер, экономист, оператор 1С, 4 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
44 years
City:
Donetsk

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Education

Донецький національній університет

Напрям підготовки “Економіка і підприємництво”. Обліково - фінансовий факультет. Кваліфікація - бакалавр з фінансів., Донецьк
Higher, from 2001 to 2005 (4 years 11 months)

Харківський банківський коледж.

Спеціальність “Банківська справа”. Кваліфікація - молодший спеціаліст., Харків
Specialized secondary, from 1997 to 2000 (3 years)

Additional education and certificates

Учбовий Центр Підготовки Бухгалтеров

2011

Knowledge and skills

MS Excel MS Word Користувач ПК Користувач Internet 1С:Підприємство Email SR-Bank ОДБ

Additional information

Резюме
Соляниченко Ірина Євгенівна
24.04.1980 г.

Місто проживання: 83112, м.Донецьк, вул.Скляренко, буд.8, кв.22
моб. [open contact info](look above in the "contact info" section); e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Сімейний стан: неодружена.
Освіта: базова вища.
Загальний трудовой стаж: 15 років.

Досвід праці і практичні навики:

2001-2003р. - ВАТ “Державний Ощадний банк України”- контролер-касир.
Основні обов`язки: прийом і видача готівкових коштів відповідно до умов кредитних, депозитних договорів, договорів на обслуговування поточних рахунків юридичних осіб/фізичних підприємців.Здійснення валюто-обмінних операцій.Операції за переказами Western Union та іншими системами грошових переказів.Здійснення видачі готівки за чеками, оформлення та видача грошових чекових книжок .

2003-2004р. - ВАТ “Державний Ощадний банк України” - бухгалтер-контролер відділу обслуговування корпоративних клієнтів.
Основні обов`язки: Здійснення розрахункового обслуговування клієнтів . Прийом від клієнтів платіжних документів на перерахування коштів з їх поточних рахунків . Прийом, перевірка правильність заповнення первинних касових документів, відповідність номерів, пред`явлених до сплати чеків. Відображення операцій з готівкою на аналітичних рахунках відповідно до внутрішнього плану аналітичних рахунків Банку та облікової політики Банку. Прийом всіх видів платежів.

2004-2005р.- АКБ “ТАС-Комерцбанк” - спеціаліст операційного відділу.
Відкриття та обслуговування строкових вкладів в національній та іноземніх валютах. Відкриття та обслуговування рахунків у національній та іноземних валютах. . Здійснення грошових переказів фізичних осіб через коррахунки Банку. Прийом платежів від фізичних осіб на користь юридичних осіб. Відкриття всіх рахунків з обліку крединої заборгованості, простроченої /сумнівної заборгованості по кредиту. Виконання бухгалтерських проводок при видачі,погашенні кредитів клієнтів банку,а також нарахуванні відсотків по кредитним та депозитним угодам клієнтів банку.

2005-2007р. - Донецьке відділення ? 1 регіонального департаменту АКБ “ТАС-Комерцбанк” - начальник відділу операційного обслуговування корпоративних клієнтів. Здійснення розрахункового обслуговування клієнтів . Перерахування коштів з їх поточних рахунків. Відображення операцій з готівкою на аналітичних рахунках Банку. Відкриття/закриття рахунків юридичним особам в національній та іноземній валютах. Активація рахунків на видаткові операції. Контроль вірності відкриття рахунку згідно внутрішної аналітики банку (контроль за операціями, які ініційовані іншим віконавцем).Контроль повноти та відповідності документів, які становлять юридичну справу клієнта. Облік оригіналів договорів по кредитній справі клієнта банку, а також відкриття всіх рахунків з обліку крединої заборгованості, простроченої /сумнівної та безнадійної заборгованості по кредиту. Перевірка повноти нарахувань та сплати комісій, пені.Дотримання вимог “Методики формування аналітичних рахунків та ведення аналітичного обліку” у системі Банку.
Відспустка по уходу за дитиною до досягнення нею 3-х річного віку.
2008-2010р. - ВАТ “Сведбанк” - головний спеціаліст відділу супроводження банківських операцій Донецького регіонального центру підтримки.

2011-2012 р. Оператор ПК - "Гранд Дистриб`юшн Донецьк" - Приймання і внесення до облікової системи підприємства заявки на відвантаження продукції. Формування комплекту документів для комплектації замовлень на складі (маршрутні листи, талони на отборку) і комплект товаросупровідних документів (витратні накладні, податкові накладні, а також копії сертифікатів відповідності до санітарно- гігієнічних висновків, якщо їх наявність регламентована чинним законодавством). Внесення до облікової системи данні по приходуємому товару, згідно з товаросупровідними документами (прибуткові накладні, акти приймання товару). Участь в інвентаризації ТМЦ . Формування в обліковій системі накладних для міжфіліальних переміщень і готування відповідного комплекту товаросупровідних документів - за дорученням менеджера зі складської логістики.

2012-2016 - "Гранд Дистриб`юшн Донецьк" - обліковець реєстрації бухгалтерських даних - Здійснення операції по прийняттю, обліку первинної документації. Перевірка отриманих первинних документів за формою та змістом. Систематизація отриманих первинних документів, перенос інформації, відображеної в цих документах в базу підприємства. Контроль звітів по складах на правильність оформлення товарних накладних, підписів операторів, комірників, чи працівників відповідальних за видачу товару, правильність виписки товару. Оформлення повернення по базі, перевірка повернень здійсненних контрагентами, ціни. Здійснення реєстрації документів, що надходять у підрозділ бухгалтерського обліку.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: