Resume from April 24, 2024 File

Тетяна

Офіс-менеджер, адміністратор офісу

Age:
53 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

КОПИТОВА Тетяна

Дата народження: 10.11.1970

Громадянство: Україна

Адреса: м. Київ, Соломенка, киянка

Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Telegram: @Latin_Dancing

e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Сімейний стан: заміжня, маю сина

Досвід роботи:

вересень 2023 – січень 2024 ТОВ «MK VOYAGE» (міжнародні пасажирські
перевезення), стюардеса

- реєстрація пасажирів, контроль наявності пасажирів, контроль проїзних документів, супровід
пасажирів у дорозі до кінцевих пунктів маршрутів;

- подання супровідної інформації за маршрутом, проходження кордонів за маршрутом,
забезпечування пасажирам комфортабельної поїздки;

- супроводження на маршруті пасажирів похилого віку та з інвалідністю;

- приготування гарячих напоїв, прибирання салону

2017 – серпень 2023 ТОВ «Еліта Тур» (туристична компанія), супроводжуючий
гід/адміністратор (літний сезон)

- реєстрація пасажирів, контроль наявності пасажирів, контроль проїзних документів, супровід
пасажирів у дорозі до кінцевих пунктів маршрутів;

- подання супровідної інформації за маршрутом;

- проходження кордонів за маршрутом;

- забезпечування пасажирам комфортабельної поїздки

2005 – серпень 2023 ТОВ «БІОМЕДІНВЕСТ» (лабораторне обладнання та реагенти),
менеджер із адміністративної діяльності

- організація та ведення діловодства компанії + всі обов'язки секретаря (у зв'язку із скороченням
посади);

- організація та ведення кадрового діловодства (особисті справи співробітників, прийом,
звільнення, штатний розпис, табель, графік відпусток та ін.), кадрова та статистична звітність,
комплекс робіт за персональними даними співробітників;

- організація та проведення архівування;

- розробка, написання та впровадження різних положень компанії;
- підготовка документів для тендерів;

- візове забезпечення співробітників та засновників, організація відряджень по Україні та за
кордон, організація прийому закордонних партнерів, отримання дозволів на в'їзд закордонних
партнерів;

- укладання та ведення договорів з постачальниками послуг (кур'єрські, охоронні, поліграфічні,
клінінгові, туристичні та ін.);

- питання охорони праці, пожежної безпеки та страхування офісу;

- наповнення та оновлення інтрасайту компанії;

- організація та проведення корпоративних заходів, організація привітань співробітників та
партнерів;

- складання та управління річним бюджетом адміністративного відділу;

- адміністрування офісу (виконання доручень топ-менеджерів; забезпечення життєдіяльності
офісу, роботи оргтехніки, замовлення канцелярських та господарських товарів; координування
роботи прибиральниць, водіїв, охоронців; закупівля продуктів та води, контроль оплати рахунків,
замовлення поліграфічної продукції, вирішення поточних питань адміністративно-господарського
характеру) : усунення поломок, виклик майстрів та ін.)

1999 – 2002 ТОВ НВКФ «Тотус ЛТД» (сільське господарство, фармацевтика), менеджер
фармацевтичного відділу, секретар

Прийом та розподіл телефонних дзвінків, міні-АТС. Ведення щоденника секретаря. Обробка
кореспонденції. Оформлення передплати періодичних видань. Первинна бухгалтерія. Списання
витратних матеріалів та канцтоварів. Складський облік. Облік надходжень та продажу продукції.
Обробка та відправлення замовлень. Проведення інвентаризації. Створення та ведення бази
клієнтів. Діловодство. Кадрові питання. Офісні питання. Робота з клієнтами. Матеріально-
технічне забезпечення офісу. Матеріально відповідальна особа.

1997 – 1999 ТОВ «КОМП» (ДККОМП) Ltd.(дистрибуція музичних компакт-дисків в Україні),
секретар-референт, помічник бухгалтера

Робота на телефоні. Ведення бази клієнтів. Обробка кореспонденції. Оформлення первинних
бухгалтерських документів. Облік надходжень та продажу продукції в магазинах. Проведення
інвентаризації. Робота з клієнтами. Обробка та відправка іногородніх замовлень. Придбання
квитків, бронювання місць у готелях та ресторанах. Організація відзначення різних дат.
Матеріально-технічне забезпечення офісу. Офісні питання.

1996 – 1997 ДП Капро, Асоціація «Укркабельзбут» (кабельно-провідникова продукція,
електротехнічні вироби, ізоляційні матеріали), секретар-референт генерального
директора

Прийом та розподіл телефонних дзвінків, міні-АТС. Обробка кореспонденції. Первинна
бухгалтерія. Підготовка та забезпечення нарад та семінарів. Участь у розробці реклами.
Придбання квитків, бронювання місць у готелях. Організація екскурсійного обслуговування для
партнерів. Діловодство. Кадрові питання. Робота з клієнтами.

1994 – 1996 Агент із продажу кабельно-провідникової продукції

1994 – 1996 Київський політехнічний інститут, теплоенергетичний факультет, НДВ
"Комп'ютерні технології в енергетиці", інженер-програміст 1 категорії. Розробка САПР для
ТЕЦ-5 та Трипільської ДРЕС. Матеріально відповідальна особа.

1993 Дарницький шовковий комбінат, лічильник міри та виробів 2 розряду
Освіта:
1988 - 1994 Київський політехнічний інститут Теплоенергетичний факультет.
Спеціальність: Системи автоматизованого проектування (САПР). Інженер-системотехнік

Додаткова освіта:

2022 – SkillUp Центр навчання IT, Тестировщик ПЗ (QA Tester / QA Engineer)

2017 – AngaSchool Бізнес-школа практичного досвіду. Гід/адміністратор туристичних груп

2009 – 2010 Державна (Національна) Академія керівних кадрів культури та мистецтв
Міністерства культури та туризму України. Підвищення кваліфікації. Правове
регулювання трудових відносин, кадрове діловодство, сучасне діловодство та
документування управлінської діяльності, кадровий менеджмент, управління
персоналом

1994 – Школа ринкової економіки МП "ЛІТ". Бухгалтер

Професійні навички:
Користувач комп'ютера, офісної техніки

Володіння мовами:

Українська – рідна, англійська – А2, російська – С2

Додаткова інформація:
Застосування лабораторних та курсових робіт, написаних мною та у співавторстві з
іншими студентами, на теплоенергетичному факультеті як навчальних посібників для
інших спеціальностей факультету. Застосування моєї дипломної роботи в інституті
ВНДПІ «Енергопром»

Навчила та підготувала (з нуля) 5 секретарів, маю досвід керування колективом до 10
осіб, захоплення – подорожі, бальні танці

Особисті якості:

Без шкідливих звичок. Управлінські та організаторські здібності. Відповідальність,
порядність, комунікабельність, організованість, пунктуальність, акуратність, старанність.

Рекомендації:
Проненко Юрій Віталійович, заступник директора ТОВ «БІОМЕДІНВЕСТ», тел. (067) 466-
45-50

Гусейнова Тетяна Володимирівна, директор тур.компанії «Еліта-Тур», тел. (067) 431-89-
24

Кузьміна Тетяна Анатоліївна, ст. наук. співробітник, канд. біолог. наук, Інститут зоології
ім. І.І. Шмальгаузена НАН України, тел. [open contact info](look above in the "contact info" section)

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: