Resume from February 18, 2024 File

Христина

Администратор

Age:
36 years
City of residence:
Bolhrad
Ready to work:
Izmail

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Чернишева Христина Георгіївна
Про себе:
Дата народження: 12.02.1988
Національність: Українка
Сімейний стан: розлучена,дитина 2017 року народження
Місто регістрації: м. Бердянськ, Запорізької області
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Електронна адреса: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта:
2005-2010 - "Бердянський університет менеджменту та бізнесу", отримала вищу повну освіту за спеціальністю "Економіка підприємства та здобула кваліфікацію спеціаліста з економіки підприємства

ціль :
Пошук та отримання цікавої та перспективної роботи у стабільній організації, цікавить посада з можливістю навчання, професійного та кар'єрного зростання.

Досвід роботи:
З 2007-2012- офіціант, ООО"Дніпро"-2000, ПП Нітютько, ФОП Дадаєва
2013-2020- офіціант,адміністратор ресторану "la Terrassa" ФОП Хвостов
2020-2021- касир КСО ООО "Фудком"
2021-2022- адміністратор-офіціант ФОП Орлік "Модное Место"

Володіння мовами:
Українська - рідна
Російська - вільно
Англійська — intermediate

Особисті риси:
- відповідальність, порядність,
- відповідальність за доручені завдання,
– здатність оперативно діяти та стратегічно мислити,
- ініціативність,
- комунікабельність,
– конфіденційність,
- пунктуальність,
- надійність,
- чесність,
- енергійність,
- творчі здібності,
– вміння ладити з людьми та будувати довгострокові стосунки з партнерами та
колегами по роботі,
- бажання працювати, отримати навички та професійне зростання.

Інтереси та захоплення:
-спорт
-хореографія
-манікюр

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: