- File
Еліна
Продукт-менеджер
- City:
- Lviv
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/8786829/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Операційна та продуктова менеджерка з 8+ роками досвіду в розвитку сервісних команд, запуску процесів з нуля, оптимізації
бізнесу та побудови клієнтських рішень.
Успішно масштабувала компанії з 30 до 300+ людей, виводила збиткові проєкти в прибуток за 3 місяці, піднімала конверсію на
287%. Побудувала з нуля відділи продажів, якості та навчання, впроваджувала системи оцінки ефективності, CSAT/NPS, юніт-
економіку, KPI та SLA. Працювала з B2B і B2C напрямами, cold outreach та retention. Брала участь у створенні внутрішнього
софту, формувала ТЗ, тестувала гіпотези, адаптувала під потреби користувачів.
Сильна в системному мисленні, командному розвитку та глибокому зануренні в продукт.
Шукаю роль у продуктовій компанії, де зможу впливати на якість, прибутковість і цінність для клієнта.
Ключові компетенції Методології та підходи
Побудова та оптимізація бізнес-процесів (SOP, BPMN) Lean hypothesis testing, continuous discovery
Юніт-економіка та фінансове планування Customer journey mapping
Управління продуктами та операційна реалізація Sales enablement, розробка playbook'ів
(Product Operations, Delivery) Voice of customer, customer insights
Запуск і розвиток сервісів у сфері eHealth, соціального Consultative selling
імпакту, B2B Impact-first thinking
Створення з нуля систем продажів, навчання та Stakeholder alignment & mapping
контролю якості Стратегії утримання клієнтів, робота з критичними
Масштабування команд і проєктів (від 30 до 300 осіб) кейсами (retention, escalation handling)
Консалтинг, розробка Go-to-Market стратегій, аналіз
клієнтського відтоку Інструменти
Проведення глибинних інтерв’ю, аудит сервісів, польові
дослідження Google Sheets, Excel
Формування продуктового бачення, розробка гіпотез, CRM-системи (Bitrix24, AmoCRM тощо)
MVP, тестування Notion, Google Docs
Обробка рекламацій і стратегія утримання клієнтів Apollo.io, Lemlist, Snov.io
Підготовка технічних завдань, участь у розробці Tilda, LinkedIn Outreach
внутрішніх рішень Канбан-дошки, таск-трекери (Trello, Asana)
Кросфункціональна синхронізація команд, управління Бюджетні шаблони донорів (budget-to-impact ratio)
проєктами
Контакти:
Аналітика та моніторинг
Львів
KPI-системи, CSAT/NPS, adoption rate, churn rate [
План-факт аналіз, звітність за індикаторами [
ефективності [
Аналіз конверсії та життєвого циклу клієнта
Робота з фінансовими таблицями та бюджетними Мови:
шаблонами Українська — рідна (C2)
Performance evaluation, SLA-менеджмент Англійська — середній рівень
ДОСВІД РОБОТИ
Старший фахівець відділу управління проєктом Глобального фонду
БФ «100% життя» (ТОП-3 найвпливовіших благодійних фондів України) | Лютий 2023 — дотепер
Продуктова роль у сфері соціального імпакту / eHealth / govtech (2+ років досвіду)
Ініціювала та провела польове дослідження кейсу з пацієнтами, які переривають лікування ВІЛ: організувала фокус-групи,
інтерв’ю, аналізувала поведінкові патерни та бар’єри, що заважають користувачам дотримуватись лікування.
Здійснюю аудит функціонування сервісів:
виїзди до партнерських організацій,
інтерв’ю з надавачами послуг (20+ працівників на проєкт),
опитування клієнтів (кінцевих користувачів),
перевірка добросовісного використання ресурсів.
Тестую знання та мотивацію працівників — виявляю системні прогалини й формулюю рекомендації з покращення.
Розробила унікальне рішення в межах грантового проєкту — продукт, який не дублює попередні ініціативи.
Сформувала бачення, як трансформувати зібрані проблеми у практичну, гнучку та масштабовану модель втручання.
Балансувала інтереси донорів, регуляторів та реальних користувачів.
Запустила першу версію рішення (MVP), на стадії якої заплановано:
глибинні інтерв’ю з користувачами,
перевірка мотивацій та факторів повернення,
оцінка повторної залученості (retention) та життєвого циклу клієнта.
Веду постійне вдосконалення продукту на основі зворотного зв’язку та польових спостережень.
Керую реалізацією 7 активних продуктів/проєктів паралельно.
Виступаю точкою перетину між замовником, командою реалізації та регуляторами:
постановка задач,
контроль виконання,
синхронізація команд,
передача зібраних даних.
Продуктова роль у сфері соціального імпакту / eHealth / govtech (2+ років досвіду)
Беру участь у формуванні нормативної бази: співавторка нового наказу МОЗ щодо стратегії профілактики туберкульозу.
Системно перевіряю, як реалізуються проєкти на місцях:
аудити,
збір статистики,
порівняння з індикаторами успіху (KPI).
Працюю з таблицями індикаторів — розрахунок ефективності програмних компонентів, план-факт аналіз.
Формую звіти, в яких відображено розриви між очікуваними та фактичними результатами, та рекомендації до усунення
прогалин.
Складала та вела деталізовані бюджети проєктів:
розподіл на адмін та програмні витрати,
unit cost калькуляції,
погодження бюджетів із субгарантами,
робота з фінансовими звітами.
Системно оптимізую витрати у відповідності до очікуваного impact.
Активно залучена до виявлення блокерів у реалізації продукту ще на етапі проектування.
Вирішую кризи у співпраці з регіональними партнерами, гнучко адаптую проєктні підходи.
Кризис-менеджер / Операційний стратег
«Well Tell» | Червень 2021 — Лютий 2022
Провела повний аудит операційної та фінансової діяльності компанії, що перебувала в мінусі. За 3 місяці забезпечила
перехід у прибутковість.
Проаналізувала фінансові моделі співпраці з клієнтами, юніт-економіку та точки беззбитковості для кожного активного
проєкту.
Оптимізувала навантаження операторів, проаналізувавши середню довжину дзвінків, паузи, кількість проєктів на
співробітника та інші KPI — що дозволило перерозподілити ресурси без збільшення бюджету.
Впровадила нову модель запуску проєктів: створила роль менеджера запуску, що забезпечив ефективне впровадження
нових клієнтів та зняв навантаження з супервайзерів.
Реструктуризувала бізнес-процеси в операційному, HR- та sales-відділах. Задокументувала процеси та провела навчання
для ключових співробітників.
Відмовилася від збиткових проєктів або змінила формат співпраці (пакетні тарифи, перегляд умов) — це дало змогу
збільшити середню маржинальність.
Сформувала пропозиції для нових клієнтів, створила лендинг разом з маркетологом, побудувала систему залучення
лідів. Найняла та навчила менеджера з продажів.
Результат: ріст продажів на +73%, вихід на нові ринки (міжнародна експансія), зростання кількості вхідних заявок.
У HR-напрямку: знизила плинність кадрів на 40% через впровадження адаптаційної стратегії, навчальних програм,
мотиваційної системи (матеріальна/нематеріальна), KPI та регулярного зворотного зв’язку.
Запровадила внутрішній аудит якості та опитування задоволеності клієнтів, що підняло CSAT з 83% до 92%.
Консультант з побудови відділів продажів
«Sales rocket »| Вересень 2018 — Квітень 2021
Вела консалтинг для клієнтів щодо оптимізації та побудови ефективних відділів продажів (B2B та B2C)
Проводила аудит поточних процесів: аналіз воронки продажів, прослуховування дзвінків менеджерів, аналіз точок
контакту (Sales Process Audit, Customer Journey Mapping, Call Review)
Вивчала продукт клієнта, позиціювання, потреби ЦА — адаптувала комунікаційні сценарії під специфіку ринку (Customer &
Product Research, Value Proposition Mapping)
Створювала бази знань для нових і діючих менеджерів з продажу (Knowledge Base Design, Sales Enablement Content)
Розробляла багаторівневі скрипти для продажів: з урахуванням етапів угоди, повторних дзвінків, дожимів, роботи з
запереченнями (Sales Scripts, Objection Handling, Deal Stages Structuring)
Створювала шаблони ділової переписки та автоматизовані ланцюжки листів і повідомлень для генерації лідів (Email &
LinkedIn Outreach, Cold Sequences, Copywriting)
Працювала з інструментами автоматизації: Apollo.io, Lemlist, Snov.io
Розробила систему оцінки якості комунікації менеджерів (дзвінки + переписка) на основі скриптів, баз знань і побажань
клієнта (QA Scorecards, Performance Evaluation Frameworks)
Кар’єрний розвиток у компанії “UpSale/Polimentor”
“UpSale/Polimentor” | Вересень 2013 - Жовтень 2016
Керівниця відділу управління якістю (Quality Lead)
Ініціювала створення повноцінного відділу QA з нуля
Розробила системи внутрішньої та зовнішньої оцінки якості
Створила шаблони для оцінки дзвінків, ведення баз знань, оцінки переписок
Навчала операторів перед запуском нових проєктів (pre-launch QA & onboarding)
Проводила регулярні опитування клієнтів щодо якості послуг
Аналізувала результати фідбеку та інтегрувала зміни в процеси
Проводила загальні зустрічі з командами, адаптувала підходи до зворотного зв’язку
Вела обробку рекламацій та працювала з утриманням клієнтів
Знизила відтік клієнтів на 40%
Підтримала масштабування компанії з 30 до 300 співробітників
Тренер з продажів
Проводила навчання нових і чинних операторів з фокусом на конверсії
Аналізувала "проблемні" проєкти з низькою ефективністю
Глибоко занурювалась у продукт, тестувала гіпотези, навчала команду
Підвищила конверсію з 13% до 287% на окремих проєктах
Впроваджувала навчальні модулі для розвитку soft & hard skills у продажах
Спеціаліст з якості
Проводила аудит дзвінків операторів та оцінювала їх відповідність стандартам
Надавала індивідуальні рекомендації, оновлювала скрипти
Займалась базовою аналітикою клієнтських комунікацій
Similar candidates
-
Product-менеджер
Lviv, Kyiv, Odesa -
Product owner
Lviv, Dnipro , more 3 cities -
Product-менеджер
Lviv -
Продукт-менеджер
Lviv, Remote -
Продакт-менеджер
Lviv -
Продакт-менеджер
80000 UAH, Lviv, Vinnytsia , more 7 cities