• PRO

Оксана

Помічник керівника, адміністратор, менеджер

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
41 years
City:
Kropyvnytskyi

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Юрисконсульт

from 03.2019 to 10.2019 (7 months)
ТОВ "Юей Груп" (ТОВ "ТД "Соєвий вік"), Кропивницький (комплексний розвиток агропромислового комплексу, дистрибуції та реалізації посівного матеріалу, біопрепаратів і ЗЗР)

1. Організація та повний юридичний супровід діяльності трьох підприємств;
2. Представлення інтересів підприємства в різних інстанціях, державних та фіскальних органах;
3. Претензійно-позовна робота (підготовка та подача претензій, відповідей на претензії, позовних заяв, заяв в порядку наказного та окремого провадження, клопотань (в т.ч., про роз'яснення рішення суду), заперечень, відгуків, додаткових пояснень, апеляційних,
касаційних скарг, оскарження постанов судів;
4. Складання та правовий аналіз договорів різної категорії складності, контроль за їх виконанням, повний супровід договірної діяльності підприємств;
5. Робота з тендерами та супровідною документацією;
6. Реєстрація ФОП, ТОВ, ПАТ, внесення змін, припинення діяльності, ліквідація.

Юрисконсульт

from 08.2015 to 09.2018 (3 years 1 month)
ПАТ "Науково-виробниче об'єднання "ЕТАЛ", Олександрія (завод-виробник контактної апаратури, друкованих плат, низьковольтних комплектних пристроїв)

1. Організація та повний юридичний супровід діяльності трьох підприємств;
2. Представлення інтересів підприємств в судах всіх інстанцій, державних та фіскальних органах;
3. Претензійно-позовна робота (підготовка та подача претензій, відповідей на претензії, позовних заяв, заяв в порядку наказного та окремого провадження, клопотань (в т.ч., про роз'яснення рішення суду), заперечень, відгуків, додаткових пояснень, апеляційних,
касаційних скарг, оскарження постанов судів;
4. Складання та правовий аналіз договорів різної категорії складності, контроль за їх виконанням, повний супровід договірної діяльності підприємств;
5. Робота з тендерами та супровідною документацією;
6. Реєстрація ФОП, ТОВ, ПАТ, внесення змін, припинення діяльності, ліквідація;
7. Досудова підготовка документів та ведення справи про банкрутство підприємства, тощо.

Секретар-юрист

from 03.2015 to 08.2015 (5 months)
ТОВ "Автотехпром", Олександрія (ВИРОБНИЦТВО РЕАГЕНТІВ ДЛЯ БУРІННЯ НАФТОВИХ І ГАЗОВИХ СВЕРДЛОВИН)

1. Організація та повний юридичний супровід діяльності підприємства;
2. Складання та правовий аналіз договорів різної категорії складності, контроль за їх виконанням, повний супровід договірної діяльності підприємства;
3. Представлення інтересів підприємства в судах всіх інстанцій, державних та фіскальних органах;
4. Прийом і переадресація телефонних дзвінків;
5. Організація життєдіяльності офісу замовлення господарчих товарів, канцтоварів, води, кави, чаю тощо;
6. Робота з вхідним і вихідним документообігом;
7. Діловодство, підготовка і організація нарад, ділових зустрічей;
8. Ведення внутрішнього документообігу передача, відправка, контроль, облік, збереження документів, відправка пошти;
9. Організація поїздок і відряджень, бронювання готелей, замовлення авіа/залізничних квитків, трансфер;
10. Прийом гостей і відвідувачів, вирішення всіх організаційних питань, пов’язаних з візитами ділових партнерів.

Стрілець другого класу

from 02.2014 to 12.2014 (10 months)
ПАТ "НВО "ЕТАЛ", Олександрія (Підрозділ відомчої воєнізованої охорони)

Касир-операціоніст

from 05.2013 to 01.2014 (8 months)
ПАТ КБ " ПРИВАТБАНК", Олександрія (Фінанси, банки, страхування)

1. Здійснення операцій по прийому, обліку, розміну, перевірці, видачі і збереженню коштів, готівки;
2. Оформлення документів та отримання відповідно до встановленого порядку коштів, готівки;
3. Звірка фактичної наявності залишків готівкових коштів у касі відділення з первинними та підсумковими касовими документами;
4. Підготовка готівкових кошт для вивозу інкасаторами, відповідно до встановленого порядку;
5. Складання касової звітності;
6. Проведення верифікації клієнтів при здійсненні касових операцій відповідно до нормативних актів;
7. Продаж банківських продуктів та послуг клієнтам з урахуванням вимог щодо якості обслуговування: консультування, перехресний продаж, надання сервісу у відповідності до їх потреб.

Education

Національна юридична академія України ім. Я. Мудрого

Правознавство, юрист, Харків
Higher, from 2004 to 2011 (7 years)

Additional information

Відсутність страху перед поставленим завданням, вміння швидко
та якісно виконувати поставлені задачі. Відмінні організаторські та комунікабельні здібності, здатність до креативного мислення та швидкого навчання. Цілеспрямована, пунктуальна, неконфліктна, вимоглива, відповідальна.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: