Resume from August 20, 2022 File

Наталїя

Адміністратор, продавець, менеджер

Age:
47 years
City of residence:
Rivne
Ready to work:
Brovary

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Орлова Наталія Олександрівна

м. Бровари, м. Київ
Повна зайнятість
14.08.1976 р.н.
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
[open contact info](look above in the "contact info" section), Viber, WhatApp

Освіта:
1993-1998 р.р. – Міжнародна Академія Управління персоналом, спеціальність «Практичний
психолог»

Досвід роботи:
квітень 2022 р.р. – зареєстрована ФОП, вид діяльності: загальне прибирання будинків
2015-2021 р.р. – Оздоровчий клуб «Ого-го», старший адміністратор (без офіційного оформлення),
м. Харків
2010 -2015 р.р. – Ресторан «100 пудів», адміністратор (без офіційного оформлення), м. Харків
2009 р. – ПП «Екотехцентр 2000», старший менеджер, м. Харків
2007-2009 р.р. – ТОВ «Журнал «Индиго», директор, м. Харків
2005-2007 р.р. – Ресторан «Балу», старший адміністратор, м. Харків
1998-2003 р.р. – ТОВ «Континент», адміністратор – бармен, м. Харків
1997-1998 р.р. – касир-контролер торгової зали, м. Харків
1995-1997 р.р. – старший продавець жіночого та чоловічого одягу (мережа магазинів турецького
одягу, м. Харків)
1995 р. – ТОВ «Станк- Инвест», реєстратор архіву, м. Харків
Посадові обов’язки:
- Ведення бази клієнтів; ведення графіку надання послуг клієнтам; надання консультацій
стосовно послуг, що пропонуються; організація надання послуг; проведення контролю за якістю
послуг, що пропонуються; проведення закупівлі товарів та матеріалів, необхідних для надання
послуг та забезпечення комфорту клієнтів; складання графіку роботи працівників та ведення
обліку робочого часу; ведення обліку товарно-матеріальних цінностей, що використовуються у
процесі роботи.

Особисті якості:
Творчий підхід до вирішення проблем, здатність працювати в команді, вміння працювати
з великим обсягом інформації, висока працездатність, направленість на результат, прагнення до
професійного росту, наполегливість, готовність навчатися новому; у випадку конфліктів надаю
перевагу перемовинам та досягненню компромісів; вміння вести розмову, налагоджувати контакт
з новими людьми.

Додаткова інформація:
1997 р. – закінчила курс з навчання базової роботи на касових апаратах (Сервіс Центр фірми
«Арко», м. Харків)
1999 р. – пройшла навчання за програмою підготовки водіїв транспортних засобів категорії «В»
(авто курси АО «Сутра», м. Харків)
2004 р. – курси користувача ПК (Міжрегіональна академія бізнесу і права ім. Н. Кручініної,
м. Дніпропетровськ)
Займаюся спортом (фітнес, кінний спорт), медитацією, яхтингом.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: