Resume from January 10, 2016

Вадим

Руководитель административно-хозяйственного отдела, 8 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
52 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Additional information

РЕЗЮМЕ

ВІЗЬОНОК ВАДИМ ВАЛЕРІЙОВИЧ

Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)

e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Д.р. 02.04.1972р.

ОСВІТА
У 1996 році закінчив навчання в Київському державному економічному університеті за спеціальністю «управління трудовими ресурсами» та здобув професію економіста.

1991 закінчив навчання в Ржищівському будівельному технікумі за спеціальністю "цивільне будівництво" та здобув професію техніка-будівельника.

ТРУДОВА ДІЯЛЬНІСТЬ

Травень 2012-жовтень2012р.р. - головний інженер ТОВ "АГРОН".
Завдання та обов'язки:
- забезпечення технічної експлуатації будівель, споруд, техніки та обладнання на підприємстві;
- контроль своєчасного проведення ремонтно-будівельних робіт;
- установка и запуск технологічного обладнання;
- робота с поставщиками обладнання, закупівля матеріалів, техніки, запчастин;
- ведення адміністративно-господарської діяльності компанії;
- керівництво інженерно-технічною службой компанії.

2011-квітень2012р.р. - інженер-кошторисник ТОВ "КИЇВ ІНВЕСТ-БУД".
Завдання та обов'язки:
- здійснення технічного нагляду за виконанням будівельно-монтажних робіт;
- підготовка договорів підряду на виконання будівельно-монтажних робіт;
- складання дефектних актів, локальних кошторисів, договірної ціни, актів виконаних робіт на будівельно-монтажні роботи в програмі АВК-5.

1996-2010 р.р. – заступник Кагарлицького міського голови з питань будівництва та житлово-комунального господарства.
Завдання та обов'язки:
- координація та управління діяльності, що пов’язані з містобудуванням, житлово-комунальним господарством, охороною праці, транспортом та зв’язком;
- організація роботи господарсько-фінансової діяльності підприємств житлово-комунального господарства, транспорту та зв’язку;
- організація тендерних закупівель;
- контроль правильності складання, оформлення і затвердження фінансових розрахунків, кошторисів, а також інших документів, пов'язаних з фінансовою діяльністю підпорядкованих підприємств, установ та організацій;
- аналіз фінансово-господарської діяльність підприємств, розроблення та організація заходів щодо підвищення продуктивності, ефективності роботи суб’єктів господарювання, зміцнення фінансової дисципліни, господарського розрахунку, вдосконалення апарату управління.
- прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів комерційного та виробничого призначення;
- вирішення питань пов’язаних з приватизацією, продажем та оцінкою об’єктів нерухомого майна, в тому числі шляхом продажу з аукціону;
- організація і керівництво процесами бюджетування і контролю за ходом реалізації проектів;
- розробка та реалізація інвестиційних та інших проектів.

1991-1996 рр. - інженер-будівельник Кагарлицького міськвиконкому.
Завдання та обов'язки.
- здійснення технічного нагляду за виконанням будівельно-монтажних робіт і приймання закінчених об'єктів від підрядних будівельних організацій;
- контроль виконання планів будівництва, відповідності обсягів, строків і якості будівельно-монтажних робіт;
- підготовка договорів підряду на виконання будівельно-монтажних робіт;
участь у вирішенні питань підготовки проектної та іншої містобудівної документації;
- складання дефектних актів, кошторисів на будівельно-монтажні роботи, перевірка актів виконаних робіт;
- здійснення технічного приймання закінчених будівельно-монтажних робіт і об'єктів, оформлення необхідної технічної документації;
- участь у роботі комісій з приймання будівельних об'єктів і здаванні їх до експлуатації;
- облік закінчених будівельно-монтажних робіт і підготовка необхідної звітності про виконання планів будівництва;
- пошук і постачання будівельних матеріалів, техніки, обладнання.

ЗНАННЯ ТА НАВИЧКИ
- розроблення планів господарсько-фінансової діяльності, володіння ефективними методами господарювання та управління підприємством, досвід підбору персоналу;
- досвід установлення контактів із постачальниками, контролюючими органами, представниками органів виконавчої влади;
- розроблення програм, положень та інструкцій на підприємстві;
- досвід в організації та проведенні тендерів;
- знання законодавчих та нормативних документів у галузі містобудування, житлово-комунального господарства, фінансів, бюджетного, податкового і трудового законодавства;
- досвід у підготовці та продажу об’єктів рухомого та нерухомого майна, включаючи продаж на аукціонах;
- вміння складати кошториси, акти виконаних робіт, договори підряду у будівництві в програмі АВК;
- досвід роботи з комп’ютером, оргтехнікою;
- маю посвідчення водія та досвід керування автомобілем.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: