Resume from April 5, 2024 PRO

Ірина

Керівник інтернет-магазину, кол-центру, 35 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
36 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Проектний менеджер по переформатуванню відділу турботи

from 08.2023 to 01.2024 (5 months)
Робьюти, Київ (Роздрібна торгівля)

Приходила на позицію РОПа із запитом переформатувати існуючий КЦ, оскільки не було системності.
Перенесла КЦ із АМО срм на Key срм. Автоматизувала всі звіти, точки контролю, продуктивність менеджерів.
Змінила підхід до продажу із агресивного на турботу про клієнта.
Впровадила нові стандарти спілкування з клієнтами. Взяла на роботу нових менеджерів, сформувала систему навчання.

Керівник відділу продажу та підтримки

from 07.2021 to now (2 years 10 months)
Твій склад, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Створила відділ продажу у компанії, яка надає послуги фулфілменту для Маркетплейсів у Європі.
Набирала, навчала та адптувала персонал. Перші три місяці самостійно проводила усі презентації та перемовини із потенційними клієнтами, конвертуючі їх у існуючих.
В подальшому навчалася сама і параллельно навчала персонал усім правилам роботи з маркетплейсами аби повноцінно надавати послуги на усіх етапах роботи. А саме, підготовка товара в залежності від вимог маркетплейсу, робота з особистими кабінетами селлерів, якщо потрібно. Ведення фінансових відносин клієнта та фулфілмента (розрахунок заборгованості, контроль оплат).

Керівник колл-центру

from 06.2020 to 02.2022 (1 year 8 months)
Goldenpatch, Москва (Роздрібна торгівля)

Досягнення - повне перезавантаження "старого" КЦ. Скорочення витрат на обслуговування кц на 6к доларів на місяць. Збільшення середнього чека на 15% за рахунок додаткового продажу.
Обов'язки: Підбір, навчання та адаптація персоналу, написання скриптів, впровадження всіх каналів зв'язку, за допомогою автоматизації (IP телефонія, он-лайн чат, інстаграм, Вац ап, Телеграм), контроль роботи менеджерів, прослуховування розмов, участь у формуванні товарної матриці магазину , контроль звітності операторів, комунікація зі складом, контроль коректного відвантаження замовлень
Максимальна кількість замовлень, оброблених за робочу зміну – 2000 + одиниць.

Керівник відділу продажу

from 04.2019 to 08.2020 (1 year 4 months)
Sweetpass, Киев (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Розвиток та масштабування обсягів оптових продажів. Створення відділу продажів з 0. Пошук та підбір персоналу. Адаптація працівників. Розробка мотивації (матеріальної та не матеріальної). Навчання менеджерів, написання скриптів. Контроль роботи, координація, допомога менеджерам у пошуку та роботі з клієнтами, а також виконанні фінансових планів. Комунікація з IT фахівцями та контроль виконання ТЗ щодо оптимізації роздрібного сайту. Аналіз руху товарів та участь у формуванні товарної матриці.

Керівник інтернет-магазину

from 09.2017 to 01.2019 (1 year 4 months)
Інтернет-магазин " Эрошоп", Москва (Роздрібна торгівля)

Керування усіма етапами роботи магазину.
- контроль роботи відділів (КЦ, копірайтери, контент-менеджери, IT спеціалісти, склад.)
- написання ТЗ для кожного відділу окремо.
- контроль корректної роботи сайту
- коммунікація з постачальниками
- виконання завдань власника компанії
- участь у формуванні товарної матриці
- аналіз та формування фінансових звітів
- контроль наповнення складу
- апгрейд автоматизацій на рівні усіх відділів

Керівник департаменту обслуговування та відділу продажів

from 12.2012 to 08.2017 (4 years 8 months)
Інтернет-магазин, Москва (Роздрібна торгівля)

1. Організація та контроль робочого процесу від самих витоків (оформлення замовлення клієнтом) і до завершальної стадії (отримання замовлення та повторне замовлення клієнта).
2.Функції кризового менеджера - орієнтація на те, що 80% продажів роблять 20% постійних клієнтів.
3.Звіти щодо якості роботи персоналу.
4.Виконання доручень директора.
5.Підбір, навчання та адаптація персоналу.
6.Створення та впровадження нових скриптів.
6. Робота з email маркетингом (затвердження email-розсилок).
7. Ділове листування з партнерами, клієнтами, вирішення питань клієнтів.
8.Контроль логістів. Укладання договорів із компаніями-логістами, автоматизація всіх етапів доставки, робота з власними кур'єрами.
9. Вирішення питань між вищим керівництвом та персоналом.
10. Робота із власною CRM ( протягом 5 років мі її дописували під власні потреби, тому маю досвід написання ТЗ для IT спеціалістів).

Ведущий менеджер по работе с клиентами

from 09.2009 to 08.2010 (11 months)
"Рекламный мир" (Реклама,маркетинг ,пиар)

Обучение,созданной группы. Контроль клиентской базы,документации,непосредственная работа с клиентами( размещение рекламной информации на собственных носителях-бигборды,биллборды,ситилайты,троллы,полиграфия.А также в медианосителях партнеров-радио,газета,интернет),

Ведущий менеджер по работе с клиентами

from 04.2008 to 11.2009 (1 year 7 months)
Медиа Корпорация "RIA" (Реклама,пиар)

Работа с клиентами- активный поиск клиентов.Размещение рекламы в собственных медианосителях(газета,журнал,радио,интерент). В следствии успешной работы,через 10мес. стала набирать молодых ребят,учить их нюансам работы,контролировать их работу.Параллельно продолжала работать с основной группой клиентов. Также занималась организацией различных мероприятий,ивентов,вечеров,промо-акций.

Education

Днепропетровский мед. университет

Лечебное дело, Днепропетровск
Higher, from 2003 to 2011 (8 years 3 months)

Additional education and certificates

PRO курс по емеил-маркетингу

2016

Knowledge and skills

Пользователь ПК Управлінські навички Побудова відділу продажу Уміння аналізувати Ведення CRM Користувач Бітрікс24 Внедрение CRM Продаж B2B Впровадження системи KPI Продаж B2C

Language proficiencies

English — average

Additional information

Маю досить об'ємний досвід у роботі електронної комерції, особливо що стосується продажів. С більшістю CRM я на "ТИ". Розумію і знаю як автоматизувати та структурувати бізнес у Єкомі.
Вмію бачити картину вцілому і організовувати роботу на всіх етапах. Живу і працюю за принципом, що багато знаю, а що не знаю - те вивчу.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: