Анна
Менеджер, адміністратор, діловод, помічник бухгалтера (відділ кадрів)
- Age:
- 43 years
- City of residence:
- Fastiv
- Ready to work:
- Fastiv, Remote
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/8877922
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
вул. Cічових Стрільців, буд.24 ● м. Фастів, Київської обл.● 08500 ● тел.[
Мета
Працевлаштування на посаду
Розглядаю вакансії менеджера, помічника бухгалтера, адміністратора, фахівця з діловодства, пропозиції віддаленої роботи тощо.
Професійні навички
Менеджера по роботі з клієнтами
• Ведення і підтримку поточної бази клієнтів,пошук нових;
• Прийом і обробка заявок на товар;
• Робота з первинною бухгалтерією;
• Консультування клієнтів по телефону;
• Контроль і відстеження відвантажень, взаємодія з транспортними компаніями;
• Контроль дебіторської заборгованості;
• Робота з клієнтом по поточних питань, вирішення спірних питань, претензій за якістю наданих товарів і послуг.
• навички активних / прямих продажів;
• навички контролю логістики;
• навички розміщення реклами в Інтернеті;
• навички складання комерційних пропозицій;
• навички оформлення договорів поставки / про надання послуг;
• вміння спілкуватися з людьми;
• вміння працювати в команді;
• вміння планувати і організовувати свій робочий день.
Фахівця з діловодства
• Ведення в установленому порядку оперативного розгляду та реєстрації документів, що надходять, формування автоматизованої бази даних вхідної кореспонденції та здійснення роботи з інформаційними масивами, що в ній накопичуються.
• Забезпечення невідкладного доведення найважливіших документів, які містять інформацію з принципових питань діяльності до керівництва та до його безпосередніх виконавців.
• Забезпечення реєстрації, оформлення та розсилки вихідної кореспонденції.
• Розробка проектів нормативно-правових актів, розпорядчих документів, методичних рекомендацій, що регламентують порядок роботи з документами, зі зверненнями громадян, здійснення контролю за виконавською дисципліною
Помічника бухгалтера
Досвід роботи
2006р. – 2015р.
Державна служба України з лікарських засобів
Посада: заступник начальника Адміністративного відділу
2015р.-2022р. ПП «Фірма КАРЕ», ТОВ «К-2 Інвестмент»
Посада: Менеджер по роботі з клієнтами
серпень-жовтень 2023 р. ТОВ «Український сад»
Посада: Помічник бухгалтера
Освіта
1998-2003 рр.
Національний Аграрний Університет, м.Київ,
факультет захисту рослин,
Магістратура
Кваліфікація: агроном-дослідник із захисту рослин
Додаткові відомості
• Англійська мова – рівень В1,українська –вільно.
• ПК – досвідчений користувач (повний пакет програм MS Office, Megapolis-документообіг,навігація в Internet, довідково-інформаційні
• 1С(первинна бухгалтерія) частково
• Знання оргтехніки (міні-атс, ксерокс, факс, принтер, сканер).
•
Особисті дані
Д.н. 11 березня 1981 р.
Одружена
Маю доньку
Особисті і ділові якості
активна життєва позиція;
аналітичний склад розуму;
здатність швидко навчатися;
висока працездатність;
грамотна мова;
дисциплінованість;
бажання працювати і заробляти;
комунікабельність;
багатозадачність;
організованість;
;
цілеспрямованість;
енергійність.
Similar candidates
HR-менеджер, асистент HR-менеджера, HR-адміністратор
Remote, Kyiv
HR manager, Recruitment Lead, менеджер з персоналу, інспектор відділу кадрів
Remote, Kyiv
Інспектор з кадрів, менеджер з персоналу, діловод, адміністратор
Remote, Zaporizhzhia
Інспектор відділу кадрів, бухгалтер, HR-менеджер
14000 UAH, Remote, Dnipro, Kamianske
Помощник по кадрам, бухгалтер, администратор, офис-менеджер
15000 UAH, Remote, Kyiv