Resume from June 21, 2023 File

Оксана

Бухгалтер з первинної документації

Age:
39 years
City:
Odesa

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Cтепанюк Оксана Іванівна

Початковий оклад: згідно штатного розкладу.
Тип роботи: он-лайн не повний робочий день, за напрямком первинної бухгалтерії ( заведення документів в програмне забезпечення 1С).
Особисті відомості:
Місце проживання:м. Миколаїв, вул. Генерала Карпенка буд.25 кв.35. ( на сьогоднішній день статус «ВПО» -м. Одеса, вул. Шилова, буд.31, кв.2
Тел. моб.[open contact info](look above in the "contact info" section).

Освіта:
2002-2004р.Миколаївький торгово-економічний кооперативний технікум за спеціальністю «Банківська справа» і здобула кваліфікацію молодшого спеціаліста банківської справи з відзнакою.

2004-2007р. Міжрегіональна Академія управління персоналом і отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Фінанси» та здобула кваліфікацію економіста, фінансового менеджера.

2015 р. Інститут післядипломної освіти ЧДУ ім. Петра Могили : «Сучасні інформаційні технології аналізу та обробки даних на підприємствах .

Дата народження: 18 листопада 1984 р.
Стать: Жіноча
Сімейний стан: заміжня, маю двох дітей: 2011 р.н. та 2015 р.н.

Мета:
Отримати нові знання. Розвинути навики та закріпити отримані теоретичні та практичні знання на практиці. Досягти посад: головного економіста, заступника начальника відділення та начальника відділення (поступово).

Ключова інформація:
Знання ПК- користувач;
MS Dos, Windows, MS Office(word, excel, power point) Outlook Express, Internet Explorer, Photoshop(рівень користувача).
МЕДОК, 1С8, Клієнт-Банк.
Знання банківських програм:
IBM Lotus, Western Union, Aval Express, банківська аналітична система, АРМБ2,Банк Мастер, sr.Bank та інші.

Відрядження:
Можливі короткострокові.

Досвід роботи:

Економіст в ПАТ БАНК ВОСТОК з березня 2020року по теперішній час.

Бухгалтер в громадській організації (робота з держказначейством) неофіційно з 01.11.2019 по лютий 2020 рік.

Бухгалтер ТОВ Швейна Фабрика «Текстиль-2000» з 01.04.2018 по 31.10.2019

Обов’язки та досягнення:
- видача та супроводження активних операцій в банківській системі ;
- здійснення операцій по прийняттю, обліку первинної документації;
- перевірка отриманих первинних документів за формою та змістом;
- систематизація отриманих первинних документів, перенесення інформації, відображеної в цих документах в базу підприємства 1С 8 Бухгалтерія (рах.111,201,203,207,221,23,281,301,311, 361,371,631,91,92,93).
- забезпечувати збереження бухгалтерських документів;
- вчасно оформлювати прихідні накладні на товарний ассортимент;
- здійснення реєстрації документів що надходять у підрозділ бухгалтерського обліку;
- комплектування документів у хронологічному порядку, що забезпечує зручність користування ними при потребі перевірки.

Менеджер з регіонального розвитку споживчого кредитування фізичних осіб ОТП Банку 2013-2014 рр.

Економіст Миколаївського відділення АТ «Дельта Банк» грудень 2010р. по вересень 2013р.

Обов’язки та досягнення:
- відкриття, супроводження, розрахунково-касове обслуговування депозитних, поточних , карткових рахунків фізичних осіб;
- внесення даних до БД банку;
- робота з безготівковою оплатою;
- прийом заявок та подальше супроводження клієнтів по програмі кредитування фізичних осіб(кредити готівкою, кредити на споживчі цілі);
- видача кредитів;
- подальше супроводження кредитів;
- активне залучення клієнтів

Менеджер з регіонального розвитку карткового бізнесу Миколаївського відділення АТ «Дельта Банк» жовтень 2010-грудень 2010р.

Обов’язки та досягнення:
- залучення нових клієнтів;
- робота з потенційними та вже існуючими клієнтами банку на всіх стадіях кредитування: проведення переговорів з клієнтом, збір необхідного «пакету документів», його аналіз, робота з відповідними службами банку, оформлення кредиту, його супроводження до моменту погашення, робота з клієнтами по виявленню потреб у користуванні іншими банківськими продуктами;
- формування статистичної та аналітичної звітності;
- робота з проблемною заборгованістю, реструктуризація кредитної заборгованості у відповідності до внутрішніх нормативних актів та вимог НБУ.

Економіст Миколаївського відділення АТ «Дельта Банк» квітень 2010р-жовтень 2010р

Керівник регіонального структурного підрозділу ПП «Ізімедікс-Україна» липень 2009р-лютий 2010р.

Обов’язки та досягнення:
- розширення мережі філій по всій Україні;
- налагодження роботи існуючих філіалів, контроль виконання поставлених задач та планів менеджерами з продажу;
- ведення звітності, заведення інформації по клієнту в БД підприємства , робота в 1С;
- ведення переговорів з оптовими клієнтами та підписання з ними договорів на постійне обслуговування;
- залучення нових оптових клієнтів.

Провідний економіст відділу роздрібного обслуговування малого та середнього бізнесу управління роздрібних продаж МОФ АКБ «Укрсоцбанк» вересень 2007- липень 2009р.

Обов’язки та досягнення:
- ведення переговорів з клієнтами, аналіз фінансового стану, подання і захист програм кредитування на кредитному комітеті, супровід клієнтів протягом всього періоду співпраці з ними, документальне оформлення всіх операцій;(кредити під заставу майна до 1,5 млн.грн.)
- підготовка пакета документів для укладення договорів та надання кредитів. Аналіз фінансового стану юридичних осіб. Документальне оформлення всіх договорів (кредити, позики) і бухгалтерських проводок протягом строку кредитування. Коректування даних по всіх договорах на звітну дату. Моніторинг кредитного портфеля на постійній основі. Перевірка стану застави за місцем її перебування. Банківські гарантії. Подання всіх кредитних проектів на розгляд кредитного комітету;
- робота з потенційними та вже існуючими клієнтами банку на всіх стадіях кредитування: проведення переговорів з клієнтом, збір необхідного «пакету документів», його аналіз, робота з відповідними службами банку, винесення заявки на Кредитний Комітет, оформлення кредиту, його супроводження до моменту погашення, робота з клієнтами по виявленню потреб у користуванні іншими банківськими продуктами; формування статистичної та аналітичної звітності; робота з проблемною заборгованістю, реструктуризація кредитної заборгованості у відповідності до внутрішніх нормативних актів та вимог НБУ.
- пошук та залучення потенційних клієнтів; розгляд пакету документів клієнта, розрахунок і аналіз фін. стану клієнта; кредитування юридичних та фізичних осіб, надання гарантій; моніторинг та супроводження кредитних угод; формування статистичної та аналітичної звітності; забезпечення якісної і прибуткової діяльності філії;
- відкриття, супроводження, розрахунково-касове обслуговування депозитних, поточних , карткових рахунків юридичних осіб;
- внесення даних до БД банку;
- формування договорів по депозитних або поточних рахунках юр.осіб;
- формування пакету документів юр.осіб;
- зарахування, зняття коштів з рахунків безготівкове перерахування коштів
- супроводження та розрахунково-касове обслуговування поточних рахунків юридичних осіб в національній валюті;
- робота з безготівковою оплатою;
- обслуговування електронних платежів за системою Інтернет Клієнт Банк;
- поточне супроводження рахунків;
- прийом заявок та подальше супроводження клієнтів по програмі кредитування фізичних осіб підприємців (авто кредитування, кредити готівкою, кредити на споживчі цілі до 1,5 млн.грн.).
- прийом кредитних заявок;
- винесення заявки на кредитний комітет;
- оцінка фінансового стану позичальника;
- видача кредитів;
- подальше супроводження кредитів;

З червня 2004 року по вересень 2007 року працювала на посадах: касира, економіста 1 категорії та головного економіста Миколаївського відділення «Фінансово- кредитний центр» МОД АППБ «Аваль»

Обов’язки та досягнення:
- відкриття, супроводження, розрахунково-касове обслуговування депозитних, поточних , карткових рахунків фізичних осіб;
- внесення даних до БД банку;
- поточне супроводження рахунків;
- робота з зовнішніми системами переказів.
- ведення бухгалтерських документів ОДБ;
- ведення поточної та господарської документації відділення;
- інвентаризація юридичних справ фізичних осіб по депозитам;
- відкриття та закриття відділення та операційного дня в програмі «Банк мастер»;

Додаткова освіта
Тренінг обслуговування клієнтів по платіжним карткам МОД АППБ «Аваль»
Тренінг з продажу банківських продуктів АКБ «Укрсоцбанк»
ДНЗ Миколаївське вище професійне училище технологій та дизайну (2015 р. 6міс.)

Знання мов
Українська - вільно, російська – вільно.

Особисті якості
Швидко навчаюсь, тягнусь до знань.
Комунікабельність, ініціативність, відповідальність, дисциплінованість, хороше виконання поставлених завдань, організаторські здібності.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: