Resume from October 18, 2023 File

Софія

Бухгалтер

Age:
51 years
City:
Kamianske

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Топол Софія Анатоліївна
Topol Sofia
Дата народження: 19.08.1972
Місто: Нікополь
Моб. телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Ціль: посада бухгалтера,
Освіта:
вересень 1996 р. – червень 2006 р «Нікопольський економічний університет»,
факультет «Економічний» спеціальність «Облік та аудит», диплом бакалавра
(заочна форма навчання), диплом спеціаліста (заочна форма навчання).

Досвід роботи:

Бухгалтер
березен 2020р.і по теперешній час ТОВ Укрбудінжиниринг м.Нікополь
Функціональні обов’язки:
— складання бухгалтерської та податкової звітності;
— розрахунок заробітної плати;
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок
з контрагентами);

— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
— облік ТМЦ, облік основних засобів.

Бухгалтер
грудень 2017 р. – березен 2020р. КП «Міськавтодор-1» НМР м.Нікополь
Функціональні обов’язки:
— ведення бухгалтерського обліку в повному обсязі;
— постановка обліку виробничих операцій;
— складання бухгалтерської та податкової звітності;
— розрахунок заробітної плати;
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок
з контрагентами);
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
— облік ТМЦ, облік основних засобів.

Бухгалтер
вересень 2014 р. –грудень 2017 р. ДЮСШ «Електрометалург» м.Нікополь
Функціональні обов’язки:
— ведення бухгалтерського обліку в повному обсязі;
— постановка обліку виробничих операцій;
— складання бухгалтерської та податкової звітності;
— ведення кадрової документації;
— розрахунок заробітної плати;
— укладання договорів.
Бухгалтер
серпень 2007 р. – жовтень 2008 р. СК «Електрометалург» м.Нікополь
Функціональні обов’язки:
— касові операції;
— бух облік матеріалів;
— виставлення рахунків клієнтам;

Бухгалтер
Листопад 2003 р. – липень 2007 р. ЗАТ «Козак» м.Нікополь
Функціональні обов’язки:
— ведення бухгалтерського обліку в повному обсязі;
— постановка обліку виробничих операцій;
— складання бухгалтерської та податкової звітності;
— ведення кадрової документації;
— розрахунок заробітної плати;
— укладання договорів.

Бухгалтер
Березень 2000 р. – квітень 2002 р. УТНП магазин «МРІЯ» м.Нікополь
Функціональні обов’язки:
— ведення бухгалтерського та податкового обліку;
— здійснення банківських операцій;
— надання оперативної інформації по залишках, контроль своєчасності платежів,
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок
з контрагентами);

Бухгалтер
Вересень1993р. – жовтень 1997 р. ЗАТ Укрелектрочермет» м. Орджонікідзе.
Функціональні обов’язки:
— контроль складських залишків, контроль за списанням товару зі складу;
— розрахунок заробітної плати (відрядно-преміальна, погодинна форма оплати
праці;
— розрахунок лікарняних листів;
— розрахунок відпускних;
— формування документації по списанню товарів;
— участь в проведенні інвентаризації.

Бухгалтер
лютий 1992 р. – серпень 1993р. «Будівельне управління № 3», м. Орджонікідзе
Функціональні обов’язки:
— розрахунок заробітної плати (відрядно-преміальна, погодинна форма оплати
праці;
— розрахунок лікарняних листів;
— розрахунок відпускних;

Бухгалтер
Липень 1990р. – лютий 1992р. «Будівельне управління № 2», м. Орджонікідзе
Функціональні обов’язки:
— розрахунок заробітної плати (відрядно-преміальна, погодинна форма оплати
праці;
— розрахунок лікарняних листів;
— розрахунок відпускних;

Професійні навички:
— володію комп’ютером (Знання MS Office, 1— облік ТМЦ, С: Бухгалтерія, Медок.);
— володіння оргтехнікою: факс, принтер, сканер, копіювальне обладнання;
— досвід ведення бухгалтерського та податкового обліку від первинної
документації до формування та здачі звітності до контролюючих органів;
— досвід роботи з контролюючими органами та зовнішніми аудиторами;
— досвід проходження перевірок контролюючими органами;
— уміння працювати в системах «Банк-Клієнт», «Інтернет-банк»; «Мережа»,
«СДО»
— досвід формування платіжних доручень і вимог;
— знання податкового законодавства;
— уміння працювати в команді;
— навички управління персоналом;
— навички ведення податкової звітності;
— грамотна письмова і усна мова;
— знання мов: українська — рідна; російська – вільно володію;

Особисті якості:
Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість,
психологічна та фізична стійкість, уміння виконувати декілька задач одночасно,
слухати співрозмовника.

Додаткова інформація:
Сімейний стан: заміжня.
Діти: так.
Можливість відряджень: так.
Хобі: читання, вишивання биссером.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: