Resume from May 10, 2024 File

Оксана

Головний бухгалтер

Age:
47 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

The file contains 2 more pages.

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

​ Чернишенко Оксана Петрівна

Головний бухгалтер
Повна зайнятість.
Заробітня платня від 60000 грн.
Дата народження:
5 грудня 1976
Контактна інформація
Місто : Київ
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Ел. пошта: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Досвід роботи

Головний бухгалтер
з 10.2023 по теперішній час
ТОВ "КЕРТ" (12 компаній ( готель "Алфавіто")
- касові апарати , акцизні операції, ведення усіх участків роботи, плюс подача місячної , квартальної та річної звітності, оренда землі, нерухомість.
- керівництво бухгалтерією (4 бухгалтера)
Головний бухгалтер
з 2023
ТОВ "Згода Лано" (виробництво пестицидів та іншої агрохімічної продукції)
- керівництво бухгалтерією (3 бухгалтера)
Головний бухгалтер
з 12.2021 по 12.22
ТОВ "КОРАНТО" (9 магазинів, кафе та ФОП, штат приблизно 50 працівників)
- роздрібна торгівля ;
- контроль та отримання акцизних ліцензій ;
- контроль за веденням книг КУРО та касових операцій ;
- регістрація в ДФС касових апаратів ( 9 штук) ;
- ведення бухгалтерського обліку у відповідності з вимогами діючого законодавства України;
- касові апарати , акцизні операції, ведення усіх участків роботи, плюс подача місячної , квартальної та річної звітності ;
- керівництво бухгалтерією (3 бухгалтера)

Головний бухгалтер
з 2.2021 по 11.2021
ТОВ "Хотел Менеджмент" (12 компаній ( ТОВ) і 5 ФОПів, штат приблизно 100 працівників)
- оренда нерухомості , готель «Братислава» , 4 ресторани, 3 бази відпочинку, холодильна база , нерухомість та земля у власності в різних регіонах України ;
- касові апарати , акцизні операції, ведення усіх участків роботи, плюс подача місячної , квартальної та річної звітності ;
- керівництво бухгалтерією (4 бухгалтера)

Головний бухгалтер
З 04.2019 по 01.2021
ТОВ «Близнюки Камікадзе» ( три бари та ресторан , штат більше 100 працівників)
- ведення бухгалтерского обліку у відповідності з вимогами діючого законодавства України;
- підготовка всіх форм фінансової, податкової, статистичної , внутрішньої управлінської звітності згідно стандартам компанії;
- акцизна звітність ;
- досвід разробки та впровадження програм обліку разом з програмістами -1С 8.3 УТП, впровадження управлінського обліку, проекти обліку для різних підрозділів компаній.
- вдосконалення та оптимінізація системи оподаткування, управління грошовими потоками;
- робота з контролюючими органами, успішне проходження перевірок;
- відкриття нових підрозділів ;
- роздрібна торгівля спиртним та продуктами харчування;
- управління бухгалтерією з 5 чоловік;
- формування облікової та податкової політики підприємства;
- фінансове планування доходів та витрат підприємства;
- контроль та отримання акцизних ліцензій ;
- контроль за веденням книг КУРО та касових операцій ;
- регістрація в ДФС касових апаратів ( 15 штук) ;
- робота з програмним продуктом Профіт для роздрібної сітки ;
- вичитка та підписання договорів з постачальниками
- робота з торгово-промисловою палатою України по регістрації форс - мажорних обставин та отримання позитивного висновку .

Головний бухгалтер
з 10.2018 по 03.2019
ТОВ "Будівельний двір" (4 торгові площадки, штат 270 працівників)
- оптова та роздрібна торгівля будматеріалами
- імпорт товару (Китай , Німеччина, Білорусія та Англія)
- касові апарати

Головний бухгалтер
з 03.2018 по 10.2018
ТОВ «Край Солодощів»
- ведення бухгалтерії з нуля;
- оптова торгівля, імпорт (Турція);
- ведення всіх бухгалтерских участків роботи и т. д.

Головний бухгалтер
з 02.2016 по 10.2017
ПО "Ломбард ТОВ «Надал» і Компанія»"
- бюджетне планування та контроль кредитного портфеля, супровід грошових надходжень та виплат, прогнозування та аналіз дохідних та витратних статей, оптимізація оподаткування;
- забеспечення правильного нарахування і своєчасного перерахування платежів в державні та місцеві бюджети;
- автоматизація обліку в 1С:7 та 8, постановка задач відділу IT (впровадження системи 1С:8 на підприємстві);
- успішний досвід проходження планових і непланових перевірок контролюючими органами; взаємодія з аудиторами;
- розработка облікової політики підприємства, посадових інструкцій підлеглих та регламентних процедур;
- контроль ведення КУРО та обліку операцій через РРО;
- проведення об’язкових аудиторських перевірок та оприлюднення їх в фінансових видавництвах
- проведення інвентаризації ОЗ та МШП, контроль відображення результатів інвентаризацій, контроль правильності заповнення документів;
- ведение декількох юридичних осіб на загальній системі оподаткування.

Головний бухгалтер
с обов’язками фінансового директора
з 03.2013 по 12.2015
ТОВ "Ево Ленд Девелопмент",ТОВ "Буд-Інвест", ТОВ "Оверштаг”
- контроль ведення всіх участків бухгалтерського і податкового обліку у відповідності з законодавством України;
- складання всіх форм звітності: податкової, статистичної, управлінської;
- організація та контроль роботи бухгалтерії, складання внутрішньої звітності;
- валютний контроль операцій;
- формування та облік собівартості реалізованої продукції;
- робота з банками по оформленню документації для отримання кредитів, овердрафту;
- оренда, будівництво, цінні папери;
- досвід прохождення перевірок контролюючими органами;
Головний бухгалтер
З 01.2004 по 11.2017
ТОВ «Лайнком системс», ПП «Бам -Імпекс», ГО Універсальна екзаменаційна сітка CIPAEN в Україні»:
(оптова торговля, послуги, ВЕД, виробництво, рестораний бізнес)
- організація і контроль ведення бухгалтерского та податкового обліку у відповідності з законодавством України;
- аналіз господарської діяльності підприємства, оптимінізація оподаткування;
- керівництво колективом бухгалтерії (5 чоловік); координація та організація работи всіх участків бухгалтерії;
- облік виробництва готової продукції, формування собівартості, розроботка калькуляційних карток;
- складання податкової, статистичної та управлінської звітності.
- досвід проходження перевірок, работи з перевіряючими органами.

Головний бухгалтер
з 01.02.2000 по 15.05.2015
ТОВ «Телеком Центр» (оптова торгівля, послуги, ЗЕД)
- складання податкової, статистичної звітності;
- ведення участка Основні засоби та МШП (обробка первинної документації, введення в експлуатацію, нарахування амортизації, проведення інвентаризації);
- ведення реєстра податкових накладних;
- облік виробництва готової продукції, формування собівартості, розробка калькуляційних карток;
- облік банківських операцій (проведення банківських виписок, нарахування процентів по кредитах; валютні операції).
- виробниче та економічне планування:
- складання місячних, квартальних та річних виробничих планів, контроль за їх виконанням, бюджетування.
- аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства:
- управління затратами та аналіз собівартості, складання планових і звітних калькуляцій собівартості продукції;
- складання і управління фінансовими потоками;
- контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
- податкова стратегія і оптимізація оподаткування;
- аналіз ключевих показників діяльності компанії;
- складання бізнес-планів для отримання кредитів, а також для участі в тендерних проектах;
- постановка задач, аналіз і формалізація вимог до системи управлення фінансами, управління виробничими та фінансовими потоками.

Освіта
Державна агроекологічна академія України : Облік та аудит, спеціальність бухгалтер-економіст , м. Житомир,
Вища, з 09.1995 по 03.2000 р.р.
Додаткова освіта
Диплом аудитора категорії А, свідоцтво для головних бухгалтерів та директорів ломбардів.
Професійні навики
Навики роботи з комп’ютером
Досвідчений користувач пакета MS Office (Excel, Word), 1С 7.7, 1C 8.2, 1C 8.3, М.E.Doc, Клієнт - Банк; Р-Кипер, Профіт,Фіделіо, Особистий кабінет платника податків

Додаткова інформація
•Стаж роботи головним бухгалтером більше 21 років;
•Досвід работи на підприємствах, які займаються реалізацією послуг; роздрібною та оптовою торгівлею, виробництвом, орендою нерухомістю, ЗЕД, рестораним та готельним бізнесом, будівництвом.
•Особисті якості: організованість, відповідальність, справедливість, адаптивність, самостійність, вміння приймати вчасно правильні рішення, увага до ризиків, вміння аналізувати і структуризувати інформацію, здатність вбачати варіанти, прагнення до підвищення професійного рівня, комунікабельність та оптимізм .

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: