• PRO

Вікторія

Бухгалтер з ведення ФОП, 30 000 UAH

Employment type:
full-time, part-time
Age:
26 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and Instagram.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Бухгалтер по веденню ФОП

from 04.2023 to 07.2025 (2 years 3 months)
Центр бухгалтерських послуг, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Працювала з оформленням ліцензій, здача звітів, як по найманим, так квартальні та річні 2 та 3 група, реєстрація кас, інтергація платіжних систем, робота з налаштування терміналів з касами, ведення книги доходів, клієнт-банк, робота з кадровим обліком , нарахування заробітної плати (виплата), створення рахунків, актів, видаткових накладних, робота з первинною документацією, вела понад 50 ФОП, у більшості ФОП було ПРРО та РРО, впевнено з ним працювала, реєстрація харчових потужностей для
закладів харчування, також працювала з загальною системою оподаткування, подача і розрахунок акцизу на загальній системі

Адміністратор

from 10.2022 to 03.2023 (5 months)
Look, салон красоты, Київ (Краса, фітнес, спорт)

Робота з графіками для спеціалістів, збір інформації від менеджерів, контроль за роботою менеджерів, ведення 1с, пошук нових клієнтів

Бухгалтер

from 01.2018 to 02.2023 (5 years 1 month)
ТОВ ВДОМАЛАД, Київ (Приватні особи)

Нарахування і виплата заробітної плати (лікарняні, відпускні, аліменти), робота зі звітністю по найманим працівникам 4ДФ, робота в 1с та медок, створення рахунків фактур та рахунків на сплату, клієнт-банк

Education

МНТУ

Фінанси та кредит, Київ
Higher, from 2017 to 2020 (3 years)

Knowledge and skills

  • Розрахунок лікарняних
  • Старанність
  • Водійські права кат. B
  • Відповідальність
  • MS Excel
  • MS Word
  • M.E.Doc
  • BAS Бухгалтерія
  • 1С:Бухгалтерія
  • Клієнт-Банк
  • Бухгалтерський облік (роздріб)
  • Ведення кадрового обліку
  • Користувач 1С
  • Сервіс Вчасно
  • Користувач BAS
  • FREDO Звіт
  • Уважність
  • Уміння працювати в режимі багатозадачності
  • Комунікабельність

Language proficiencies

English — average

Additional information

Дуже старанна у роботі, відповідальність до ведення всіх процесів, працювала в аутсорсингу, вела понад 50 ФОП, ведення кадрів, реєстрація кас, налаштування терміналів, реєстрація ліцензій, ведення книг доходів, подача звітності, інтеграції з платіжними системами , сплата
податків і зарплат через банк, ведення
первинної документації, також впевнено
працюю з ПРРО та РРО, також працювала з загальною системою оподаткування, подача і розрахунок акцизу на загальній системі

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: