- File
Олена
Бухгалтер, помічник, заступник директора, державний інспектор ДПС
- Considering positions:
- Бухгалтер, помічник, заступник директора, державний інспектор ДПС, Адміністратор, інспектор відділу кадрів, економіст, помічник депутата
- Age:
- 48 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/9009794/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Рік народження: 1976
Адреса мешкання: м. Київ, вул. Вітряні гори,17/41
Адреса реєстрації: Донецька область, м. Лиман, вул. Комунальна,14/16
моб. [
e-mail: [
МЕТА: Працевлаштування на посади: бухгалтера, адміністратора, помічника директора, заступника директора, інспектора відділу кадрів, економіста, державного інспектора
Освіта:
1995-2000 р. Харківський державний аграрний університет ім. В.В. Докучаєва. Спеціальність: облік і аудит. Кваліфікація: економіст з бухгалтерського обліку і фінансів.
Досвід роботи:
2023-2025 ФОП Ковтун А.Л. Посада: бухгалтер.
Обов'язки:
– ведення дистанційно бухгалтерського, кадрового, податкового обліку, складання та реєстрація податкових накладних, облік ПДВ, підготовка та здача всіх видів звітності ФОП, підготовка документів для електронних ключів, консультування зі змін податкового законодавства.
2022-2023р. КП «Лиманський Зеленбуд». Посада: головний бухгалтер.
Обов'язки:
– робота дистанційно з документами у програмах Медок, Мережа,СДО. Підготовка Планів використання бюджетних коштів, довідок про зміни до планів використання бюджетних коштів, реєстрація і подання у ДКСУ юридичних та фінансових зобов’язань, платіжних доручень для розрахунків з різними дебіторами, кредиторами та з робітниками по заробітній платі. Облік ПДВ: Складання, реєстрація в ЄДРПН виданих податкових накладних на підставі ж.о-2, подання щомісячної звітності з ПДВ до ДПС. Інша звітність до казначейства, статистики, ДПС (фінзвітність, декларація з екологічного податку, декларація податку на землю, декларація на прибуток), ведення Головної книги, підготовка документів для електронних ключів, підготовка заяви про неможливість виконання податкових обов’язків, складання штатного розпису, контроль змін податкового законодавства тощо.
2020-2022р. Фізична особа-підприємець Калиновська О.Б.
Обов'язки:
– підготовка документів та реєстрація ФОП та ТОВ, ведення бухгалтерського, кадрового, податкового обліку, складання та реєстрація податкових накладних, облік ПДВ, підготовка та здача всіх видів звітності ФОП та ТОВ, надання бухгалтерських послуг дистанційно, підготовка документів для електронних ключів, консультування зі змін податкового законодавства.
2010-2020р. ФОП Валентинова Л.О. Посада: економіст з бухгалтерського обліку та аналізу господарської діяльності.
Обов’язки:
- підготовка документів та реєстрація ФОП та ТОВ, ведення бухгалтерського, кадрового, податкового обліку, складання та реєстрація податкових накладних, облік ПДВ, підготовка та здача всіх видів звітності ФОП та ТОВ, надання бухгалтерських послуг дистанційно.
2002-2010 Відділення ВД Фонду СС від нещасних випадків в Донецькій області в м. Красний Лиман. Посада: Головний спеціаліст, провідний спеціаліст сектору бухгалтерського обліку, страхових внесків та фінансів
Обов’язки:
• облік страхових внесків, прийом звітності, оброблення лікарняних листів, ведення
претензійної роботи, підготовка платіжних доручень, робота з Держказначейством, нарахування заробітної плати тощо
Професійні та особисті якості:
Відповідальність, уважність, цілеспрямованість, організаторські та керівні здібності, здатність швидко засвоювати нові знання, аналітичне мислення, уважність, бажання навчатися, соціальність, здатність приймати відповідальні рішення для найбільш ефективного досягнення результату, робота в команді, комунікабельність, вільне володіння українською та російською мовою.
Додаткова інформація:
Впевнений користувач ПК, (Word, Excel), вміння працювати з базами даних: MS Office, Internet, e-mail, M.E.Doc, електронний кабінет ДПС, Дія, постійний доступ до Інтернету.
Similar candidates
-
Заступник керівника
80000 UAH, Kyiv, Kropyvnytskyi -
Помічник керівника
Kyiv, Remote -
Керівник
40000 UAH, Kyiv, Remote -
Директор, заступник директора, керівник відділу, менеджер
55000 UAH, Kyiv -
Помічник керівника
30000 UAH, Kyiv, Chernihiv -
Начальник відділу з управляння персоналом
50000 UAH, Kyiv, Kharkiv