Resume from May 7, 2024 File

Ірина

Інспектор відділу кадрів

Age:
56 years
City:
Cherkasy

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Хотинська Ірина Юріївна
Черкаси, вул. Ватутіна б. 229 кв. 32
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

ЦІЛЬ
Шукаю перспективну роботу за спеціальностями :
• Менеджер по персоналу
• Начальник відділу кадрів
• Старший інспектор відділу кадрів

ДОСВІД РОБОТИ
З 20.10.2022 по 25.09.2023 р. інспектор відділу кадрів ПП «Влада-7»
З 2018 - 12.10.2022 р. менеджер по персоналу в роздрібній мережі магазинів продуктів харчування «Делікат» ( більш ніж 700 людей)
З 14.10. 2010 - 30.11.2017 р. начальник відділу кадрів групи компаній «Брилюкс».( до 300 людей)
З березня 2007 - жовтень 2010 р. начальник відділу кадрів ТОВ «Світ ласощів» (більш ніж 1000 людей).
З жовтня 2006 - березень 2007 р. менеджер по персоналу ПП Зарудня Е.О. (Кадрова агенція «Іланта». Підбір персоналу по заявках роботодавців)
2004-2006 рр. –начальник відділу кадрів ПП Попудрібко Я.Б. (торговельна мережа «Абсолют») (більш ніж 1000 людей)
1997-2003 гг. – майстер виробничого навчання ЗАТ «Славутич» (курси по перекваліфікації безробітних від обласного центра зайнятості), інспектор відділу кадрів, за сумісництвом.

Додатково: 2006-2007 рр. викладала на курсах з підготовки HR-менеджерів, діловодів, секретарів при кадрових агенціях КА«Біржа праці» та КА«Іланта»

ОБОВ`ЯЗКИ
• Рекрутинг (пошук через об’яви в ЗМІ, соціальні мережі, центр зайнятості, співпрацювала з навчальними закладами, прямий пошук, залучення рекрутингових агенцій)
• Відцифровування трудових книжок
• Ведення кадрового діловодства (накази про прийняття на роботу, облік відпусток, відрядження, кадрові переведення співробітників, звільнення, заохочування та дисциплінарні стягнення, оформлення трудових книжок, особових справ, лікарняних листів, довідок, штатного розпису т.ін.;)
• Взаємодія з державними органами (Державне управління статистики, Державний центр зайнятості)
• Формування кадрового резерву
• Моніторинг ринку праці
• Ведення та облік медичних книжок, контроль проходження медоглядів

ПРОФЕСІЙНІ НАВИКИ ТА ВМІННЯ
• MS Office – впевнене користування
• знання програми 1С: «ЗУП» 8.2, 8.3, УТП – рівень впевнений користувач

ЗНАННЯ МОВ
• Українська, російська.

ІНШЕ
Шкідливі звички - паління. Характер спокійний, урівноважений, але свої погляди відстоюю активно та аргументовано, доброзичлива, комунікабельна, вмію аналізувати та логічно мислити.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: