Resume from March 7, 2024 PRO

Сергій

Аналітик контактного центру

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
40 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Аналітик call-центру/Керівник оперменеджерів

from 07.2022 to 07.2023 (1 year)
Адонис плюс, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

•Робота з сирими даними, визначення цільових функцій, побудова моделей, візуалізація результатів;
•Формування звітів з аналізом виконання плану вхідних дзвінків і консолідація даних;
•Обробка та аналіз великих масивів даних у стислий термін;
•Підготовка щоденних, щотижневих, щомісячних звітів;
•Участь у розробці та процесах, пов'язаних з оптимізацією звітності, аналітики та впровадженні нових проектів;
•Аналіз ефективності маркетингових програм та контроль використання бюджетів за напрямками;
•Консолідація акцій та бонусних програм для відділу маркетингу;
•Розробка та впровадження нових підходів пошуку і аналізу даних, формування аналітичних моделей для прогнозів;
•Підготовка висновків та пропозицій на підставі аналізу даних;
•Створення скриптів, КЛН та прослуховування з наданням зворотнього зв’язку оператору.

Супервайзер контактного центру

from 09.2021 to 05.2022 (8 months)
Аутсорсинговий контактний центр, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

•Створення контактного центру «з нуля» та планування необхідної кількості і оснащення робочих місць;
•Пошук і підбір персоналу, адаптація, навчання та підтримка;
•Підписання договорів з клініками, пошук клієнтів для обслуговування на аутсорсингу;
•Розробка ресурсних моделей;
•Робота з сирими даними, побудова моделей, формування гіпотез і їх валідація, визначення цільових функцій, візуалізація результатів;
•Проведення тендерів для вибору CRM та телефонії для роботи, бюджетування розробка мотивації та KPI, аудит КЦ;
Послуги, що надаються КЦ:
•Прийом дзвінків від застрахованих осіб та організація всього циклу допомоги;
•Робота на медичні центри - обслуговування клієнтів та формування запису в МІС МЦ;
•Навчання співробітників роботі з вхідними каналами в тому числі на замовлення МЦ та СК.

Заступник керівника медичного Call-Сentre

from 09.2019 to 06.2021 (1 year 9 months)
СК Провидна, Київ (Фінанси, банки, страхування)

•Розробка технічних завдань для удосконалення CRM та I.P телефонiї Vicidail - тестування та адаптацiя для потреб асистансу;
•Розробка та впровадження ефективної мотиваційної схеми оплати праці операторів;
•Підготовка аналітичної звітності по запитам суміжних підрозділів;
•Розробка системи контролю якості і реалізація заходів щодо підвищення ефективності роботи операторів;
•Розробка KPI – формування рейтингів операторів та візуалізація дашбордами;
•Оптимізація бізнес процесів для стандартизації обслуговування клієнтів (скрипти, технічні параметри обслуговування);
•Аналітика та звітність по ефективності роботи департамменту;
•Прослуховування та оцінка розмов координаторів по чек-листу;
•Розробка чек-листів, прослуховування та оцінка розмов координаторів за чек-листом;
•Розробка додаткових звітів на запит керівника, структурних підрозділів;
•Стратегічне планування діяльності контактного центру.

HR Менеджер

from 03.2018 to 09.2019 (1 year 6 months)
СГ "ТАС", Київ (Фінанси, банки, страхування)

•Пошук, тестування, відбір IT спеціалістів, SMM-manager, офісний персонал фахівців, керівників та управлінців;
•Моніторинг ринку праці по заробітній платі та формування аналітичних записок для керівництва;
•Підбір персоналу в медичний ассистанс - повна комплектація служби за 2 місяці, після підбору персоналу жодного звільненого працівника.
•Підбір персоналу в юридичний департамент, БЕК офіс, управління адміністративної діяльності, управління врегулювання збитків по всій країні.

HR менеджер

from 08.2017 to 03.2018 (7 months)
Група компаній "Digital-Promo", Київ (IT)

• Пошук, тестування, відбір програмістів, Front-End Developer, Back-End Developer, Web-designer, SMM-manager, SEO та Copywriting.
• Проведення співбесід, навчання; мотивація та контроль виконання особистих планів;
• Проведення міні-тренінгів з телефонних продажів для менеджерів з розробки та продажу veb- сайтів;
• Розробка нової методики із продажу ПЗ;
• Складання щоденних звітів для керівника;
• За час роботи в компанії закривав в середньому 12-ть вакансій на місяць.
• Впровадження ДМС (добровільне медичне страхування) в компанії: підбір страхових компаній, проведення тендеру, розробка програми страхування, проведення переговорів з представниками страхових компаній, аналітичні звіти для керівництва з приводу вибору.

Супервайзер контактного центру

from 01.2017 to 08.2017 (7 months)
СТАЛЬКОМПЛЕКТ, Київ (Металургійна промисловість, металообробка)

•Організація та контроль роботи персоналу (від 10-ти чоловік);
•Планування та контроль досягнення результатів співробітниками відділу;
•Пошук, тестування, відбір потенційних менеджерів з продажу металу;
•Проведення співбесід, навчання; мотивація та контроль виконання особистих планів;
•Створення сприятливого клімату в колективі;
•Ведення переговорів;
•Проведення міні тренінгів з телефонних продажів для менеджерів;
•Розробка нових методів із продажу металу.
•Складання звітів, робота в програмах sip.it-center, Битрікс24, та ін..

Фриланс рекрутер

from 08.2013 to 01.2017 (3 years 5 months)
За договором підряду, Київ (IT)

•Складання опису вакансій, виходячи з вимог до проекту / кандидата, постинг;
•Пошук кандидатів, скрінінг CV, відбір релевантних профілів;
•Проведення телефонних інтерв'ю, далі призначення та узгодження співбесід, проведення HR інтерв'ю;
•Якісне ведення бази кандидатів;
•Ведення повного циклу процесу найму.

Керівник відділу продажів

from 06.2009 to 08.2013 (4 years 2 months)
ПрАТ "МетЛайф", Київ (Фінанси, банки, страхування)

•Організація, планування та контроль досягнення результатів співробітниками відділу (більше 10-ти чоловік);
•Пошук, тестування, відбір потенційних консультантів та менеджерів, ТОР менеджмент;
•Формування та аналіз прогнозів продажів;
•План/факт аналіз продажів за період;
•Проведення співбесід, навчання, мотивація та контроль виконання планів продажу;
•Ведення переговорів та особистий продаж програм із страхування життя;
•Проведення тренінгів з продажу програм страхування для консультантів та менеджерів;
•Розробка нових методів із продажу програм страхування життя.

Провідний спеціаліст відділу статистики та моніторингу.

from 03.2006 to 07.2009 (3 years 4 months)
Міністерство праці та соціальної політики, Київ (Державні організації)

•Контроль, розробка, та зведення статистичної звітності (дані по Україні);
•Написання листів-відповідей стосовно статистичної інформації в Держкомстат, Кабмін і Міністерства;
•Досвід формування та консолідації щоденної, щомісячної, квартальної, піврічної та річної звітності в програмі.

Education

Університет менеджменту освіти

Психологія, Київ
Higher, from 2007 to 2009 (2 years)

Університет ім.Драгоманова

Психологія, практична психологія., Київ
Unfinished higher, from 2005 to 2007 (2 years)

Коледж при університеті ім. Т.Г.Шевченко

Практична психологія, Київ
Unfinished higher, from 2000 to 2003 (3 years)

Експерементальна группа, навчання практичної психології, професорский викладацький склад.

Additional education and certificates

•Рішення та Перспективи (2008 «Емоційне Лідерство» (3 рівня))

2008

•Рішення та Перспективи (2009 НЛП практик)

2009

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MS PowerPoint MS Outlook Бітрікс24 Зведені таблиці АТС Binotel Cisco VICIdial Zimbra Уміння аналізувати Управлінські навички Критичне мислення Стратегічне планування Управління командою

Language proficiencies

  • Russian — fluent
  • Ukrainian — fluent

Additional information

Працюю в програмах 1С, Google таблиці, Excel (Зведені таблиці, великі масиви даних), Word, PowerPoint, Outlook, Бітрікс24, АТС Binotel, Cisco, VICIdial, Zimbra. Знання ринку СК (напрямок ДМС), володію методиками розробки пакетних програм для корпоративних клієнтів за ДМС. Уміння аналізувати, критичне мислення, стратегічне планування, систематизація бізнесу, фінансове планування, впровадження системи KPI.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: