• PRO

Владислав

Unity developer

Employment type:
full-time
Age:
26 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and Instagram.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Unity developer

from 09.2023 to now (1 year 11 months)
Freelance, Дистанційно (IT)

Fortress Tigre:

Пошук безкоштовних ассетів
Редагування спрайтів в Krita
Спрайтова анімація та налаштування спрайтів
Розробка та налаштування UI
Корегування коду
Левел дизайн

2D Games:

Реалцізація механік популярних 2d ігор (Pinball, Knife master, Flappy Bird, Fuel rush...)

Реалізував плавну анімацію, керування та логіку за допомогою DOTween і Unity

Використовував принципи SOLID та патерни проєктування для підтримуваного коду

Створював власні графічні та звукові асети за допомогою Krita, Blender та FL Studio

Впровадив керування свайпом та нахилом для мобільного геймплею

Користувався системами контролю версій (GitHub, GitLab, Sourcetree)

Швидко реалізовував ігрові ідеї — від задуму до іграбельного прототипу

Education

Київський коледж звязку

Розробка програмного забезпечення, Київ
Specialized secondary, from 2015 to 2018 (3 years)

Additional education and certificates

ITVDN, Unity game developer

2023
Certificate

Knowledge and skills

  • Unity
  • C#
  • Знання принципів ООП
  • Blender
  • SOLID Principles
  • Physics 3D
  • Unity UI
  • NavMeshAgent
  • Android Studio
  • Лідерство
  • Sound design
  • FL Studio
  • Git
  • GitHub
  • DOTween
  • Sprite animation
  • Animation creation

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • English — average

Additional information

Мотивований Unity Developer із досвідом розробки 2D
ігор для мобільних платформ. Працював над комерційними та власними проєктами. Шукаю
можливість розвивати навички в розробці мобільних ігор у креативній команді.

Hard skills
Unity3D – розробка 2D ігор для мобільних платформ.
C# – створення архітектури програм з використанням принципів об'єктноорієнтованого
програмування.
SOLID – застосування принципів SOLID для побудови чистого та підтримуваного коду.
Sprite Animation – робота зі спрайтами та створення спрайтової анімації.
Animator – налаштування аніматора, включаючи переходи та шари.
DOTween – анімація об'єктів і UI.
Krita – редагування спрайтів та їх підготовка для ігор. Physics Engine – робота з фізикою в Unity.
Git – система контролю версій.


Мої проекти


1. Fortress Tigre

Перероблена на замовлення гра в жанрі tower defense.
В грі є: 4 види ворогів, 5 видів башен, система спелів, система апгрейду спелів та башен, 8 рівнів/

https://github.com/DepressiveRave/Fortrees_Tigre
*Репозиторій містить відео демонстрацію геймплею

https://vtugay98gmailcom.itch.io/fortress-tigre


Технології: Моїм завданням було повінстю змінити візуальну складову та редагування коду
Пошук безкоштовних ассетів
Редагування спрайтів в Krita
Спрайтова анімація та налаштування спрайтів
Розробка та налаштування UI
Корегування коду
Левел дизайн


2. 2D Games

Прототипи відомих 2d ігор

https://github.com/DepressiveRave/Portfolio

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: